MuscleMeat

Foto's voor kuur, over 3 weken de rest (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Haha, nee dat ook weer niet. :)

Meer een bord groente aardappellen en wat vlees vaak.


Maar wat moet er dan bij/veranderd worden?
 
Originally posted by MrJ
Ik zit nu ongeveer op 4000 (had iemand voor me uitgerekend).

Maar wat kan ik dus precies hier nog aan veranderen:


07.15: 1/4 liter melk vermengd met brinta en eiwitpoeder + 4 boterhammen honing
10.00: 4 boterhammen kipfilet
12.00: 200 a 250 gram zilvervliesrijst met gebakken ei erdoorheen (eiwit alleen) + mandarijn
14.00: 4 boterhammen honing
16.00: 250 gram pasta (zonder saus oid) + mandarijn
18.00: eten wat de pot schaft
21.00: (na trainen) banaan en 1/2 liter magere kwark
22.30: (voor 't slapen) 1/4 liter melk vermengd met brinta en eiwitpoeder

10.00 kipfilet van die plakjes (beleg)? dan is dat waarschijnlijk te weinign eiwit. 100 gram kip is ca. 25 gram eiwit en 100 gram is meestel 10 plakjes ofzo...
12.00 hoeveel eieren?
14.00 eet nog wat eiwit erbij
16.00 eiwitten erbij
 
10.00: 4 plakjes maar, dubbel beleg dus? :)

12.00: 12 eieren voor 5 dagen dus 12/5= 2,4 ei.

14.00: hier ook maar kipfilet van maken ipv honing? en hier dus ook 8 plakjes?

16.00: wat bijv?

Tnx!


edit:
of om 14.00 bij de 4 boterhammen een extra bak magere kwark (1/2 liter) nemen?

Dan hoeft er om 16.00 niets meer bij denk ik omdat er in de pasta ook al redelijk wat eiwitten zitten.
 
Laatst bewerkt:
koop zakken kippenborstfilet van een kilo. In 100 gram zit 25 gram eiwit. In het eiwit van een ei zit 3 gram eiwit. Koop ook wat kwark waarin 11 gram eiwit per 100 gram zit. Cottage cheese is ook wel lekker :p
 
Originally posted by Geoffke
Als je boterhammen als basis voor je dieet wil hebben, kan ik alleen maar zeggen... Go for it, and good luck.

Er zijn ook mensen die werken en niet de hele dag kunnen sjouwen met bakken rijst en kip. ik eet ook 12 sneetjes brood overdag op mijn werk omdat ik geen tijd heb om bakken rijst en tonijn etc te eten. Met brood kan je het ook redden, je moet alleen zorgen dat je beleg eiwitrijk is.
 
Originally posted by f*cking ecto
koop zakken kippenborstfilet van een kilo. In 100 gram zit 25 gram eiwit. In het eiwit van een ei zit 3 gram eiwit. Koop ook wat kwark waarin 11 gram eiwit per 100 gram zit. Cottage cheese is ook wel lekker :p

Waar koop jij zakken kippenborst van een kilo???? Dat wil ik ook!!!!!!!
 
Originally posted by soulreaver


Waar koop jij zakken kippenborst van een kilo???? Dat wil ik ook!!!!!!!
'

Gewoon ingevroren, bij aldi of de lidl... Stikkegoedkoop en echt wel goed in mijn ogen. Ik heb liever die dingen dan de "verse" van de duurdere supermarkten.
 
Ik zou de cal. inname verhogen zeker door vetten(zie ik helemaal niet??) en meer eiwit.
 
Ik ben niet zo een grote fan van boterhammen... Ik eet liever maaltijden, shakes...
 
Originally posted by soulreaver


Waar koop jij zakken kippenborst van een kilo???? Dat wil ik ook!!!!!!!

Koop ze bij de Lidl, 5,20 euro d8 ik :thumb:
 
Originally posted by Geoffke
Ik ben niet zo een grote fan van boterhammen... Ik eet liever maaltijden, shakes...

shakes? en dan zit jij te zeuren over volkoren boterhammen? Ik eet persoonlijk liever 'echt' voedsel, al neem ik verder wel proteineshakes.
 
Originally posted by f*cking ecto


shakes? en dan zit jij te zeuren over volkoren boterhammen? Ik eet persoonlijk liever 'echt' voedsel, al neem ik verder wel proteineshakes.

In de bulk bijv: eet ik liever een pizza een een bak plattekaas... dan een stel boterhammen.

Door boterhammen raak ik snel vol, dus ik eet ze als aanvulling.
Niet als basis. Vroeger deed ik dit wel, maar sinds ik echte maaltijden, shakes, en andere eiwitrijk voedsel eet, kom ik sneller vooruit. En heb ik die boterhammen echt niet nodig.
Iemand die 15 boterhammen per dag eet, is echt niet goed bezig.
Maar ja, iedereen zijn mening.
 
ja, maar huij meer dan alleen boterhammen...

eet er zelf ook vaak 10...+400-600 gram rijst, 200 gram havermout. Als je er maar voldoende calorieen;koolhydraten uithaalt. Ik zorg er gewoon voor dat ik per maaltijd ca. 100 gram koolhydraten binnenkrijg en daar pas ik dan mijn voedsel op aan.
 
Ziet er nu al goed uit MrJ ben benieuwd naar de foto's NA de kuur :thumb:

Ga zo door bro.

Groet Smalluser :thumb:
 
ik eet zelf 16 boterhammen p/d ,ook 500 gr pasta en 25o gr rijst en ik groei best hoor(500 gr kipfilet,18 eieren ,150 gr biefstuk,paar shakies)
 
Originally posted by serge
ik eet zelf 16 boterhammen p/d ,ook 500 gr pasta en 25o gr rijst en ik groei best hoor(500 gr kipfilet,18 eieren ,150 gr biefstuk,paar shakies)

16 boterhammen? :eek:
 
Originally posted by serge
ik eet zelf 16 boterhammen p/d ,ook 500 gr pasta en 25o gr rijst en ik groei best hoor(500 gr kipfilet,18 eieren ,150 gr biefstuk,paar shakies)
Ja niet moeilijk wat je erbuiten nog allemaal eet... Hoeveel cals zijn dat in totaal?
 
Jezus serge, heb je ook nog andere bezigheden? :D .

En over die boterhammen, op een goeie dag eet ik er ook tussen de 15 van die dingen volgeladen met groente en kipfilet, ultiem voer en gezond. Daarnaast nog 2x warm eten. En als 'aanvulling' een shake..... Maar wat is er mis met bruin brood, ga m'n dag nou niet verpesten......;)

koel, weet nu wat de nadelen van bruin brood kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
waarom niet in voeding forum ff posten. :D
 
Originally posted by admin

Ja niet moeilijk wat je erbuiten nog allemaal eet... Hoeveel cals zijn dat in totaal?

nou ik hou het niet echt bij ,ik groei er momenteel nog op dus ik krijg in ieder geval voldoende binnen,als ik een tijdje niet meer aankom dan gooi ik overal wat op en in me kuur verander ik eigenlijk ook niet zoveel ,alleen krijg ik wat vaker honger wat ik dan opvang door een snack tussendoor.
overdag probeer ik zoveel mogelijk warm te eten dwz pasta's ed maar als ik nachtdienst heb eet ik alleen maar broodmaaltijden icm kwark en fruit omdat ik gewoon geen pastas wegkrijg om 0400 snachts(koud bedoel ik dan)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven