- Lid geworden
- 16 nov 2002
Originally posted by Esperantisto
Espi (nu in een driftige bui, niet door de AS maar ben beetje hyper van caffeïne en cardio)

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Espi (nu in een driftige bui, niet door de AS maar ben beetje hyper van caffeïne en cardio)
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
Laat nou een een foto van jezelf zien darklegion of durf je dat niethier op het inet durf je wel stoer te doen natuurlijk als je anoniem bent he!?
Originally posted by DarkLegion
Durf ik niet, lefgozer ben ik he!:bawling:
<i><b>dus ik vind dat die juriaan en darklegend gewoon ff hun bek moeten houden als ze niks zinnigs te melden hebben.. of kunnen we dit forum niet beter de titel "Hoe maak ik iemand zwart?!" geven?
Originally posted by Floyd
1. Meer vrouwen nken omdat je zo groot bent? Heb je vedder blijkbaar niks meer te bieden gehad.....Je weet dat dit onzin is vrind......
De beste manier om gezonde meisjes gillend van je weg te laten lopen is door te roken... ik ga me daar toch geen asbak uitlikken..
Ben ooit verleid door een uitzonderlijk knappe Canadees, maar helaas.. ik moest afhaken bij de eerste 'Franse' kus.. jammer, maar principes gaan voor alles...
Espi
PS: Floyd stop eerst maar eens met roken.. je zit me al de hele dag uit te schelden op de Truukjes-draad..
Originally posted by Vinny
Is het echt zo erg? ik heb nog nooit een meissie gekust die rookt duz ik weet er niet zoveel van...rook zelf ook niet btw.
Originally posted by DarkLegion
hee asCeNDeDaSiaN, Paul is wel ok... Hijs wel eerlijk in wat ie neemt![]()
De beste manier om gezonde meisjes gillend van je weg te laten lopen is door te roken
QUADS<br>
Lunges sets 3 reps minimaal 20 per been<br>
*Deze lunges dienen ook om goed op te warmen en voor te vermoeien!
Squat sets 3 reps minimaal 20<br>
Front squat sets 3 reps minimaal 15<br>
Paul is CLeaN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DL jij ziet ze echt vliegen gasT!!!
sinds anderhalf jaar wel ik heb geleerd dat ik dan een betere pomp krijg en een goede burn. Ik ben ook van mening dat mijn quads op deze manier beter ontwikkelen je kan namelijk makkelijker op 100 kg nog een paar extra reps op een correcte wijze eruitpersen i.p.v. met 200 kg..Originally posted by Olimantado
thx!
Doe je altijd zoveel reps voor je beenoefeningen?