Fitness Seller

Fotos wido ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
BaCK DouBLe BiCePS JuNi 2002
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Je wilde toch niet zeggen dat jij hier 105 kg weegt?
Ondanks je rug, vind je armen hier niet zo groot ogen. Ken jongens van jouw lengte met dat gewicht (enja die gebruiken OOK) maar ogen wel een stuk groter als dat jij doet voor 105 kg!
 
Hey Wido,
ziet er massief en huge uit man.
Keep up growing bro..

Gr. Ben
 
Originally posted by SUPERmies


Rubberachtige huid??? wat voor huid moet jij dan wel niet hebben??? Zet je foto er ook op dan.. gaan we jouw huid even beoordelen schat......

1e punt: Ik had het tegen die vriend van je en niet tegen jou. Kan hij niet voor zichzelf opkomen ofzo? dat kan die volgens mij prima

2e punt: Ik ben je schat niet. Dat wil jij niet en dat wil ik niet.

3e punt: Zoals ik al eerder zei: 'alstie naturel is.. petje af dan..
maar ik heb mn twijfels..'
maar anders is het super als je het bereikt hebt binnen 4 jaar
 
Ik denk wel dat Wido later Mr. Olympia wordt, hij is nu al 104 kg bij 1.74m !!! als hij dan 3 kuren pakt en van elk 4 kg spieren overhoudt, dan zit hij op 116 kg, daarna een dikke GH kuur dan moet de 130 kg toch haalbaar zijn, en dat met 1.74m!!

Succes!!
 
Mr O? lol besef je wel wat je moet doen/in huis moet hebben voor een IFBB pro card???
 
HE, ik bedoelde het ook als humor :D
 
Sarcastische bui??? :D
 
Ik bedoel ermee te zeggen dat als hij naturel is, dan overtreft hij alle hedendaagse toppers, omdat hij dan binnen 6 a 7 jaar van 62 kg naar +130 kg zou gaan.

Dit gaat hem echter niet lukken, omdat hij al AS gebruikt heeft.
 
Good point..ken weinig naturals die er zo uitzien.
Maar in wedstrijdshape zal ie zoiezo naar de -95 kg moeten, als al het vocht weg is en een vet% van 4 of 3. De eerste 2-4 jaren groei je hard maar later word dit steeds minder en minder dus 130 haalt ie nooit in wedstrijdshape.
Misschien de 110-115 droog als ie SLIN/STH/TEST gaat kuren ofzo
 
dat bedoelde ik ook, kijk de eerste 2 jaar 20 a 25 kg aankomen is geen probleem, daarna gaat het gewoon steeds moeilijker.
Als iemand dan al 45 kg aankotm in 4 jaar naturel heb ik al mijn twijfels, en als hij dan ook nog zegt dat ie in het laatste halfjaar 7 kg aankomt, dat lukt je naturel niet, dan haal je hooguit nog 5 kg per jaar, en dat wordt ook steeds minder naarmate je langer traint.
 
LOL iedereen blijft vrolijk afkraken. NATURELL OF NIET TOP PRESTATIE!
 
Daar gaat het niet om Juriaan, het is ook een top prestatie, maar wat ik gewoon buitengewoon zwak vind is dat hij gewoon niet toegeeft.

Naturel of niet, ik ben dan toch wel benieuwd naar trainingsschema's/ voedingsschema's , want zelfs met AS moet jke toch nog wel goed je best doen om dat te bereiken.
Want alleen de patser uithangen door foto's te plaatsen, maar verder niets posten hebben we niets aan, een forum is om kennis te delen! dus kom op met je schema's!
 
Laatst bewerkt:
Daar heb je helemaal gelijk in jack idd, complimenten en ontv. en verder niet posten ofzo is idd zwak. en wat ik zelf ook heb gezegd ik denk ook niet dat ie naturell is!!

Maar check dit:

BOS: 1.70 m 80 kg
Wido: 1.74 m 105 kilo

Zit een verschil van 4 cm en 25 kilo tussen de heren, en toch vind ik wido nou geen 20-25 kilo groter ogen als bos misch 10 kilo max.
 
10 kg verschil zie jij, dat is dan dus 14 kg want elke cm is ook ongeveer een kilo. (ideale sport gewicht is namelijk je lengte in cm -100), dus dat komt dan wel in de richting van die 20 kg, en bovendien zegt hij op die foto 98 kg te zijn, dat klopt ongeveer wel denk ik.

MAAR... BOS heeft wel gekuurd en traint al veel langer, dus deze wido is gewoon flink aan de AS. En zoals ik al eerder zei hebben aziaten altijd een schriele lichaamsbouw met dunne botten, dus hij heeft zijn bouw ook niet mee om naturel zo groot te worden.

Wat ik gewoon jammer vind dat iemand die in mijn ogen gewoon goed bezig is, alleen gezien wil worden en verder geen info verstrekt wat iedereen verder wel doet.
 
Ik ga verder geen discussies aan, het wordt al erg verhit, maar mensen denk eens na, in 4 jaar 43 kg. zwaarder?? op brood en rijst en kip?? gebruik je gezonde verstand en trek je conclusies..
 
Kijk, tegen je buurvrouwen en op school of werk kan je zeggen dat je niets gebruikt, maar kom dat niet vertellen op een forum met alleen bb'ers, die zien echt wel wat je wel of niet doet :p
 
Ja idd das wel waar en toch wint BOS de dbb contest :p
 
Ik zou zeggen post je foto's eens op anabolic review of bb.com en kijk hoe ze daar reageren als je zegt niets te hebben gebruikt ze lachen je gewoon vierkant uit...
 
Originally posted by Jack
En zoals ik al eerder zei hebben aziaten ALTIJD een schriele lichaamsbouw met dunne botten, dus hij heeft zijn bouw ook niet mee om naturel zo groot te worden.

Nou dude, daar ben ik het niet mee eens hoor. Wij hebben in de gym een aantal Aziaten rondlopen die dus echt geen schriele lichaamsbouw hebben met dunne botten zoals jij noemt. Deze gasten hebben gewoon een mesomorph lichaamsbouw, en nee niet bereikt met steroiden.

Wat dacht je trouwens van al die sumo worstelaars? Dacht je dat die eerst waren begonnen op zo'n schriele lichaamsbouw met dunne botten? Dacht het dus ff'tjes niet hè!

Het zal vast zo zijn dat over het algemeen Aziaten meer een ecto lichaamstype hebben maar daar zitten natuurlijk altijd uitzonderingen tussen, ze hebben ook dikke of gespierde mensen hoor.

Trouwens het lijkt mij ook niet dat Wido aan jouw criteria van 'de' Aziaat voldoet want ik denk niet dat als je al zo'n schriele lichaamsbouw had in 4 jaar (evt met steroiden) zo groot kan worden.
 
Vergeet niet hij is toen ie 6wkn oud was geadopteerd, dus heeft altijd nederlands voedesel incl de groeihormonen en ander troep erin zit, wat nederlanders zo groot maakt gegeten.

Dus zijn aziatische afkomst is voor zijn lichaamsbouw te verwaarlozen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven