Fitness Seller

Foto's voor kuur, over 3 weken de rest (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hi all!

Hierbij wat foto's een paar weekjes geleden gemaakt voor m'n 1e kuurtje. (Dit heb ik na lang erover te hebben nagedacht en veel info gelezen te hebben besloten.)

Week 1, 2, 5, en 6: 1ml Deca & 1 ml Primo
Week 3 en 4 : 2ml Deca en 2 ml Primo

Zeer mild kuurtje dus (zit nu in week3).


Korte samenvatting van het eea:

________________________________________

Ikzelf train dus nu bijna 4 jaar. Van 60 kg (jaja, van coke wordt je niet echt gespierd nee) nu naar 75 kg met een zeer laag vetpercentage (6-8%).
Dat komt door een lichte bouw en een snelle stofwisseling. Daardoor groei ik minder hard dan ik zou willen, maar heb wel zoveel defenitie dat ik in principe snel wedstrijdklaar klaar zijn (niet dat ik dat ooit ga doen, maar goed).

Mijn eetschema in in principe als volgt:
07.15: 1/4 liter melk vermengd met brinta en eiwitpoeder + 4 boterhammen honing
10.00: 4 boterhammen kipfilet
12.00: 200 a 250 gram zilvervliesrijst met gebakken ei erdoorheen (eiwit alleen) + mandarijn
14.00: 4 boterhammen honing
16.00: 250 gram pasta (zonder saus oid) + mandarijn
18.00: eten wat de pot schaft
21.00: (na trainen) banaan en 1/2 liter magere kwark
22.30: (voor 't slapen) 1/4 liter melk vermengd met brinta en eiwitpoeder

In het weekend is het 2 dagen lang junken! Gelukkig kan ik het hebben, want als ik niet rondjes rond de McDrive rijd, zit ik wel in de snackbar/shoarmazaak. :p

Traininsschema:
Dag1 Borst + Biceps
Dag2 Quadriceps + Onderarm + Buik
Dag3 Schouders + Trapezius
Dag4 Hamstrings + Kuiten + Buik
Dag5 Rug + Triceps

En elke 2 maanden gaat alles 180 graden om. Dag1 wordt Dag5 en Dag2 wordt dan Dag4...
___________________________________

'Specs' voor kuur: 1.80m / 72-74kg / 6-8% BF

Pics:

'vage pose' :)
biceps voor

Iemand nog tips wat ik aan de hand van deze foto's moet verbeteren?

Tnx!
 
Laat maar ik keek er over heen..sorry!
Ziet er goed uit man, leeftijd?
 
22 jaar nu.

Ik heb nog ff te gaan dus. :)
 
ziet er netjes uit!
ik zou zeggen: flink bulken!
dat je gaat kuren, tsja.. :rolleyes:

Keep it up!
 
Het enige wat je moet doen is groeien, verder alles oke!
En aangezien het pas je 1e kuur is na 4 jaar trainen zegt idd. wel dat je er goed over nadenkt.
Zolang je je zelf maar niet gek gaat lopen maken met die AS.

Gewoon lekker blijven trainen met de ijzers. Dan wordt je langzaam maar zeker vanzelf groter.:D
 
Ziet er goed uit! keep up the "Good" Work...
 
Je hebt al iets bereikt, maar je bent nog lang niet wedstrijdklaar...
 
Tnx all.

Natuurlijk ben ik niet echt wedstrijdklaar. Ik maakte voor mezelf een beetje een vergelijking met een aantal natural (was ik dus ook tot 3 weken geleden) jongens bij mijn op de sportschool, en die draaien wel wedstrijden.

En ze zagen er wel redelijk uit na 't aftrainen, maar volgens mij (en anderen) had ik er beter uitgezien als ik ook voor wedstrijden naar was gaan toetrainen.

Hoe dan ook, wedstrijden trekt me niet echt, ik wil gewoon lekker 5x per week aan de gewichten hangen en er op vooruit gaan.

:)
 
Mijn advies: begin niet aan een kuur. BLIJF NATUREL!!!
 
Originally posted by gymr@t
Mijn advies: begin niet aan een kuur. BLIJF NATUREL!!!


is ieder voor zich. als hij wil kuren, moet ie kuren :)

iig ziet er al goed uit !
 
Originally posted by gymr@t
Mijn advies: begin niet aan een kuur. BLIJF NATUREL!!!

Hij zit al in de 3de week. :D


Maar ziet er goed uit op de foto's
 
Hey mrJ, ziet er goed uit, je benen zijn fors en de rest is goed droog.

Btw, wat zijn je resultaten tot nu toe van die kuur, en welke doseringen gebruik je, in mg en niet in ml.

Hoezo zou iemand natural 'moeten' blijven, je koopt er niks meer of minder voor. En het is nog altijd je eigen lichaam......
 
Ziet er goed uit :thumb:, alleen ik zou wel wat meer eten, vooral bij de kuur:

suc6
 
Originally posted by Geoffke
Je hebt al iets bereikt, maar je bent nog lang niet wedstrijdklaar...

Ik vind je er goed uitzien. Goed strak. goede armen en mooi droog. ga goed bulken tijdens je kuur voor maximaal resultaat en we zien graag de after pics.

Je ziet er in iedergeval een stuk harder uit dan bv Geoffke
 
Originally posted by Diver2000


Ik vind je er goed uitzien. Goed strak. goede armen en mooi droog. ga goed bulken tijdens je kuur voor maximaal resultaat en we zien graag de after pics.

Je ziet er in iedergeval een stuk harder uit dan bv Geoffke

En een stuk forser dan diver :rolleyes:
 
Hehe, tnx all.

De keuze om te gaan kuren was weloverwogen. Met een aantal gebruikers op de sportschool heb ik het erover gehad, en toen ik na veel extra lezen besloten had het te gaan doen en om hulp vroeg, gaven ze me eerst nog eens 3 maanden bedenktijd, zodat ik niets onbezonnen zou doen.

Heb dus goed spul, en ben goed voorbereid. Ik heb voor de kuur bloed laten prikken (test. LH, FSH nier en leverfunctie) en doe dit 3 a 4 weken na de kuur nog eens om te kijken of er geen veranderingen zijn. :)

De dosering in mg:
Deca (Norma) : 100mg per 1ml
Primo (Schering) : 100mg per 1ml

@ f*cking ecto:
Waar zou ik precies meer van moeten eten en wanneer?


Aanvullend gebruik ik tijdens de kuur Pro GABA als supplement. Dat is vanuit GHB ontrokken, en dat zorgt voor een goede (snelle en diepe) nachtrust, hogere test. spiegel (damn, en ik zat al 12,5 :p ) en hogere lichaamseigen GH waarde.


(Damn, wat doe ik hier, ik hoor eigenlijk al in bed te liggen! Rust = groei... :D )
 
Originally posted by Geoffke


En een stuk forser dan diver :rolleyes:
Is dit een wedstrijdje onder de gordel slaan ofzo ?? :D
 
Originally posted by MrJ
Hehe, tnx all.

De keuze om te gaan kuren was weloverwogen. Met een aantal gebruikers op de sportschool heb ik het erover gehad, en toen ik na veel extra lezen besloten had het te gaan doen en om hulp vroeg, gaven ze me eerst nog eens 3 maanden bedenktijd, zodat ik niets onbezonnen zou doen.

Heb dus goed spul, en ben goed voorbereid. Ik heb voor de kuur bloed laten prikken (test. LH, FSH nier en leverfunctie) en doe dit 3 a 4 weken na de kuur nog eens om te kijken of er geen veranderingen zijn. :)

De dosering in mg:
Deca (Norma) : 100mg per 1ml
Primo (Schering) : 100mg per 1ml

@ f*cking ecto:
Waar zou ik precies meer van moeten eten en wanneer?

meer eiwit..

:D


Aanvullend gebruik ik tijdens de kuur Pro GABA als supplement. Dat is vanuit GHB ontrokken, en dat zorgt voor een goede (snelle en diepe) nachtrust, hogere test. spiegel (damn, en ik zat al 12,5 :p ) en hogere lichaamseigen GH waarde.


(Damn, wat doe ik hier, ik hoor eigenlijk al in bed te liggen! Rust = groei... :D )
 
Back
Naar boven