Fitness Seller

Foto's vet%: Spant men de buik hier aan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fulkano

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 dec 2008
Berichten
294
Waardering
25
Lengte
1m96
Massa
89kg
Vetpercentage
11%
De titel zegt het al. Ik zie veel voorbeeld foto's van lichamen met een bepaald vet%. Maar spant men de buik dan aan want dat maakt nogal verschil
 
Ja spannen ze aan
 
Welke foto’s?
 
Ja zie op deze site voorbeelden maar ook als je googled
 
Gaat vooral om bij mezelf in te schatten. Heb een weegschaal maar die doet volgens mij vooral onderlichaam. Als ik aanspan heb ik een sixpack, in complete rust niet ;-)
 
fotoshop,buik aanspannen, tanning,juiste lichtinval,perfecte angle ,bodypaint enz enz

al die foto's zijn een optische illusie trap er niet in ,irl ziet het een stuk minder indrukwekkend uit
 
Thx. Hierbij een foto die ik net gemaakt heb. Kunnen jullie schatten welk vet% ik ongeveer heb?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

1548397106850979095720.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik gok rond de 11%
 
Sinds wanneer kan je vet aanspannen? Voor een vetpercentagemeting maakt het niet uit of je spieren wel of niet aanspant.
 
Ik span op de foto's wel mijn buikspieren aan, maar daar hebben jullie dan rekening mee gehouden bij de schatting? Is het dan nog steeds rond de 11%? Dan ben ik namelijk veel verder dan ik dacht.

PS Superfly: Voor een schatting nav een foto maakt het een wereld van verschil!
 
Ik span op de foto's wel mijn buikspieren aan, maar daar hebben jullie dan rekening mee gehouden bij de schatting? Is het dan nog steeds rond de 11%? Dan ben ik namelijk veel verder dan ik dacht.

PS Superfly: Voor een schatting nav een foto maakt het een wereld van verschil!
Wat ga je nu met die info doen? Ga je een random nummertje als uitgangspunt pakken of een kijkje in de spiegel totdat je tevreden bent..?
 
ja dit kom zeker in de buurt van een 10/11% en of je hem nou aanspant of niet doet er niet aan toe
 
Ik wilde in principe tot 10% zakken en dan gaan bulken. Ben dus wel benieuwd waar ik sta.

Maar ik ben al heel tevreden als ik in de spiegel kijk hoor. En dat binnen een half jaar (+/- 20kg afgevallen).
 
Ik zou ietsje hoger schatten, eerder 14%.
 
Als je je buikspieren aanspant verdwijnt er +/- 2% vet, aangespannen schat ik je rond 10% en gewoon in rust zal je dus rond de 12% hangen.
 
Als je je buikspieren aanspant verdwijnt er +/- 2% vet, aangespannen schat ik je rond 10% en gewoon in rust zal je dus rond de 12% hangen.

buikvet verdwijnen:D? kom op man haha
 
Als ik je foto zie zou ik niet zeggen dat je verder moet cutten.... je hebt niet bepaald veel massa...
Denk dat je dan wel aardig skinny wordt om eerlijk te zijn.
 
Back
Naar boven