- Lid geworden
- 8 okt 2002
Originally posted by nilsjei1234
GEwoon meer eten man; meer calorieen! Je bent aan het kuren man

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by nilsjei1234
Originally posted by MrJ
True, m'n onderarmen en kuiten kunnen (veel) beter ja.
Maar goed, daar heb ik genetisch niet echt aanleg voor jammergenoeg. Rest mij niets anders dan met tranen in m'n ogen die spiergroepen tot 't uiterste te trainen.
M'n lats zijn mede door de kuur behoorlijk vooruit gegaan. En er mee wachten gaat moeilijk want ik zit al bijna halverwege.
Wat kan ik dan precies nog veranderen aan m'n voedingsschema (terug te vinden in 1e post)?
Originally posted by Geoffke
Uw voedingsschema sucks... Al die boterhammen, dat is niet goed voor je. Eet rijst, kip, havermout, zoete aardappelen, etc...
Originally posted by soulreaver
Leg mij eens uit wat er mis is met bruin brood??Het kan altijd beter, maar niet iedereen is in de gelegenheid rijst te eten gedurende de dag.
Originally posted by Geoffke
Als je boterhammen als basis voor je dieet wil hebben, kan ik alleen maar zeggen... Go for it, and good luck.
Op zich helemaal niets, maar als dat alles is wat je eet dan zijn de callorieën in totaal gewoon veel te weinig om flink te groeien.Originally posted by f*cking ecto
wat is er mis met volkoren brood??
Originally posted by Marcus
Ja, je moet inderdaad meer gaan eten hoor.
Als je wilt groeien moet je eten als een paard, anders gaat je lichaam zijn eigen spieren opeten begrijp je ?
En een paard eet iets meer dan 6 sneetjes bruin brood en 50 gram brinta hoor !
Gewoon vreten , vreten en nog eens vreten ...........
Ja en dan wel gezond eten he ?
(Cruesli is trouwens ook wel lekker , en Liga en een pakkie vla gaat er ook altijd wel in voor de afwisseling. Gewwon een beetje improviseren joh ! )
Originally posted by admin
Op zich helemaal niets, maar als dat alles is wat je eet dan zijn de callorieën in totaal gewoon veel te weinig om flink te groeien.
Bovendien stilt volkoren brood de honger vrij goed, wat maakt dat je eigenlijk tijdens de bulk het beter door iets anders vervangt.
Originally posted by MrJ
Ik zit nu ongeveer op 4000 (had iemand voor me uitgerekend).
Maar wat kan ik dus precies hier nog aan veranderen:
07.15: 1/4 liter melk vermengd met brinta en eiwitpoeder + 4 boterhammen honing
10.00: 4 boterhammen kipfilet
12.00: 200 a 250 gram zilvervliesrijst met gebakken ei erdoorheen (eiwit alleen) + mandarijn
14.00: 4 boterhammen honing
16.00: 250 gram pasta (zonder saus oid) + mandarijn
18.00: eten wat de pot schaft
21.00: (na trainen) banaan en 1/2 liter magere kwark
22.30: (voor 't slapen) 1/4 liter melk vermengd met brinta en eiwitpoeder