XXL Nutrition

Fotos wido ! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom jalours? ik zeg dat ik betwijfel of ie naturell is maar er voor een bb er goed uitziet!

Jalours??? ik heb al meerdere malen gezegd dat ik jalours ben op BOS, die ik persoonlijk ook mooier gespierd vind als wido met name het borstgedeeltje!!!

Doet u mij maar de beachboy look!!!
 
Off-Topic:
Supermies ik vind je een sukkel---> punt

On-Topic:
Naturel of niet ziet er goed uit Toppie...
En ik zou graag netzoals vele anderen je schema willen zien.
 
Hehehe ik ga hier verder niet op in spreekt voor zichzelf :D

Blijf wel bij m'n mening :cool:
 
Hee niet schelden met josti, he? Ze zijn best cool :p Laten we het hier een beetje gezellig houden :cool:

Hee wido heb je ook foto's voordat je ging trainen?
 
Jongens jongens, laat die Wido nou eens een keer met rust.

Heeft ie steroids gebruikt so what wo gives a shit, dat zou ie toch niet toe geven. Misschien heeft ie het wel helemaal niet gebruikt daar ga ik verder niet op in, de enige die het weet is hij zelf!

Verder vind ik het een beetje nutteloos om hier de hele tijd over door te zeuren, dat hoort ook niet echt bij het topic.

Dus blijf ontopic: Geef hem evt adviezen over waar hij aan kan werken, en wat zijn goede kanten/slechte kanten zijn enz.

:mad:
 
Originally posted by SUPERmies


maarja aan jouw opmerking te zien zal jij wel vrij weinig vrienden hebben tot geen vrienden...... en alleen maar op forums zitten waar mensen jouw waarschijnlijk verrote body niet hoeven te zien zodat ze je niet uitlachen....

Kom is met goeie opmerkingen voordat je ze plaatst Josti

Jij kan echt veel halen uit een mening! :rolleyes:

Enne met dat uitlachen enzo...nee hoor keb mn foto's hier ook gepost niemand lacht erom, dat komt omdat er hier mensen zijn die respect hebben voor anderen no matter what they look like...

Tuurlijk ben ik niet zo gespierd als jij, maar jij bent ook niet zo uit de baarmoeder gekropen toch? :D

Well, that's it for now...
 
Originally posted by Bouwer
Jongens jongens, laat die Wido nou eens een keer met rust.

Heeft ie steroids gebruikt so what wo gives a shit, dat zou ie toch niet toe geven. Misschien heeft ie het wel helemaal niet gebruikt daar ga ik verder niet op in, de enige die het weet is hij zelf!

Verder vind ik het een beetje nutteloos om hier de hele tijd over door te zeuren, dat hoort ook niet echt bij het topic.

Dus blijf ontopic: Geef hem evt adviezen over waar hij aan kan werken, en wat zijn goede kanten/slechte kanten zijn enz.

:mad:

Goed gezegd :thumb:
 
ok here is the deal: als je ut zoals je zegt te druk hebt met vanalles en nog wat en geen uitleg wil geven over hoe je eet en traint, waarom heb je dan wel tijd om de intro van je site bij te werken en hier je fotos te posten???? Zijn we niet goed genoeg voor je om antwoord te krijgen op bepaalde vragen??? Ik vind je nogal een egotripper eerlijk gezegd; telkens je site vermelden en verwijzen naar fotos, maar geen uitleg willen geven. Deel ons allen mede hoe op een cleane wijze zo groot wordt!!!

greetz, Luca
 
ik heb al verteld hoe ik zo ben geworden.. vraag maar raak!
 
en euh ik ben druk ja begin niet dom te lullen nu.. luca...
 
Enne met dat uitlachen enzo...nee hoor keb mn foto's hier ook gepost niemand lacht erom, dat komt omdat er hier mensen zijn die respect hebben voor anderen no matter what they look like...

Als je respect hebt voor de mensen waarom noem je mij dan een sukkel???? where the **** slaat dat op dan??? Ik neem het op voor een vriend van me ga jij me lopen uitschelden.... je bent een beetje contradictief Mies
 
oh en nog iets ik mijn fotos stonden hier eerder dan dat ik geregistreerd stond.. een goede gozer die ik ken Nils wilde mijn fotos posten nou dat vond ik goed later heb ik mezelf ook ff geregistreerd.. en ja door jullie kritiek moest ik wel ff mijn site updaten ja.. laterzzz
 
Kan NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOit naturel zijn.
verder een toppie lichaam :)
 
he, zo ziet mijn rug er ook ongeveer uit!! :)
 
[afbeelding niet meer beschikbaar] ik met pepijn mijn trainingsmaat deze zomer! Deze gast gaat huge worden!!
 
die gast ziet er ook groot uit en ik ga ook ooit HUGE worden :thumb:
 
euhm nog ff over die gluteus foto's in het eerste album van mijn fotosite.. dat is dus de kont van mijn maat Pepijn en niet de mijne.. haha
 
Op vraag van nilsjei1234...

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by SUPERmies


Als je respect hebt voor de mensen waarom noem je mij dan een sukkel???? where the **** slaat dat op dan??? Ik neem het op voor een vriend van me ga jij me lopen uitschelden.... je bent een beetje contradictief Mies

Hey Supermiep, het is geen klein kind die je in bescherming moet nemen.
Hij heeft een grote mond van zichzelf dus kan zichzelf wel verdedigen. Heeft ie jou niet voor nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven