XXL Nutrition

Foto's Wido zo'n 4 jaar terug! 18 jaar oud!

Bezoekers in dit topic

Guest

verwijderd
20 jaar lid
Waardering
3
Hier heb ik wat foto's gemaakt in het eerste jaar dat ik trainde, mischien wel grappig om te zien.. was toen net 18 geworden geloof ik..

[Abeelding niet meer beschikbaar]

kewl!!! wat een progressie :thumb:

Toch is hier ook goed te zien dat je aanleg hebt, vooral je armen ogen heel goed.
maar 't is nu wel duidelijk hoe belangrijk goede voeding is.

Espi

Zekers goede voorruitgang vergeleken die nieuwe foto`s, maarja toen ik 18 was was ik niet zo breed als jou, wil ook zulke armen :lifter:

je had al goede aanleg ! :thumb:

big guy

Trainde je toen ook al 'till failure'?

Hoeveel Kg was je op deze foto's eigenlijk ?

gr rob

Nice.. Volgens mij is Mark er weinig op vooruit gegaan als ik het zo zie.. Alhoewel foto's weinig zeggen vind ik..

Originally posted by DarkLegion
Nice.. Volgens mij is Mark er weinig op vooruit gegaan als ik het zo zie.. Alhoewel foto's weinig zeggen vind ik..

Paul is zijn naam.. en klopt die gozer prutst maar wat aan sinds ie niet meer met mij traint.. maaruh darklegion was jij niet degene die zei dat ik een iel mannetje en niet eens atletisch gespierd was? :)

Originally posted by asCeNDeDaSiaN

Paul is zijn naam.. en klopt die gozer prutst maar wat aan sinds ie niet meer met mij traint.. maaruh darklegion was jij niet degene die zei dat ik een iel mannetje en niet eens atletisch gespierd was? :)

Oh Paul ja! Ik (en de rest van de sportschool ;)gaat nu nog steeds weleens wat rond over je)was degene die beweerde dat je het niet clean heb bereikt, waar toen dus de discussie over ging. Dat bedoelde ik toen dus met snel van "iel"(vergeleken met tijdje later)naar groot.

Laatst bewerkt:
He darklegion het is altijd wel makkelijk he om te zeggen van ja dat heeft ie bereikt met steroids.... ooit weleens gehoord van jaloezie? Maar ik zal jou is wat vertellen.. die gasten op jouw sportschool zitten zelf allemaal stuk voor stuk vol met steroiden ik ken veel gebruikers op jouw gym dus en dan zie je er nog niet eens vanaf dat ze trainen... maar in ieder geval laten we het hier maar niet meer over hebben.. wanneer komt jouw foto?

Laatst bewerkt door een moderator:
Goede vooruitgang, netjes.

toendertijd mocht je zeker ook niet klagen, de aanleg was al vroeg duidelijk. netjes en idd laat die gasten maar zeiken of je wel of niet clean bent

Originally posted by asCeNDeDaSiaN
He darklegion het is altijd wel makkelijk he om te zeggen van ja dat heeft ie bereikt met steroids.... ooit weleens gehoord van jaloezie? Maar ik zal jou is wat vertellen.. die gasten op jouw sportschool zitten zelf allemaal stuk voor stuk vol met steroiden ik ken veel gebruikers op jouw gym dus en dan zie je er nog niet eens vanaf dat ze trainen... maar in ieder geval laten we het hier maar niet meer over hebben.. wanneer komt jouw foto?

Nou jaloezie is het niet m8, omdat ik zelf niet te overdreven wil worden ;)En ik zeg toch ook niet dat de rest niks gebruikt?Je plukt de waterballonnetjes er zo uit.En dan werken ze zich als het ware uit de naat om een dumbbell van 10kg 8 keer omhoog te krijgen. Ik heb best respect voor je, hoe je het ook bereikt heb, het ziet er netjes uit. En ik zag je goed trainen. Je weet waar je mee bezig bent. En je gaat ook voor de sport.. De meeste houden het niet zo lang vol.

Laatst bewerkt:
@asCeNDeDaSiaN:

toch zou ik je willen vragen om ook eens in andere topics te posten :)

No offence maar ik zie je alleen terug in je eigen topics.

Ghehe KaLe wilt dat je meer aandacht voor je medemens krijgt :D

Originally posted by DarkLegion

Nou jaloezie is het niet m8, omdat ik zelf niet te overdreven wil worden ;)En ik zeg toch ook niet dat de rest niks gebruikt?Je plukt de waterballonnetjes er zo uit.En dan werken ze zich als het ware uit de naat om een dumbbell van 10kg 8 keer omhoog te krijgen. Ik heb best respect voor je, hoe je het ook bereikt heb, het ziet er netjes uit. En ik zag je goed trainen. Je weet waar je mee bezig bent. En je gaat ook voor de sport.. De meeste houden het niet zo lang vol.

Thanx! Stel ik wel op prijs dat je dat zegt... Respect back at ya!

Terug
Naar boven