MuscleMeat

Foto's Wido 20 jaar

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Hier ben ik 20 jaar, het leek me wel grappig om de ontwikkeling in de loop der jaren te laten zien...

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

leg press +470kg 12 reps
[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Zeer goeie vooruitgang.. mooie defenitie man!:thumbup:
Ga zo door!!
Veel suc6 verder!
 
Tering zeg, waarom doe jij geen wedstrijden! Dit in 2 jaar *slik* Ik heb een mailtje verzonden naar je, zou je daar op kunnen reageren?
 
Wereld fysiek !!!!

Het voorbeeld van genetische getalenteerdheid !!!

Keep up the good work bro.

Groet Smalluser :thumb:
 
a

ey respect mang ziet er glad uit... maar heb je op deze foto's al gebruikt of ben je hier nog naturel???Wil graag weten waar ongeveer de grens ligt bij naturel
 
Re: a

Originally posted by klempic
ey respect mang ziet er glad uit... maar heb je op deze foto's al gebruikt of ben je hier nog naturel???Wil graag weten waar ongeveer de grens ligt bij naturel

Hij zegt toch nergens dat hij aan de AS zit!? of gaat iedereen hier tegenwoordig maar vanuit...

oh, en wido, je ziet er top uit!
 
Tering, zit met verbazing naar je voor en na foto's te kijken... heel netjes hoor. Even zoeken of jij je eetschema en training info al eens hier gepost hebt. Misschien wel interessant om dat eens door te nemen en te vergelijken met andere.
 
deze foto's ken ik al... zeer indrukwekkend!

Nou Ascended Asian, iedereen zit om je tips te popelen.. kom eens wat vaker hier, ook in andere secties!

We liggen :bow: dus... nu ook graag ook wat leesvoer voor je fans ;)... van dit kijkvoer worden we 'hongerig'!

Espi
 
Hehe, die legpress foto is bij mij op de sportschool (Uithoorn).

Heb je daar eens een keer gezien.


Voor de rest; top man! :thumb:
 
Bij mijn sportschool gaat ie maar tot 190kg :D
 
Volgens mij ben je met de jaren steeds serieuzer gaan kijken :D

Nee maar ff serieus, ziet er daar al echt goed uit man.

Wat zijn je stats op die foto's?
 
Allereerst weer bedankt voor jullie complimenten! :):):)

Originally posted by ZeRo4
Tering zeg, waarom doe jij geen wedstrijden! Dit in 2 jaar *slik* Ik heb een mailtje verzonden naar je, zou je daar op kunnen reageren?

Ben wel van plan wedstrijden te gaan doen eind 2003 begin 2004 en thanx heb je mail ontvangen. Keep in touch!

Originally posted by Esperantisto
deze foto's ken ik al... zeer indrukwekkend!

Nou Ascended Asian, iedereen zit om je tips te popelen.. kom eens wat vaker hier, ook in andere secties!

We liggen :bow: dus... nu ook graag ook wat leesvoer voor je fans ;)... van dit kijkvoer worden we 'hongerig'!

Espi
Ja espi, ben me aan het orienteren heb hier en daar gereplyd met name bij voeding etc.. euhm oh ja zal vanavond ofzo ff kijken of ik iets met dat dieet kan.. ;)


Originally posted by jochem107
Tering, zit met verbazing naar je voor en na foto's te kijken... heel netjes hoor. Even zoeken of jij je eetschema en training info al eens hier gepost hebt. Misschien wel interessant om dat eens door te nemen en te vergelijken met andere.

Euhm volgens mij staat het bij mijn meest recente foto's en Thanx!

Originally posted by MrJ
Hehe, die legpress foto is bij mij op de sportschool (Uithoorn).

Heb je daar eens een keer gezien.


Voor de rest; top man! :thumb:
Ja he, dat was nog in de tijd dat ik met Florence trainde kom trouwens binnenkort weer ff langs kijken of die leg press nu totaal vol kan met schijven hoeveel kan erop 600 kg? extra gasten erop zettn! :)

Originally posted by matthieu
Volgens mij ben je met de jaren steeds serieuzer gaan kijken :D

Nee maar ff serieus, ziet er daar al echt goed uit man.

Wat zijn je stats op die foto's?
De dubbele biceps foto's achter en de side chest foto zat ik op 5 a 6 % verder woog ik zo rond de 90 kg op alle pics op sommige een paar kg eronder sommige een paar kg erboven.. en mijn lengte was toen ookal 1.74 lang ;) p.s. ja ik kijk zo omdat dat flexen enzo niet altijd even prettig aanvoelt. Probeer het eens.. posen na je training! Je word er ook harder van.. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mijn complimenten. Je maakt een goede kans bij wedstrijden (ervan uitgaande dat je daaraan mee wilt doen)

:thumb:
 
Originally posted by Scighera
mijn complimenten. Je maakt een goede kans bij wedstrijden (ervan uitgaande dat je daaraan mee wilt doen)

:thumb:
Thanx! cker dat ik daaraan mee ga doen!

Originally posted by Propje
Ziet er echt top uit man!!!:thumb:

Thanx!
 
Back
Naar boven