Fitness Seller

Fotos wido ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog niet ik was vorig jaar in maart in voorbereiding op de hardcore classic in uden.. junioren.. maar werd verhinderd... nu val ik onder de volwassenen dus dat verander de stand van zaken...
 
hey wido! strak lichaam heb jij zeg! knappe prestatie!!!

hey je eet wel veel eiwitten hoor... waw

zeg, wat voor supps neem je nou nog allemaal? buiten de typisch wey-shake, zijn er nog zo van die supps die je met enige regelmaat neemt?
 
ja ik neem 6 maanden per jaar creatine met glutamine ik gebruik ook stack2 ik gebruik indd whey eiwit ja ik heb zon tijd gehad dat ik veel uitprobeerde.. dus ook tribulis en hmb en verschillende amonis.. ma ja whey creatine en glutamine dat vid ik wel de belangrijkste supplementen momenteel
 
mijn deadlift record staat op 220 kg en mijn top bench press op schuine bank 150kg squat top ik nooit
 
Hij is in ieder geval de verst gevorderde atleet die een foto op dit forum geplaatst heeft. Mijn mening over naturel of niet: kan je niet bewijzen.

Je kan ook niet verlangen van iemand die een foto plaatst op een site waar veel volk komt dat hij daar openlijk gaat toegeven dat hij verboden substanties gebruikt...
 
En het kan ook wel zonder gebruiken denk ik... Een vriend van mij zuipt zich elk weekend te pletter, let niet echt op zijn voedsel en gebruikt geen supplementen. Hij ziet er zeer getraind uit(lichaamsbouw van BestOldSchool hier) en iedereen denkt dat hij gebruikt, maar ik ben er 100% zeker van dat dat niet zo is.
Natuurlijk zijn dat grote uitzonderingen. Hij heeft het in zijn genen denk ik. Was bij de junioren een grote belofte in tienkamp.
 
Het ziet er strak uit, echt netjes en dt in 4jaar ook heel goed. En of je nu wel of niet gebruikt hebt, blijft een knappe prestatie. En als jij zegt dat je dit natural hebt bereikt, wie ben ik dan om je te corrigeren. UIteindelijk ou je alleen jezelf voor de gek houden. maar Wido, ik kan me ook wel voorstellen dat een aantal mensen twijfelen aan jouw 'natural' zijn, want je maatjes zijn dat zeker niet. En de vergelijking is dan snel gemaakt. Ik vind het persoonlijk heel erg knap.

good luck!
 
Originally posted by patrick
tja leuke prestatie, maar naturel? nee!


Misschien ga ik met deze comment jullie weer ergeren, maar toch kan ik het niet nalaten op te merken dat het wel lollig is dat wij krachtsporters vaak zeuren op de 'anderen' die bodybuilding steeds in verband brengen met anabolen, maar als puntje bij paaltje komt net hetzelfde doen, bij iemand die meer geluk heeft met zijn genen...
 
Ik heb jou wel eens in de zomer zien lopen in Hilversum. Toen was ik al impressed :)
 
Ik vind je een heel mooie fysiek hebben, echt waar, maar dit is gewoon onmogelijk zonder gebruiken!!!! laten we hier gewoon niet moeilijk over doen en eerlijk zijn; dit is NIET op 4 jaartjes te bereiken met alleen met whey en creatine!!! Je kunt wel zeggen dat je dit als compliment beschouwd en dat je voor jezelf weet dat je clean bent, maar voor de kenners op dit board kun je dit echt niet vol blijven houden. En idd je vrienden kennen er blijkbaar veel van en nemen geen blad voor hun mond. Begrijp me niet verkeerd; je ziet er super uit, echt no offense...
 
Originally posted by Olimantado



Misschien ga ik met deze comment jullie weer ergeren, maar toch kan ik het niet nalaten op te merken dat het wel lollig is dat wij krachtsporters vaak zeuren op de 'anderen' die bodybuilding steeds in verband brengen met anabolen, maar als puntje bij paaltje komt net hetzelfde doen, bij iemand die meer geluk heeft met zijn genen...
Ik denk eerder dat mensen BB allemaal over dezelfde kam scheren juist omdat sommigen hun gebruik ontkennen.
Dit schept dan het idee dat de echte naturals ook allemaal liegen.
Met een beetje ervaring (zoals Patrick die heeft) kan je snel zien aan iemand of ie gebruikt, daar moet je echt geen bloedtest voor te zien om zekerheid te hebben.
 
Originally posted by Olimantado



Misschien ga ik met deze comment jullie weer ergeren, maar toch kan ik het niet nalaten op te merken dat het wel lollig is dat wij krachtsporters vaak zeuren op de 'anderen' die bodybuilding steeds in verband brengen met anabolen, maar als puntje bij paaltje komt net hetzelfde doen, bij iemand die meer geluk heeft met zijn genen...


Kijk bro met alle respect. Het fysiek is op zich niet zo`n probleem als je aanleg hebt. Maar in no way dat je dit in 4 jr bereikt, je weet toch hoe iedereen stunt met voeding en training het eerste jaar, dus heb je nog drie jaar over die je effectief gebruikt. En dat kan gewoon niet, en zeker niet 105kg bij 1.74. Sorry maar tis helaas zo.

We merken het wel als hij aan een wedstrijd meedoet, ik bedoel niemand op zo`n podium is natural :D
 
Je kan 100 naturals pakken met goede genen, zit er een gebruiker tussen die weet waarmee die kuurt en weet wat die doet en die pik je er onmiddelijk uit..

Om massa te bouwen heb je een calorisch overschot nodig wat gepaard gaat met een toename van vet. Oftewel je vet% stijgt. het hele jaar op 8% zitten en kilo's massa winnen, zo hard en groot zijn, dat kan natural niet.

Hij ziet er geweldig uit, echt een top fysiek, maar hoe hypocriet is het om juice aspect gewoonweg te ontkennen..

Heb je het wellis omgerekend, 1.74 en 105 kg, tegen 8% wil zeggen 100,8 kg tegen 4%, laat die dan nog 3 kilo verliezen tijdens het cutten, zit die op 97 kg tegen 3-4% en dat natural in 4 jaar?? In 4 jaar tijd van 62 kg. naar 105, dat is een toename van !!!!43 kg.!!!! in 4 jaar tijd natural?? dat bestaat gewoon niet!!
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by patrick



Kijk bro met alle respect. Het fysiek is op zich niet zo`n probleem als je aanleg hebt. Maar in no way dat je dit in 4 jr bereikt, je weet toch hoe iedereen stunt met voeding en training het eerste jaar, dus heb je nog drie jaar over die je effectief gebruikt. En dat kan gewoon niet, en zeker niet 105kg bij 1.74. Sorry maar tis helaas zo.

We merken het wel als hij aan een wedstrijd meedoet, ik bedoel niemand op zo`n podium is natural :D

Maar volgens mij weegt hij op deze foto's ook geen 105 kg (of hij moet wel hele zware botten hebben:D )
Maar ook al gebruikt hij, hij ziet er gewoon goed getraind uit.
En de opmerking van andere dat hij het niet wil vertellen misschien i.v.m. wedstrijden is pure kolder, aangezien de man die tot een paar jaar geleden de Gelderse organiseerde (en op die wedstrijd werd gecontroleerd, ook de anabolen en de tips verschafte aan de jongens die meededen met zijn eigen wedstrijd.
Dus 1 groot hypocriet zooitje:D .
 
Richard, volgens mij heeft dat zwijgen meer met contracten voor supplementen firma's ed. te maken. (reclame in de blaadjes etc)
Als iedereen weet dat een bodybuilder as gebruikt, wie is dan nog onder de indruk van wat ie aan supps neemt?
Veel naïeve beginners willen nl. graag geloven dat de BB in kwestie groot is geworden door supplementen en goede voeding alléén, en juist die groep is een belangrijke afzetmarkt voor de supplementenboeren.
Vrij logisch dan dat je als top of belofte -BB je mond dichthoud over je eigen as gebruik, zij moeten immers vooral met sponsoring - en reclame-inkomsten hun brood verdienen want de wedstrijden brengen niet zoveel geld in het laatje.
 
Originally posted by admin
Richard, volgens mij heeft dat zwijgen meer met contracten voor supplementen firma's ed. te maken. (reclame in de blaadjes etc)
Als iedereen weet dat een bodybuilder as gebruikt, wie is dan nog onder de indruk van wat ie aan supps neemt?
Veel naïeve beginners willen nl. graag geloven dat de BB in kwestie groot is geworden door supplementen en goede voeding alléén, en juist die groep is een belangrijke afzetmarkt voor de supplementenboeren.
Vrij logisch dan dat je als top of belofte -BB je mond dichthoud over je eigen as gebruik, zij moeten immers vooral met sponsoring - en reclame-inkomsten hun brood verdienen want de wedstrijden brengen niet zoveel geld in het laatje.

T, dat klopt ook.
Maar veel profs geven het wel toe.
En iedereen die een beetje kijk op de sport heeft, weet ook wel dat een supplement niet alles doet bij zo'n prof.
Maar in het geval van Wido lijkt het mij helemaal overbodig of hij moet al een contract hebben (hij vroeg namelijk sponsors in de flex).

Maar hoeveel van die Supplementen bazen komen er op dit forum?
Veel mensen staan hier ook onder een andere naam, dus sowieso moeilijk te achterhalen tenzij je foto's post.
 
nee ik weeg op die foto's 98kg de fotos zijn van een half jaartje terug ik weeg nu momenteel 105 kg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik vind die muziek op je site op een gegeven moment wel vervelend worden hoor. maarre mooie progressie in die 4 jr.
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
.... ik weeg op die foto's 98kg de fotos zijn van een half jaartje terug ik weeg nu momenteel 105 kg ....

7 kg in een half jaartje dat kan echt wel naturel :D sommige worden meer dan 10kg zwaarder in 2 weken naturel ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven