XXL Nutrition

Foto's voor contest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luus2405

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
24 okt 2017
Berichten
1.922
Waardering
3.886
Lengte
1m82
Massa
72kg
Vetpercentage
24%
Hallo!

Zoals de meeste weten doe ik mee aan de contest. Hierbij een oproepje of iemand het leuk vind om het laatste weekend foto's voor mij te maken. Ik zoek iemand die wat meer van poseren weet, goede hoek en belichting en misschien de materialen daar voor heeft.
 
Ivm belangenverstrengeling en niet langer dan 1 minuut recht kan staan, kan ik helaas geen foto’s van Luus2405 maken :(
 
Ivm belangenverstrengeling en niet langer dan 1 minuut recht kan staan, kan ik helaas geen foto’s van Luus2405 maken :(

ja en of je echt zo'n goede fotograaf bent,
ken er zo'n eentje die vorig jaar toch net 4e werd:p
 
Hallo!

Zoals de meeste weten doe ik mee aan de contest. Hierbij een oproepje of iemand het leuk vind om het laatste weekend foto's voor mij te maken. Ik zoek iemand die wat meer van poseren weet, goede hoek en belichting en misschien de materialen daar voor heeft.
In b4 allemaal perverts :o

ja en of je echt zo'n goede fotograaf bent,
ken er zo'n eentje die vorig jaar toch net 4e werd:p
Ligt nog altijd gevoelig.
 
Ik ga slapen en ik verwacht dat er morgen minimaal 3 pagina`s vol met aanbiedingen (aandringen) staan.
 
Ik laat zelf mijn vriendin wel wat foto's maken..dan heb ik garantie dat ik niet in de top 3 kom.

Maar die kans is zowieso al klein met Vonk , The Admiral en wovano onder andere in de race :roflol: Ook verwacht ik dat RockOfAges ook wel aardig kan scoren met een goede transformatie
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Leuk zou ik het wel vinden, kennis heb ik er niet van :(
 
Wie heeft je vakantiefotos genomen? Dat lijkt een goede camera, verder zelf gewoon de verplichte poses oefenen voor de spiegel enzo, zorgen dat je fotografeert op een plek waar de lichtinval goed is en waar je een spiegel hebt / kunt neerzetten, dan hoeft de fotograaf er niet perse zelf veel van af te weten.
 
Inb4 Robin Williams achtig forumlid.
lDoK0tx.jpg

 
Arthur groenevelt
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik laat zelf mijn vriendin wel wat foto's maken..dan heb ik garantie dat ik niet in de top 3 kom.

Maar die kans is zowieso al klein met Vonk , The Admiral en wovano onder andere in de race :roflol: Ook verwacht ik dat RockOfAges ook wel aardig kan scoren met een goede transformatie

Mwah de helft is ziek of geblesseerd, je maakt wel kans op plaats 3 hoor ;)
 
Mwah de helft is ziek of geblesseerd, je maakt wel kans op plaats 3 hoor ;)
Ach..als Vonk een foto opstuurd waar hij zo krom als een hoepel staat zal hij echt nog wel van me winnen hoor ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven