AndroidHealthClinic

Foto's voor kuur, over 3 weken de rest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nu ik het zo zie, je eet al aardig veel :D, hoeveel calorieen krijg je binnen?
 
Ik zou als ik jou was m'n onderarmen is flink gaan aanpakken evenals m'n lats.
Dan ziet het geheel er indrukwekkender uit.
Met je benen gaat het goed !
Ga zo door en dat kuurtje ja......ik zou daar gewoon nog ff mee wachten want volgens mij kun je zonder kuur nog een heel stuk meer bereiken.
Ga inderdaad maar eens wat meer eten !!
 
True, m'n onderarmen en kuiten kunnen (veel) beter ja.

Maar goed, daar heb ik genetisch niet echt aanleg voor jammergenoeg. Rest mij niets anders dan met tranen in m'n ogen die spiergroepen tot 't uiterste te trainen. :p

M'n lats zijn mede door de kuur behoorlijk vooruit gegaan. En er mee wachten gaat moeilijk want ik zit al bijna halverwege. :)

Wat kan ik dan precies nog veranderen aan m'n voedingsschema (terug te vinden in 1e post)?
 
Originally posted by MrJ
True, m'n onderarmen en kuiten kunnen (veel) beter ja.

Maar goed, daar heb ik genetisch niet echt aanleg voor jammergenoeg. Rest mij niets anders dan met tranen in m'n ogen die spiergroepen tot 't uiterste te trainen. :p

M'n lats zijn mede door de kuur behoorlijk vooruit gegaan. En er mee wachten gaat moeilijk want ik zit al bijna halverwege. :)

Wat kan ik dan precies nog veranderen aan m'n voedingsschema (terug te vinden in 1e post)?

Uw voedingsschema sucks... Al die boterhammen, dat is niet goed voor je. Eet rijst, kip, havermout, zoete aardappelen, etc...
 
Originally posted by Geoffke


Uw voedingsschema sucks... Al die boterhammen, dat is niet goed voor je. Eet rijst, kip, havermout, zoete aardappelen, etc...

Leg mij eens uit wat er mis is met bruin brood??Het kan altijd beter, maar niet iedereen is in de gelegenheid rijst te eten gedurende de dag.
 
Originally posted by soulreaver


Leg mij eens uit wat er mis is met bruin brood??Het kan altijd beter, maar niet iedereen is in de gelegenheid rijst te eten gedurende de dag.

Ben het volkomen met SR eens. 8 sneden volkorenbrood is niks mis mee.
Ik eet er 6 per dag en ongeveer 200 gram zilvervliesrijst, 50 gram brinta en 100 gram aardappelen.
Als ik mijn brood ook nog eens moet vervangen voor rijst, dan wordt het wel een erg eentonige bedoeling.
NIKS mis met brood.
 
idd nix mis mee, ik eet zelfs 12 sneden brood per dag...met kip filet of kaas...avond eten is een bord vol rijst/kip/tomaat/sla/dop erwten + sate heb ik net gegeten, strax voor de 2e ronde :D daarna wat kwark voordat ik ga slapen en een wg met caseinaat ofzo :P
 
Als je boterhammen als basis voor je dieet wil hebben, kan ik alleen maar zeggen... Go for it, and good luck.
 
Originally posted by Geoffke
Als je boterhammen als basis voor je dieet wil hebben, kan ik alleen maar zeggen... Go for it, and good luck.

wat is er mis met volkoren brood??
 
Ja, je moet inderdaad meer gaan eten hoor.
Als je wilt groeien moet je eten als een paard, anders gaat je lichaam zijn eigen spieren opeten begrijp je ?
En een paard eet iets meer dan 6 sneetjes bruin brood en 50 gram brinta hoor !
Gewoon vreten , vreten en nog eens vreten ...........
Ja en dan wel gezond eten he ?
(Cruesli is trouwens ook wel lekker , en Liga en een pakkie vla gaat er ook altijd wel in voor de afwisseling. Gewwon een beetje improviseren joh ! )
 
Originally posted by f*cking ecto


wat is er mis met volkoren brood??
Op zich helemaal niets, maar als dat alles is wat je eet dan zijn de callorieën in totaal gewoon veel te weinig om flink te groeien.
Bovendien stilt volkoren brood de honger vrij goed, wat maakt dat je eigenlijk tijdens de bulk het beter door iets anders vervangt.
 
Ik heb ondervonden dat ik van volkorenbrood honger krijg dan bijv, havermout en rijst :-D, maar hij eet ook pasta, rijst en brinta erbij, al zou ik als ik hem was meer eten...
 
Hangt af van hoe je het bekijkt volkoren brood bevat meer vezels dan witte rijst of pasta. Meer vezels betekend tragere opname en minder snel terug honger.
Zou eerder voor koude schotels en warme maaltijden gaan, veel hogere calorische/nutriële waarde. Essentieel tijdens een kuur.
 
eet nu alleen maar volkoren producten :p (geen witbrood, witte rijst, pasta)
 
Hij moet zijn calloriën eerst optellen, schat max. 3500 mag gerust +5000 zijn.
En eiwit waarschijnlijk ook stuk hoger.
 
Originally posted by Marcus
Ja, je moet inderdaad meer gaan eten hoor.
Als je wilt groeien moet je eten als een paard, anders gaat je lichaam zijn eigen spieren opeten begrijp je ?
En een paard eet iets meer dan 6 sneetjes bruin brood en 50 gram brinta hoor !
Gewoon vreten , vreten en nog eens vreten ...........
Ja en dan wel gezond eten he ?
(Cruesli is trouwens ook wel lekker , en Liga en een pakkie vla gaat er ook altijd wel in voor de afwisseling. Gewwon een beetje improviseren joh ! )

Ben op dit momemt aan het cutten. eet ongeveer 3000-3300 calorieen. Eet ook 150 gram tonijn, 500 gram kipfilet, 250 gram rundvlees, en neem eiwitshakes.
En ik heb 143 kg gewogen dus eten als een paard dat kan ik wel.
 
Ik zit nu ongeveer op 4000 (had iemand voor me uitgerekend).

Maar wat kan ik dus precies hier nog aan veranderen:


07.15: 1/4 liter melk vermengd met brinta en eiwitpoeder + 4 boterhammen honing
10.00: 4 boterhammen kipfilet
12.00: 200 a 250 gram zilvervliesrijst met gebakken ei erdoorheen (eiwit alleen) + mandarijn
14.00: 4 boterhammen honing
16.00: 250 gram pasta (zonder saus oid) + mandarijn
18.00: eten wat de pot schaft
21.00: (na trainen) banaan en 1/2 liter magere kwark
22.30: (voor 't slapen) 1/4 liter melk vermengd met brinta en eiwitpoeder
 
Originally posted by admin

Op zich helemaal niets, maar als dat alles is wat je eet dan zijn de callorieën in totaal gewoon veel te weinig om flink te groeien.
Bovendien stilt volkoren brood de honger vrij goed, wat maakt dat je eigenlijk tijdens de bulk het beter door iets anders vervangt.

Kan zijn, hangt ervan af hoeveel je neemt, met bruin brood is helemaal niks mis, alleen zal je er veel van moeten eten om aan je cal. te komen, maar dat maakt het product niet minder.. als je totale cal. inname maar goed komt, of je dat met rijst of bruin brood doet maakt mijn inzien geen noemenswaardig verschil. En ik kan zo zonder problemen een heel brood wegeten..

Je kan altijd beter, maar dat maakt een product niet minder..
 
Originally posted by MrJ
Ik zit nu ongeveer op 4000 (had iemand voor me uitgerekend).

Maar wat kan ik dus precies hier nog aan veranderen:


07.15: 1/4 liter melk vermengd met brinta en eiwitpoeder + 4 boterhammen honing
10.00: 4 boterhammen kipfilet
12.00: 200 a 250 gram zilvervliesrijst met gebakken ei erdoorheen (eiwit alleen) + mandarijn
14.00: 4 boterhammen honing
16.00: 250 gram pasta (zonder saus oid) + mandarijn
18.00: eten wat de pot schaft
21.00: (na trainen) banaan en 1/2 liter magere kwark
22.30: (voor 't slapen) 1/4 liter melk vermengd met brinta en eiwitpoeder

Hiermee zit je zeker niet op 4000, tenzij eten wat de pot schaf een hele kip en een kilo rijst is..
 
Back
Naar boven