Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by MrJ
Ik zit nu ongeveer op 4000 (had iemand voor me uitgerekend).
Maar wat kan ik dus precies hier nog aan veranderen:
07.15: 1/4 liter melk vermengd met brinta en eiwitpoeder + 4 boterhammen honing
10.00: 4 boterhammen kipfilet
12.00: 200 a 250 gram zilvervliesrijst met gebakken ei erdoorheen (eiwit alleen) + mandarijn
14.00: 4 boterhammen honing
16.00: 250 gram pasta (zonder saus oid) + mandarijn
18.00: eten wat de pot schaft
21.00: (na trainen) banaan en 1/2 liter magere kwark
22.30: (voor 't slapen) 1/4 liter melk vermengd met brinta en eiwitpoeder
Originally posted by Geoffke
Als je boterhammen als basis voor je dieet wil hebben, kan ik alleen maar zeggen... Go for it, and good luck.
Originally posted by f*cking ecto
koop zakken kippenborstfilet van een kilo. In 100 gram zit 25 gram eiwit. In het eiwit van een ei zit 3 gram eiwit. Koop ook wat kwark waarin 11 gram eiwit per 100 gram zit. Cottage cheese is ook wel lekker![]()
'Originally posted by soulreaver
Waar koop jij zakken kippenborst van een kilo? Dat wil ik ook!!!!!!!
Originally posted by soulreaver
Waar koop jij zakken kippenborst van een kilo? Dat wil ik ook!!!!!!!
Originally posted by Geoffke
Ik ben niet zo een grote fan van boterhammen... Ik eet liever maaltijden, shakes...
Originally posted by f*cking ecto
shakes? en dan zit jij te zeuren over volkoren boterhammen? Ik eet persoonlijk liever 'echt' voedsel, al neem ik verder wel proteineshakes.
Originally posted by serge
ik eet zelf 16 boterhammen p/d ,ook 500 gr pasta en 25o gr rijst en ik groei best hoor(500 gr kipfilet,18 eieren ,150 gr biefstuk,paar shakies)
Ja niet moeilijk wat je erbuiten nog allemaal eet... Hoeveel cals zijn dat in totaal?Originally posted by serge
ik eet zelf 16 boterhammen p/d ,ook 500 gr pasta en 25o gr rijst en ik groei best hoor(500 gr kipfilet,18 eieren ,150 gr biefstuk,paar shakies)
Originally posted by admin
Ja niet moeilijk wat je erbuiten nog allemaal eet... Hoeveel cals zijn dat in totaal?