MuscleMeat

Fotos wido ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Jack


En zoals ik al eerder zei hebben aziaten altijd een schriele lichaamsbouw met dunne botten, dus hij heeft zijn bouw ook niet mee om naturel zo groot te worden.



Hahaha, en een Afrikaan heeft ook altijd een lul van 25cm!!
 
Originally posted by Chewie
Vergeet niet hij is toen ie 6wkn oud was geadopteerd, dus heeft altijd nederlands voedesel incl de groeihormonen en ander troep erin zit, wat nederlanders zo groot maakt gegeten.

Dus zijn aziatische afkomst is voor zijn lichaamsbouw te verwaarlozen...
groeihormoon staat in voor lengte groei op jonge leeftijd en heeft op zich weinig anabool effect zonder insuline en/of as.
Verder zit er natuurlijk geen GH in je voeding, en als dat zo was dan zal dit in sporadische hoeveelheden zijn. Verder, GH wordt volledig afgebroken in je spijsvertering dus er blijft niets van over vandaar dat men dit altijd injecteerd.
Het enige wat klopt is dat de Westerse voeding veel anaboler is dan de Aziatische door de hogere cals maar dat heeft niets met oorspronkelijke genen te maken.
 
Ok, Ok, van een schriele basis valt zeker wel wat te maken, dat geef ik toe, dat is bij me zelf ook het geval, maar naturel bouw je dit niet op een schriele basis, ik heb zelf ook een tijdje naturel getrained, maar dat gaat echt niet hard, ik was zelf 54 kg bij 1.80m, dus dat is nog veel schrieler dan wido met zijn 62 kg bij 1.74m en ik ben nu ook zo'n 4 jaar bezig en ben ook 96 kg met 10%, dus het kan wel , maar ik heb wel AS gebruikt.
 
Lol, jij bent toch bent toch bij van hellemond eruit gekicked ? :) Ik vond je wel verdomd snel groeien.. beetje TE snel. Maar ik ben niet de enigste die dat doorhad :) Zag er wel netjes uit verders.
 
Owjah, leuke foto daar voor de apotheek met je duim omhoog, die zou ik toch effe weghalen als je mensen wil laten geloven dat je natural bent :)
 
ja, je zou dan eerder zo'n foto voor de plaatselijke kippenfarm verwachten :)
 
Originally posted by Olimantado



Hahaha, en een Afrikaan heeft ook altijd een lul van 25cm!!

gruwelijk goeie opmerking! :lol:
 
Originally posted by Esperantisto
Welkom Wido oftewel Ascended Asian

Wow... ik ben zeer onder de indruk!

Ik heb ook op jouw webstek rondgekeken. Ook daar oog je geweldig imposant. Die gluteus is leuk voor de vrouwen hier!

Het enige wat ik jammer vind, is je arrogante opstelling.. maar ja, met zo'n fysiek (en ws ook veel aan vechtsport gedaan zeker?) is dat haast onvermijdelijk. Wie zou er nou niet naast zijn schoenen gaan lopen als je er zo uitziet!

Een pietsie minder schouders had ik zelf persoonlijk mooier gevonden, vrouwen vinden de beach-look toch leuker. Maar voor een BB-er top!!!

Toch een belangrijk kritiekpunt en dat is je karakter..
Wat betekenen die afwisselend kleine en grote letters, is dat ook om mensen meer te intimideren? Want ik voelde me nogal geïntimideerd. Heb je zoveel vijanden soms, dat je volslagen vreemden op je webstek zo benadert bij die gluteus-foto? Of is het een geintje?
Echte winnaars zijn zeer vriendelijke mensen... gisteren kreeg ik nog een emailtje van Zane, die in San Diego woont waar ik medio februari naar toe ga.
Hij schreef "cheapskate, try Gold's or World's" (nou ja, niet heeel vriendelijk maar toch een antwoord.. kreeg naar verhouding een ontzettend aardige en uitgebreide meel van Jan Ullrich!). Als je je aardig gaat opstellen, maak je heeeel veel vrienden! Gedraag je je als een klootzak, dan kweek je daar alleen maar meer agressie mee..
Gedraag je dus als een winnaar, niet als een loser die tegen het establishment aan schopt, want je lijkt me een winnaars-type qua fysiek.

Espi, wat weet ze er nu van.... ?

Hou aub een keer je hoofd dicht
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by soulreaver
Owjah, leuke foto daar voor de apotheek met je duim omhoog, die zou ik toch effe weghalen als je mensen wil laten geloven dat je natural bent :)

daar zat ik ook al verbaasd naar te kijken, ik denk dat wido keelpijn had en nu een hoestdrankje ertegen heeft!!!;)
 
Originally posted by Juriaan


daar zat ik ook al verbaasd naar te kijken, ik denk dat wido keelpijn had en nu een hoestdrankje ertegen heeft!!!;)


:haha:
 
Originally posted by HardcoreMF


Hou aub een keer je hoofd dicht!!!! Het gaat hier over bodybuilden niet over karakter of een van je fietstochtjes!

wel wat is er jongen? vind je het moeilijk te verdragen dat een vrouw kan nadenken en slimmere dingen zegt dan dat jij uit je strot kan duwen?

tja, 't moet erg moeilijk zijn met je laag iq om het verschil te zien tussen goed en slechte kritiek.

nou ja ook frustrerend waarschijnlijk om te zien dat Espi wel degelijk inziet dat karakter iets met bodybuilding heeft te maken. maar je bent het duidelijk niet gewoon om met vrouwen om te gaan.

ik stel voor dat je dan toch effe je bek sluit en met het weinige brains dat je hebt toch eens na te denken eer je iets gaat zeggen.
 
Laatst bewerkt:
He Wido
ik vind je wel een grappig mannetje. Beweren dat je naturel bent.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je omtrekken van je borst, biceps enz.
 
Originally posted by Spike


wel wat is er jongen? vindt je het moeilijk te verdragen dat een vrouw kan nadenken en slimmere dingen zegt dan dat jij uit je strot kan duwen?

tja, 't moet erg moeilijk zijn met je laag iq om het verschil te zien tussen goed en slechte kritiek.

nou ja ook frustrerend waarschijnlijk om te zien dat Espi wel degelijk inziet dat karakter iets met bodybuilding heeft te maken. maar je bent het duidelijk niet gewoon om met vrouwen om te gaan.

ik stel voor dat je dan toch effe je bek sluit en met het weinige brains dat je hebt toch eens na te denken eer je iets gaat zeggen.

Achhh wat leuk je bent verliefd op haar! Nou je hebt je punt gemaakt hoor, jij bent slim en ik ben dom! Gelukkig maar, want dan weet ik dat ook!! :rolleyes:
 
Originally posted by HardcoreMF


Achhh wat leuk je bent verliefd op haar! Nou je hebt je punt gemaakt hoor, jij bent slim en ik ben dom! Gelukkig maar, want dan weet ik dat ook!! :rolleyes:


is meneertje jaloers? of kan je moeilijk bevatten dat het normaal is om het standpunt van een andere persoon te verdedigen. zeker als het gaat om volledige random geflame dat hier duidelijk niet ter zake doet.

ik zou je trouwens niet aanraden om hiermee verder te gaan. nou ja, je doet maar.


verder bewijzen je posts duidelijk dat je niet van de snuggerste bent, maar blijkbaar weet je het al :)
 
Originally posted by HardcoreMF


Hou aub een keer je hoofd dicht


Hou jij ff op zeg!! Het gaat hier niet om iemand af te zeiken, wat ze zegt is waar! Iemand die met zoveel bombarie zich bekend maakt en om de 2 regels zegt : zie mijn website, bekijk mijn foto's, toe dan kijk ff, grrrr, KIJK DAN OP MIJN WEBSITE!!!!! en dan kijk je op die site en dan heeft ie ten eerste een kinderachtige SCHrijFstIJl in De BrEerzeR dRiNkeNde PubErST + dat hij direct agressief overkomt. Dat is gewoon fout, probeer gewoon vriendelijk over te komen, dan reageert een ander ook wat vriendelijker. We hebben zijn fysiek niet afgekraakt, maar wel de manier waarop hij reageert!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by HardcoreMF


Hou aub een keer je hoofd dicht!!!! Het gaat hier over bodybuilden niet over karakter of een van je fietstochtjes! Hij ziet er geweldig uit, en jij bent een zielig dik propje met okselhaar....deal with it!!


Ik zou je willen verzoeken wat minder beledigend tegen de mede bezoekers van dit board te zijn!! Elkaar beledigen en uitschelden doen wij hier niet. Je kan het niet met mekaar eens zijn en denken over iemand wat je wilt, maar we gaan niet schelden en elkaar beledigen. Denk daaraan.
 
Originally posted by HardcoreMF
Hij ziet er geweldig uit, en jij bent een zielig dik propje met okselhaar....deal with it!!


hoh, je voelt je zeker stoer nu je dit hebt kunnen toevoegen... nou ja, het is wel gemakkelijk om stoer te doen achter je schermpje...

ik moet zeggen dat ik onder de indruk sta... heb je zelf de edit knop gevonden??
 
Go Spike Go, bannen dat volk.
 
Heb een keer 2 uur achter elkaar gewerkt:D , is er weer gelijk heibel!

Hardcore is een klein miezerig mannetje met bepaalde frustaties die hij deze manier tot uiting laat komen.

Kan alleen maar zeggen. NEGEREN!
 
Ben ik de enigste die zit hier onwijs zit te vermaken?

De blije mannetjes en vrouwtjes van DBB tegen de "stoere" breezergeneratie hahaha ik vind het geweldig :D

Ook zo leuk om te weten dat ze denken het beter te weten dan mensen die langer bodybuilden dat hun op deze aardkloot rondhuppelen :D

Having a great time :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven