Fitness Seller

Fotos wido ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laten we die jongen gewoon even het voordeel van de twijfel gunnen en aannemen dat hij 'naturel' is tot het tegendeel bewezen is, toch?
Ik had wel al gezien ja dat er over GH gepraat werd.. dus het is wel dun ijs hoor....

Espi
 
ik vind dit eigenlijk nergens op slaan... hoezo bewijzen???? ik heb niks te bewijzen ik bewijs mezelf wel zodra ik het podium opstap.. gr p.s. een vriend van me maakt een grapje over sth.. ja dus?? denk je nou echt dat er bij mij thuis onder de kerstboom sth ligt?
 
als ik sth zou gebruiken zou ik er wel ff wat beter uitzien denk ik zo...
 
Nog beter dan je al doet??? Goh, iedereen ligt al in katzwijm van je fysiek, dat bewijzen alle complimenten hier en dat weet je zelf ook!
Logisch toch dat de helft gaat roepen dat je het met wat hulp hebt bereikt. Ik kan toch ook niet zien wat een grapje is en wat niet.. ik ga altijd er van uit dat mensen de waarheid spreken, is me nl. ooit bijgebracht :D

Espi
 
Het is wat je mooi noemt, heee Soulreaver lekkere berekening :D .

Vedder moet ik echt zeggen dat je groot bent kerel, ben net naar die site geweest. Alleen een tip voor je, die bedreigingen die je doet, kunnen niet bro...... echt niet. Het staat extreem kansloos, en is gewoon wachten dat iemand dat ziet als een uitdaging.....

later
 
Je hebt zeker een goede fysiek, wat nog beter is is je fantasie!!

Ik heb geen problemen met mensen die gebruiken. wel met mensen die zich er voor schamen en gaan ontkennen. kom er vooruit en dan vind iedereen je super, blijf ontkennen en iedereen vind je een stakker. Zelf train in 12 jaar en ik weet heel goed wat genetisch mogelijk is en wat niet.

Verder zeer goede fysiek en ga zo door, denk dat je ver kan komen.
 
haha ik ok ik heb die intro zo gemaakt omdat ik nogal wat last had van verschillende vervelende mensen die iedere x mijn guestbook volkladden met rare berichtjes.. ik was dat gewoon goed zat.. maar een echte bedreiging? hmm vind ik eigenlijk niet..
 
Zoals ik al zei: 43 kilo in 4 jaar bestaat natural niet, tenzij je 24 kilo vet bijkomt, niks voordeel van de twijfel, het is een mooi fysiek, maar niet natural, klaar uit..
 
check out my new and improved intro!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
GASTEN wido is clean!!! Was erbij toen hij begon... ben er nog steeds bij!!!!! Train wel is met hem.. en hij is super dedicated!!! Ik krijg ook vet vaak te horen dat ik gebruik.. omdat ik toevallig met een lichaamsgewicht van 80 kil0 140 Kilo omhoog krijg.... Onzin wat ze niet weten is dat ik op mijn 15e al 70 drukte...... Denk meer dat jullie vet jaloers zijn dat hij het natural kan opbouwen en jullie niet....
 
Originally posted by SUPERmies
GASTEN wido is clean!!! Was erbij toen hij begon... ben er nog steeds bij!!!!! Train wel is met hem.. en hij is super dedicated!!! Ik krijg ook vet vaak te horen dat ik gebruik.. omdat ik toevallig met een lichaamsgewicht van 80 kil0 140 Kilo omhoog krijg.... Onzin wat ze niet weten is dat ik op mijn 15e al 70 drukte...... Denk meer dat jullie vet jaloers zijn dat hij het natural kan opbouwen en jullie niet....

OK.. zullen we het daar maar op houden? Heb niet zo'n zin in welles-nietes-spelletjes.
Zelden is er in korte tijd zoveel gekakeld over een nieuw forum-lid, nietwaar dames en heren?

Espi
 
nu dat er in een paar dagen tijd meer als 1700x naar je foto's is gekeken, kun je misschien bijdragen met je tips in de voeding, supplementen en training sectie om ons allemaal natural zo groot te krijgen, want ik heb nog niet veel tips van je gelezen?
 
Clean of niet, ik denk dat vele negatief zijn. ik denk ook niet dat je clean bent ik weet het wel cker van niet. als ik je armen zo zou zien zou ik denken is mogelijk, maar als ik je rug op die fotos bekijk nope.

Maar wat ik al zei clean of niet er komt veel disipline bij kijken, ik vind je wel erg groot maar succes en ik hoop dat we ook veel tips van je qua voeding e.d. kunnen krijgen!
 
Er zijn toch ook Afrikanen die er zo bijna uitzien zonder te trainen...
 
ik ben een beetje druk nu.. maar ik zal binnenkort zeker wat vaker op de andere forums rondkijken! gr
 
Maar volgens mij weegt hij op deze foto's ook geen 105 kg (of hij moet wel hele zware botten hebben )

Ehm... heb je zijn benen en rug wel is gezien? ehm.. NEE!!! kan je dus ook niet over oordelen.. hij weegt serieus 105 KG....

Face it... Wido wordt gewoon een van de beste van nederland en jullie zijn allemaal stinkend jaloers omdat jullie een beetje lopen te miesen in de GYM en geen kilo spier aanzetten

Greetz Tha Supermies
 
Originally posted by SUPERmies


Ehm... heb je zijn benen en rug wel is gezien? ehm.. NEE!!! kan je dus ook niet over oordelen.. hij weegt serieus 105 KG....

Face it... Wido wordt gewoon een van de beste van nederland en jullie zijn allemaal stinkend jaloers omdat jullie een beetje lopen te miesen in de GYM en geen kilo spier aanzetten

Greetz Tha Supermies

sorry dat ik niet aan je 'stinkende jaloerse mensen' voldoe.
Maar ik ben niet jaloers.
En nee niet omdat ik een vrouwtje ben..
Niet jaloers op zo'n rubberachtige huid..

en een jaar zoveel spier houden zonder te bulken en te cutten..
dat lukt niet naturel.. sorry..

alstie naturel is.. petje af dan..
maar ik heb mn twijfels..
 
..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
sinds wanneer heb ik een rubberachtige huid??? na ja whatever....
 
Niet jaloers op zo'n rubberachtige huid..

Rubberachtige huid??? wat voor huid moet jij dan wel niet hebben??? Zet je foto er ook op dan.. gaan we jouw huid even beoordelen schat......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven