XXL Nutrition

Fotos wido ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee mijn vetpercentage is gewoon het laatste jaar altijd rond de 8%
 
Damn dat ziet er goed uit zeg! hoe lang train je al?
 
He mensen bedankt voor jullie complimenten! ja ik train nu iets langer dan 4 jaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je nog andere krachtsporten gedaan voor je begon te trainen dan??
 
Welkom Wido oftewel Ascended Asian

Wow... ik ben zeer onder de indruk!

Ik heb ook op jouw webstek rondgekeken. Ook daar oog je geweldig imposant. Die gluteus is leuk voor de vrouwen hier!

Het enige wat ik jammer vind, is je arrogante opstelling.. maar ja, met zo'n fysiek (en ws ook veel aan vechtsport gedaan zeker?) is dat haast onvermijdelijk. Wie zou er nou niet naast zijn schoenen gaan lopen als je er zo uitziet!

Een pietsie minder schouders had ik zelf persoonlijk mooier gevonden, vrouwen vinden de beach-look toch leuker. Maar voor een BB-er top!!!

Toch een belangrijk kritiekpunt en dat is je karakter..
Wat betekenen die afwisselend kleine en grote letters, is dat ook om mensen meer te intimideren? Want ik voelde me nogal geïntimideerd. Heb je zoveel vijanden soms, dat je volslagen vreemden op je webstek zo benadert bij die gluteus-foto? Of is het een geintje?
Echte winnaars zijn zeer vriendelijke mensen... gisteren kreeg ik nog een emailtje van Zane, die in San Diego woont waar ik medio februari naar toe ga.
Hij schreef "cheapskate, try Gold's or World's" (nou ja, niet heeel vriendelijk maar toch een antwoord.. kreeg naar verhouding een ontzettend aardige en uitgebreide meel van Jan Ullrich!). Als je je aardig gaat opstellen, maak je heeeel veel vrienden! Gedraag je je als een klootzak, dan kweek je daar alleen maar meer agressie mee..
Gedraag je dus als een winnaar, niet als een loser die tegen het establishment aan schopt, want je lijkt me een winnaars-type qua fysiek.

Espi, wat weet ze er nu van.... ?
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Esperantisto
Welkom Wido oftewel Ascended Asian

Wow... ik ben zeer onder de indruk!

Ik heb ook op jouw webstek rondgekeken. Ook daar oog je geweldig imposant. Die gluteus is leuk voor de vrouwen hier!

Het enige wat ik jammer vind, is je arrogante opstelling.. maar ja, met zo'n fysiek (en ws ook veel aan vechtsport gedaan zeker?) is dat haast onvermijdelijk. Wie zou er nou niet naast zijn schoenen gaan lopen als je er zo uitziet!

Een pietsie minder schouders had ik zelf persoonlijk mooier gevonden, vrouwen vinden de beach-look toch leuker. Maar voor een BB-er top!!!

Espi, wat weet ze er nu van.... toch raar, ik viel vroeger altijd op uitgesproken ecto-types en merk dat ik langzamerhand besmet raak door jullie BB-opvattingen!

PS: wat betekenen die afwisselend kleine en grote letters, is dat ook om mensen meer te intimideren? Want ik voelde me nogal geïntimideerd. Heb je zoveel vijanden soms, dat je volslagen vreemden op je webstek zo benadert? Of is het een geintje?
Echte winnaars zijn zeer vriendelijke mensen... gisteren kreeg ik nog een emailtje van Zane. Schreef "cheapskate, try Gold's or World's" (nou ja, niet heeel vriendelijk maar toch een antwoord.. kreeg naar verhouding een ontzettend aardige en uitgebreide meel van Jan Ullrich!).
Als je je aardig gaat opstellen, maak je heeeel veel vrienden!

olas ik zal maar ff replyen ja deze jongen is zeer indrukwekkend..

Ik ken hem nu een jaar via internet]
een ietwat arrogante opstelling heeft ie wel maar mag ook wel..
En nee aan vechtsport heeft hij nooit gedaan..

maar als je hem beter leert kennen is het een superaardige gast...
 
Ik d8 ook wel dat er diep in hem een aardige jongen zit.. vandaar die opmerking!
Heel veel mensen, zelfs de allergrootste kampioenen zijn van zichzelf heel onzeker omdat ze zo perfectionistisch zijn. Daarom hebben veel beroemdheden persoonlijke trainers die ze over hun onzekerheid heen helpen.
Denk aan Oprah bijvoorbeeld (geen sporter, maar wel ongelooflijk bekende en beminnelijke tv-persoonlijkheid).

Ik was enorm onder de indruk van Jan Ullrich..hoe bescheiden hij was en aardig om mijn brief in steenkolenduits zo uitgebreid te beantwoorden. Hij heeft zelfs 3x teruggeschreven. Ullrich heeft er een levenslange fan bij! Als Wido zijn webstek minder agressief zou maken , ik schrok me nl. te pletter toen ik binnenkwam, dan word ik ook fan! Zeker weten!

Sliijmbal Espi
 
ziet r indrukwekkend uit !
geloof best wel dat dat niveau met genoeg wil en uithoudingsvemogen en natuurlijk zeer goede aanleg te halen is zonder as! jammer dat mensen gelijk denken dat je gebruikt ...... ga zo door !!

gr BIGTANK
 
Mmmm... ziet er heel goed uit zeg.. en je bent echt natural??? damn... topprestatie, ik heb nog nooit iemand gezien die na 4 jaar natural trainen er zo uitzag.. :thumb:
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
ik ben 21 ik weeg rond de 105 kg ben 1.74 lang mijn vetpercentage hangt gem rond de 7 a 8%

Weeg je op deze foto's 105 kg??
 
Originally posted by Esperantisto
Welkom Wido oftewel Ascended Asian

Wow... ik ben zeer onder de indruk!

Ik heb ook op jouw webstek rondgekeken. Ook daar oog je geweldig imposant. Die gluteus is leuk voor de vrouwen hier!

Het enige wat ik jammer vind, is je arrogante opstelling.. maar ja, met zo'n fysiek (en ws ook veel aan vechtsport gedaan zeker?) is dat haast onvermijdelijk. Wie zou er nou niet naast zijn schoenen gaan lopen als je er zo uitziet!

Een pietsie minder schouders had ik zelf persoonlijk mooier gevonden, vrouwen vinden de beach-look toch leuker. Maar voor een BB-er top!!!

Toch een belangrijk kritiekpunt en dat is je karakter..
Wat betekenen die afwisselend kleine en grote letters, is dat ook om mensen meer te intimideren? Want ik voelde me nogal geïntimideerd. Heb je zoveel vijanden soms, dat je volslagen vreemden op je webstek zo benadert bij die gluteus-foto? Of is het een geintje?
Echte winnaars zijn zeer vriendelijke mensen... gisteren kreeg ik nog een emailtje van Zane, die in San Diego woont waar ik medio februari naar toe ga.
Hij schreef "cheapskate, try Gold's or World's" (nou ja, niet heeel vriendelijk maar toch een antwoord.. kreeg naar verhouding een ontzettend aardige en uitgebreide meel van Jan Ullrich!). Als je je aardig gaat opstellen, maak je heeeel veel vrienden! Gedraag je je als een klootzak, dan kweek je daar alleen maar meer agressie mee..
Gedraag je dus als een winnaar, niet als een loser die tegen het establishment aan schopt, want je lijkt me een winnaars-type qua fysiek.

Espi, wat weet ze er nu van.... ?

Es, ben je zo snel geintimideerd? Door een paar letterjes.
Hij is maar 1.74 Es.
+ hij zit niet bij jou in de kamer, maar een eind verderop. Hoef je nergens bang voor te zijn toch? Blaffende honden bijten niet. Op een enkeling na dan :D .
 
Het komt gewoon niet leuk over. Heeft ze een punt mee. Betekend wel dat Wido zich kritiek aantrekt, anders reageer je er niet zo op.

Benen zijn ook top ontwikkeld! maar je hebt wel een vrij korte biceps.
Verder na het zien van je site.. je hebt aanleg, natural of niet, dat interesseert me geen reet.
 
Ziet er TOP uit bro :thumb: superfysiek met aanleg en de juiste genen kan je dit gewoon bereiken zo zoe je maar weer ! ! !

Je boft(e) maar met zo'n (ex)trainingpartner ;)

Leuke site ook, al wat bekend over evt. wedstrijden draaien ?

Jammer van rubriek For all the HaTeRZ mochten die er zijn moet je die gewoon negeren. Kunnen het gewoon niet hebben dat je er goed uitziet.

Groet Smalluser :thumb:
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

ziet er al weer een stuk vriendelijker uit.. ergens verstopt op zijn webstek!

Espi
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wow.... respect, had ik maar jouw genen :D Voor 4 jaar is dit echt een topprestatie! :thumb:
 
Naar de reacties van je "maten" te zien ben je niet zo natural als je doet voorkomen:

Muscle Tek: yo bro wazz up...gister ff wat sus erin geknald hahaha ik knal zowat uit me kaar man nu hahaha op naar de 100+ hahah damnz..we are going 2 be huge!!!!!!! GROOTHEIDSWAANZIN!!! jaaaaaaaa....shit man ik zit nu in een internetcafe in adam..ik knal egt zowat uit me kaar man..damnz..morgen ff weer me benen afslachten in de gym..ff squaten etc etc .... he kerel ik spreek je...en vergeet niet te groeien he!!! want doe ik ook!! laters ouwe...

Pep 2 CASANOVA WIDO: Wido, hoe is het gozer? Ik heb een vraagje aan je: Ondanks mijn insuline buik, mijn synthol kuiten en mijn bitch tits hou je nog steeds van me Ik zit in een zware katabole fase nu. Ben gisteren namelijk bij van Hellemond geweest. Jack zat aan het infuus in de keuken

Pep 2 Geilste indo van Nederland: Widoooooooooooooo, Gappy!!!!!!!!! Hoe is het met je? Beste groeiwensen voor 2003. Heb je je pakketje groeihormoon en insuline nog gevonden onder de kerstboom? Die heb je van "The Docter" DR PEPPER DUSSSSSSSS Groetjes van de Mob* der Mob*s


Ik heb ZEER grote twijfels of je wel natural bent, zo'n fysiek is natural nagenoeg onmogelijk, die hardheid en hoeveelheid massa kan je niet in 4 jaar clean opbouwen. We hebben hier liever dat er eerlijk gezegd wordt of je kuurt of niet, de prestatie is een feit, ook al kuur je, maar het onder stoelen of banken schuiven ervan is een tweede. Een hoop mensen krijgen valse hoop en denken met 4 jaar zo'n fysiek te kunnen hebben zonder as. dat is onmogelijk..
 
Originally posted by soulreaver
Naar de reacties van je "maten" te zien ben je niet zo natural als je doet voorkomen:

Muscle Tek: yo bro wazz up...gister ff wat sus erin geknald hahaha ik knal zowat uit me kaar man nu hahaha op naar de 100+ hahah damnz..we are going 2 be huge!!!!!!! GROOTHEIDSWAANZIN!!! jaaaaaaaa....shit man ik zit nu in een internetcafe in adam..ik knal egt zowat uit me kaar man..damnz..morgen ff weer me benen afslachten in de gym..ff squaten etc etc .... he kerel ik spreek je...en vergeet niet te groeien he!!! want doe ik ook!! laters ouwe...

Pep 2 CASANOVA WIDO: Wido, hoe is het gozer? Ik heb een vraagje aan je: Ondanks mijn insuline buik, mijn synthol kuiten en mijn bitch tits hou je nog steeds van me Ik zit in een zware katabole fase nu. Ben gisteren namelijk bij van Hellemond geweest. Jack zat aan het infuus in de keuken

Pep 2 Geilste indo van Nederland: Widoooooooooooooo, Gappy!!!!!!!!! Hoe is het met je? Beste groeiwensen voor 2003. Heb je je pakketje groeihormoon en insuline nog gevonden onder de kerstboom? Die heb je van "The Docter" DR PEPPER DUSSSSSSSS Groetjes van de Mob* der Mob*s


Ik heb ZEER grote twijfels of je wel natural bent, zo'n fysiek is natural nagenoeg onmogelijk, die hardheid en hoeveelheid massa kan je niet in 4 jaar clean opbouwen. We hebben hier liever dat er eerlijk gezegd wordt of je kuurt of niet, de prestatie is een feit, ook al kuur je, maar het onder stoelen of banken schuiven ervan is een tweede. Een hoop mensen krijgen valse hoop en denken met 4 jaar zo'n fysiek te kunnen hebben zonder as. dat is onmogelijk..

Moet maar zo denken SR, wie niet eens durft te erkennen dat hij gebruikt is erger dan een gebruiker. Heb ook mijn twijfels bij hem. Groot zijn kan, droog zijn kan ook. Maar een heel jaar op een laag bf zitten en toch groot blijven dat wordt toch wel moeilijk als je een naturel bent, maar doet niks aan af hoe hij er uit ziet.
Zijn ook mensen die al jaren gebruiken, maar die toch niet zo er uit komen te zien, dus hij let ook op zijn voeding en dergelijke!
 
Originally posted by RichardV


Moet maar zo denken SR, wie niet eens durft te erkennen dat hij gebruikt is erger dan een gebruiker. Heb ook mijn twijfels bij hem. Groot zijn kan, droog zijn kan ook. Maar een heel jaar op een laag bf zitten en toch groot blijven dat wordt toch wel moeilijk als je een naturel bent, maar doet niks aan af hoe hij er uit ziet.
Zijn ook mensen die al jaren gebruiken, maar die toch niet zo er uit komen te zien, dus hij let ook op zijn voeding en dergelijke!
goed gesproke Rich.. maar hij hoeft er niet om heen te draaien. Leugenaars kunnen van mij ook de ban in.
 
Ik vind het zoiezo triest. Wat heeft liegen voor zin??? Alleen jezelf belazeren (en daarbij de rest). Daar heb ik gewoon geen woorden voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven