Fitness Seller

Fotos wido ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Robin
Ik vind het zoiezo triest. Wat heeft liegen voor zin??? Alleen jezelf belazeren (en daarbij de rest). Daar heb ik gewoon geen woorden voor.
behalve: up my ASS:moon:
 
Wees niet tegrof, want volgens zijn side weet hij je vanzelf te vinden!!!!!

Hij zal vanavond wel wat van zich laten horen.
 
Ik vind het een knappe prestatie, 104 kg bij 1.74m , vooral omdat je aziaat bent, die staan er niet echt om bekend dat ze zo groot van zichzelf zijn/worden.

Dat je naturel bent geloofde ik al vanaf de 1e foto niet, je moet wel dom zijn om zoiets te vertellen!

Maar zoals ik al zei, knappe prestatie (ook met AS!), en je gaat er goed voor zo te zien, maar loop dan niet te lullen over niet gebruiken!
 
Je kan toch zo zien dat hij niet naturel is?...
 
Originally posted by Esperantisto

Toch een belangrijk kritiekpunt en dat is je karakter..
Wat betekenen die afwisselend kleine en grote letters, is dat ook om mensen meer te intimideren? Want ik voelde me nogal geïntimideerd.

Ehmz, echt veel mensen typen op die manier. Is volgens mij ook een beetje die Indo-style, maar niet echt bedoeld om iemand te intimideren hoor;)

Verder...het is volgens mij toch wel moeilijk om te bepalen of iemand gebruikt, weet jij veel. Sommigen hebben het al gezegd, dat ie goede genen heeft, nou misschien is dat ook wel zo en is ie wel naturel... en wat mensen op zijn site zeggen hoeft natuurlijk niet voor hem te gelden, dat zijn nou gebruiken...
 
Originally posted by Bouwer
.... het is volgens mij toch wel moeilijk om te bepalen of iemand gebruikt, weet jij veel. Sommigen hebben het al gezegd, dat ie goede genen heeft, nou misschien is dat ook wel zo en is ie wel naturel .... en wat mensen op zijn site zeggen hoeft natuurlijk niet voor hem te gelden, dat zij nou gebruiken ....

Wise spoken.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Bouwer


Ehmz, echt veel mensen typen op die manier. Is volgens mij ook een beetje die Indo-style, maar niet echt bedoeld om iemand te intimideren hoor;)

Verder...het is volgens mij toch wel moeilijk om te bepalen of iemand gebruikt, weet jij veel. Sommigen hebben het al gezegd, dat ie goede genen heeft, nou misschien is dat ook wel zo en is ie wel naturel... en wat mensen op zijn site zeggen hoeft natuurlijk niet voor hem te gelden, dat zijn nou gebruiken...

toch denk ik dat hij niet naturel is:rolleyes:
 
tja leuke prestatie, maar naturel? nee!
 
Originally posted by Bouwer


Ehmz, echt veel mensen typen op die manier. Is volgens mij ook een beetje die Indo-style, maar niet echt bedoeld om iemand te intimideren hoor;)

Verder...het is volgens mij toch wel moeilijk om te bepalen of iemand gebruikt, weet jij veel. Sommigen hebben het al gezegd, dat ie goede genen heeft, nou misschien is dat ook wel zo en is ie wel naturel... en wat mensen op zijn site zeggen hoeft natuurlijk niet voor hem te gelden, dat zijn nou gebruiken...

Open your eyes in the world of bodybuilding. Het verschil tussen een gebruiker en niet gebruiker zie je over het algemeen vrij goed. Zo niet...dan ben je goed naief!
 
euhm hallo ik zit jullie reacties te bekijken op dit forum, maar die berichtjes in mijn guestbook van pepijn over dat cadeau sth met insuline dat is natuurlijk een grap! en fabian aka muscletek gebruikt sustanon so what!? betekend dat dan gelijk dat ik dat ook doe? maar goed zolang ik zelf maar weet dat ik niet gebruik.. en euh verder bedankt voor jullie complimenten! ik heb de website zelf gemaakt en ik heb indd weleens last van mensen die wat rare berichtjes achterlaten.. vandaar die grap met pepijn zijn kont op de foto. En euh over mijn lettertype grote en kleine letters dat is alleen de style die ik gebruikt heb voor mijn page.. That's all!! oh ja euhm over de hardheid en spiermassa die ik heb... ja ik ben serieus ik eet gem 8 tot 10 x per dag zo ongeveer 600 gram eiwit per dag en ook 600 gram koolhydraten.. eiwitbronnen: gekookte kipfilet, tonijn op waterbasis on ei eiwitten Koolhydraten volkorenrijst en/of volkorenbrood vetten beperk ik zoveel mogelijk gebruik wel olijfolie waar ik eierpannekoeken in bak... verder doe 5x per week cardio op een lege maag 30 min op de hometrainer en ik train met gewichten zo'n gem 5 x per week ik luister naar mijn lichaam... dus het kan ook 4 x zijn per week lligt eraan hoe ik me voel.. hoop dat dit even genoeg info is over mezelf! Gr Wido
 
Maakt niet uit. Bij een dergelijk hoge eiwit inname zal je lichaam de eiwitten nog niet voor de helft afbreken. Hier heb je alleen wat aan met AS, wanneer je eiwit behoefte hoger is dus...

Met zoveel cardio wordt je misschien harder en droger, maar groeien zal je zeker niet meer...
 
Lookin' big! Heb je foto's al een tijd terug gezien in de flex.

Naturel? Waarschijnlijk niet.. maar waarom wordt dit gevraagt??? Its the world of bodybuilding, kom je op een serieus niveau dan wordt er toch gebruikt.
Vraag pro's wanneer ze voor het laatst hebben gebruikt en ze zullen ook geen eerlijk antwoord geven. What do you expect? Het is tenslotte illegaal, deze jongen is bekent van naam en moet hij dan op een forum waar hij net lid is vertellen of hij gebruikt? Ik vind eigenlijk van niet.

En wat maakt het uit? Veranderd er iets? Het zou mooi zijn om naturel echt huge te worden, het is ook mogelijk maar dan zul je toch jaaaaaren lang keihard moeten trainen en dieeten en dan nog bereik je niet het niveau dat gebruikers kunnen halen.
Maak je eigen keuzes en neem je eigen verantwoordelijkheid. Discusseren over of iemand gebruikt heeft of niet blijft toch gissen en leidt tot niets.
 
Laatst bewerkt:
dat klopt maar mijn eiwit consumptie is zo hoog om het tekort aan koolhydraraten te beperken of eventuele vetten te beperken.. maar goed als jullie mij niet willen geloven dan moeten jullie dat zelf weten natuurlijk ik beschouw het alleen maar als compliment! en ik ben het laatste jaar continu droog gebleven maar in de eerste 2 jaar dat ik begon met trainen ben ik niet altijd droog geweest hoor ik ben in het eerste haar meer dan 20 kg aangekomen ik ging van 62 kg naar rondde 84 kg maar toen at ik ook echt om aan te komen soort bulk dus maar ik heb veel geexperimenteerd met voeding in de 4 jaar dat ik train ik heb mijn lichaam goed leren kennen en weet hoe het reageert op bepaalde voedingstoffen etc ik eet nu dus ook op een manier dat ik geen vet aanzet wel wat groei en niet in een katabole fase beland! Gr
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
euhm hallo ik zit jullie reacties te bekijken op dit forum, maar die berichtjes in mijn guestbook van pepijn over dat cadeau sth met insuline dat is natuurlijk een grap! en fabian aka muscletek gebruikt sustanon so what!? betekend dat dan gelijk dat ik dat ook doe? maar goed zolang ik zelf maar weet dat ik niet gebruik.. en euh verder bedankt voor jullie complimenten! ik heb de website zelf gemaakt en ik heb indd weleens last van mensen die wat rare berichtjes achterlaten.. vandaar die grap met pepijn zijn kont op de foto. En euh over mijn lettertype grote en kleine letters dat is alleen de style die ik gebruikt heb voor mijn page.. That's all!! oh ja euhm over de hardheid en spiermassa die ik heb... ja ik ben serieus ik eet gem 8 tot 10 x per dag zo ongeveer 600 gram eiwit per dag en ook 600 gram koolhydraten.. eiwitbronnen: gekookte kipfilet, tonijn op waterbasis on ei eiwitten Koolhydraten volkorenrijst en/of volkorenbrood vetten beperk ik zoveel mogelijk gebruik wel olijfolie waar ik eierpannekoeken in bak... verder doe 5x per week cardio op een lege maag 30 min op de hometrainer en ik train met gewichten zo'n gem 5 x per week ik luister naar mijn lichaam... dus het kan ook 4 x zijn per week lligt eraan hoe ik me voel.. hoop dat dit even genoeg info is over mezelf! Gr Wido

toch overtuig je me niet :D , ook lees ik berichten op je site waarin mensen het naar mijn idee toch te vaak over gezondheid hebben. Dat ze misschien bang zijn dat je iets zou kunne krijgen door as gebruik??? tis maar een sugestie. Maar nietemin een goede prestatie!
 
Nee, blijft geen gissen. Persoonlijk vind ik niet dat het kan om het voor je te houden. Ok, je hoeft er niet zelf over te beginnen, maar als het gevraagt wordt, wees dan eerlijk. Iedereen weet over hoe of wat op het podium, dus die resultaten zullen er niet op achteruit gaan indien het bekend is.
 
nogmaals naturel of niet, echt top :thumb:

Heb je nog 'before' pictures en kan je je trainingsschema en voedingsschema neerzetten of doe je alles instinctief?
 
oh ja ik ben trouwens half indonesisch(javaans) en half chinees
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
dat is ratna die vraagt hoe het met me is dat wat je bedoeld met mijn gezondheid dat is een heel goede vriendin van mij en dat vraagt zij aan iedereen waar zij om geeft... beetje zoeken naar zogenaamde aanwijzigen.... beetje jammer...

nee hoor, het lijkt me alleen sterk als ik alles op je site lees en bekijk dat je naturel bent. Als ik bv kijk naar 3xl die traint al tig jaren en als jij dit binnen 4 jr op kan bouwen zonder as vind ik t heel knap, maar nogmaals ik geloof je niet. verder even goede vrienden hehe :D
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
dat is ratna die vraagt hoe het met me is dat wat je bedoeld met mijn gezondheid dat is een heel goede vriendin van mij en dat vraagt zij aan iedereen waar zij om geeft... beetje zoeken naar zogenaamde aanwijzigen.... beetje jammer...

haha ik kan dat bevestigen..

ratna doet dat ook altijd bij mij..

is hele lieve mooie surinaamse ... :)
 
Welles - nietes - welles - nietes... ppfff lekker belangrijk ;)

By the way, weet je al wanneer je je eerste wedstrijd gaat draaien ??

Groet Smalluser :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven