XXL Nutrition

Fotos wido ! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by RoyalDeath


Ook zo leuk om te weten dat ze denken het beter te weten dan mensen die langer bodybuilden dat hun op deze aardkloot rondhuppelen :D

Having a great time :thumb:

:thumb:
 
Originally posted by Jack



Hou jij ff op zeg!! Het gaat hier niet om iemand af te zeiken, wat ze zegt is waar! Iemand die met zoveel bombarie zich bekend maakt en om de 2 regels zegt : zie mijn website, bekijk mijn foto's, toe dan kijk ff, grrrr, KIJK DAN OP MIJN WEBSITE!!!!! en dan kijk je op die site en dan heeft ie ten eerste een kinderachtige SCHrijFstIJl in De BrEerzeR dRiNkeNde PubErST + dat hij direct agressief overkomt. Dat is gewoon fout, probeer gewoon vriendelijk over te komen, dan reageert een ander ook wat vriendelijker. We hebben zijn fysiek niet afgekraakt, maar wel de manier waarop hij reageert!

Ja, dat bedoel ik precies.. die letters bEgOnnEn te zwemmen voor mijn ogen, het leest voor geen meter en moest zelfs hardop gaan lezen om het te kunnen volgen. Doe ff normaal denk ik dan..

Ik ben oprecht zeer onder de indruk van Wido's fysiek (ook al is het niet helemaal mijn persoonlijke smaak). Maar als hij wil winnen, zal hij ook de winnaarsmentaliteit moeten hebben.. vandaar dat ik naar Ullrich verwees. Echte winnaars komen niet over als losers, die hoeven zich niet meer te bewijzen.. dat bedoel ik.

Ja, allemaal waar van dat dikke propje, maar ik kan mijn genen slechts met de allergrootste moeite veranderen.. als ik niets aan KT of cardio zou doen, had ik al 100 kg gewogen... maar ik kan me de blubber werken en het vet% gaat niet omlaag..

Dank je trouwens Spike dat je voor me opkomt..

Bij testen komt mijn IQ trouwens meestal rond 133 uit .... was mijn QI ook maar zo florissant.

Espi, die eerlijkheid vooropstelt, maar snapt dat er een soort code is dat je over bepaalde dingen (AS gebruik dus) nu eenmaal niet spreekt...
 
Om in de trant van bodybuilding te blijven (sommige mensen zeiken erover als je wielrennen aanhaalt, terwijl het maar als voorbeeld geldt):

Zie Gunter Schlierkamp, deze man lacht altijd, is erg vriendelijk, ook als je hem iets vraagt op een beurs, hij heeft altijd even tijd.
King Kamali, netzo, doet alles voor zijn fans.

Wil je bekend worden, dan zul je vlot en positief op de mensen over moeten komen, als een Idool zeg maar, niet als iemand die van leugens aan elkaar hangt en weigert verdere info te verstrekken.

Espi, go, ik heb respect voor mensen die hard trainen om in vorm te blijven ondanks dat ze niet de perfecte genen hebben!
 
Originally posted by Juriaan
Daar heb je helemaal gelijk in jack idd, complimenten en ontv. en verder niet posten ofzo is idd zwak. en wat ik zelf ook heb gezegd ik denk ook niet dat ie naturell is!!

Maar check dit:

BOS: 1.70 m 80 kg
Wido: 1.74 m 105 kilo

Zit een verschil van 4 cm en 25 kilo tussen de heren, en toch vind ik wido nou geen 20-25 kilo groter ogen als bos misch 10 kilo max.
wido heeft ook veel meer been dan BOS en geloof mij maar daar gaat heel veel gewicht in zitten. zelf ben ik ook over de 100 met 1.80 met natuurlijk een veel hoger %, maar van mij zou je ook niet zeggen dat ik zoveel weeg, maar pas als je m'n benen ziet en m'n gluteus giganticus :D.

Je zou verwachten dat ie groter is, maar je verwachting is dan wel gerefereerd aan je eigen referentie kader. Zag je z'n bovenbenen? Massief man..

Dus laat die gozer nu maar, (bijna) iedereen vind persoonlijkheid belangrijker dan fysiek en over z'n persoonlijkheid zijn we het wel eens hoe hij zich profileert. Liegen is bij mij een thumb down

Hierbij nog iets. SR verwijst er ook al naar. Hier worden geen mensen persoonlijk verrot gescholden. Het is heel makkelijk om onder moderators een vote voor een ban op te zetten in zo'n geval. Dit is geen dreigement :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Esperantisto

Ja, allemaal waar van dat dikke propje, maar ik kan mijn genen slechts met de allergrootste moeite veranderen.. als ik niets aan KT of cardio zou doen, had ik al 100 kg gewogen... maar ik kan me de blubber werken en het vet% gaat niet omlaag..

Niet direct op je genen schuiven ! elk pondje gaat door het mondje. Ik denk dat je hier over een jaar of 2 wel anders over denkt... Gewoon volhouden en alles komt goed :)

Ik heb meer mensen zoiets horen zeggen. Tot ze steeds gezonder gingen eten en sporten e.d. Op den duur verandert je lichaamsbouw heus wel.
Veel mensen zitten overigens ook in de "spaarstand". Ze eten zo weinig dat ze alles zo'n beetje opslaan als vet. En wat ze eten is dan ook nog eens ongezond.
Hoop mensen die dus hetzelfde zeiden als jij nu, zeggen nu ook van: Ik kan wel veel eten nu....



Originally posted by Esperantisto

Bij testen komt mijn IQ trouwens meestal rond 133 uit .... was mijn QI ook maar zo florissant.

Mijne ook :D

Overigens kan ik me wel wat voorstellen bij HardcoreMF. Niet dat ik het er mee eens ben hoor!
Maar je bent gewoon een ontzettende mierenneuker die veels te veel "zeurt" over details, dit is dan wel positief bedoeld hoor :P maar ik denk niet dat je kan ontkennen dat het zo is. :) maar zoiets maakt een persoon toch? Ieder zn kenmerken.

Ik snap best dat iemand zich daaraan kan ergeren. Maar dat geeft hem nog niet het recht om op een dergelijke manier te reageren.
Ik vind bepaalde dingen/personen ook vaak irritant. Ik denk dat iedereen wel eens dergelijke gevoelens heeft. Maar het is nou juist de kunst om iedereen in zijn waarde te laten en de mening van een andere (proberen) te respecteren.
Ik vind Wouter Bos ook een ontzettende dildo, maar dat geeft mij niet het recht om hem neer te slaan o.i.d.

Op deze manier gaan veel fora naar de kl*te helaas....

Respecteer een ander, dan zal diegene jou ook respecteren.
 
Originally posted by matthieu

Niet direct op je genen schuiven ! elk pondje gaat door het mondje. Ik denk dat je hier over een jaar of 2 wel anders over denkt... Gewoon volhouden en alles komt goed :)

Ik heb meer mensen zoiets horen zeggen. Tot ze steeds gezonder gingen eten en sporten e.d. Op den duur verandert je lichaamsbouw heus wel.
Veel mensen zitten overigens ook in de "spaarstand". Ze eten zo weinig dat ze alles zo'n beetje opslaan als vet. En wat ze eten is dan ook nog eens ongezond.
Hoop mensen die dus hetzelfde zeiden als jij nu, zeggen nu ook van: Ik kan wel veel eten nu....





Mijne ook :D

Overigens kan ik me wel wat voorstellen bij HardcoreMF. Niet dat ik het er mee eens ben hoor!
Maar je bent gewoon een ontzettende mierenneuker die veels te veel "zeurt" over details, dit is dan wel positief bedoeld hoor :P maar ik denk niet dat je kan ontkennen dat het zo is. :) maar zoiets maakt een persoon toch? Ieder zn kenmerken.

Ik snap best dat iemand zich daaraan kan ergeren. Maar dat geeft hem nog niet het recht om op een dergelijke manier te reageren.
Ik vind bepaalde dingen/personen ook vaak irritant. Ik denk dat iedereen wel eens dergelijke gevoelens heeft. Maar het is nou juist de kunst om iedereen in zijn waarde te laten en de mening van een andere (proberen) te respecteren.
Ik vind Wouter Bos ook een ontzettende dildo, maar dat geeft mij niet het recht om hem neer te slaan o.i.d.

Op deze manier gaan veel fora naar de kl*te helaas....

Aldus ons wij opperhoofd



Respecteer een ander, dan zal diegene jou ook respecteren.
;)
 
Klopt.. heb veel vrije tijd.. :mier:

Dat hoop ik maar Matthieu.. ik eet nu bijna zeker weten veel meer dan vroeger, maar wel verspreid over de dag.. vind dat af en toe best moeilijk. En al mijn extreme ritten en vakanties (bijv. maand op Cuba met 2x per dag eten, in Braz ook met steedsz te weinig eten onderweg, 700 km PBP op 1000 kcal, etc) hebben de stofwisseling er niet sneller op gemaakt.

Enne ErEf, idd helemaal waar van die massa in de benen en gluteus.. soms vraag ik me vertwijfeld af hoe het mogelijk is dat ik zo zwaar ben terwijl iedereen aanneemt dat ik veel lichter ben.. blijkbaar veel marmervet tussen de spieren.

Dacht nog aan een paar andere mensen.. Leontien Zijlaard- van Moorsel heb ik een paar jaar geleden ontmoet (ze zat in hetzelfde hotel), hartstikke aardige vrouw.
Dat kun je van de Française Jeannie Longo, die door bijna iedereen als een bitch wordt gezien, niet zeggen.
Toch heb ik voor beiden enorm veel respect en bewondering.. ik zag Longo trouwens voor de dames-TT starten in Zolder en zij rekte en strekte vlak voor de start door een bruggetje te maken en haar handen op de grond te zetten (met buik naar boven gericht bedoel ik hè!) . Toch raar.. ze is maar een paar jaar ouder dan ik en ziet er uit alsof ze 50 is.

Dus.. of ze nu arro zijn of sympa, voor allebei evenveel respect, maar de arro-types zullen nooit mijn idool worden!

En om ff on-topic te blijven.. als ik nu het bewijs geleverd zie dat Wido een hele sympathieke knul is en precies zijn voedings/trainingsschema's doorgeeft, dan ben ik dik tevreden! Van die AS weet ik te weinig om een oordeel te vellen..

Espi

PS: ik weet ook nog wel andere sympa kampioenen, waar ik contact mee heb en die dichter bij huis liggen. Het zijn allemaal beroemdheden, die zich verwaardigden me van advies te dienen.. allereerst is daar natuurlijk Spike, jeugdig PL kampioen van België (trainingsadviezen), Krista Smash! de idool voor KT-ende en lijnende dames hier (advies om Zone-dieet te proberen) en Rickey Dale Crain, wereldkampioen PL in zijn gew.klasse (hang rond op zijn forum...).
 
Laatst bewerkt:
@ HardcoreMF: Kan je dat ff normaal verwoorden? Tis nergens voor nodig om zo te reageren :finger:

En ja, zelf dacht ik dat ik ook niet (snel) zwaarder kon worden. Ik d8 dat ik al zoveel at, maar in vergelijking met wat ik nu eet was die hoeveelheid voedsel niets.
 
Heee Admin,
volgens mij kan je deze thread beter sluiten want iedereen raakt opgefokt. Ging het eerst over het vermeende verbruik van 'the biggest asian on earth', beginnen we elkaar nu verrot te schelden.

Ik ga me er niet mee bemoeien zeg ik met spijt in 't hart, want er wordt door een aantal personen wel heel erg bijdehand gedaan zeg, bah. En met schelden schieten we al helemaal niks op.
Mensen respect, we zijn allemaal volwassenen.


og, en als laatste, waarom zou ik in hemelsnaam mijn IQ willen noemen op dit board, whahahahahah. 'Bij gebrek aan kennis'...ofsow.

:D
 
LOL, lees overal dat aziaten over 't algemeen schriel zijn enzo... :D

ik ben zelf ook aziaat, indo met beetje chinees bloed, en ben bepaald niet ecto...

zal binnenkort ook maar es foto maken en jullie 't tegendeel bewijzen...

maar wel eerst me buikje weg-trainen.. :D
 
Originally posted by RichardV
;)

lol ;)

Maar eh,

Ik ben ook nog steeds benieuwd naar zowel trainings als voedingsschema!
 
zucht

(of ben ik nu de enige met die mening ?)
 
niet alle aziaten zijn mager, kijk maar naar de sumo worstelaars :D
 
JACK; " Want alleen de patser uithangen door foto's te plaatsen, maar verder niets posten hebben we niets aan, een forum is om kennis te delen! dus kom op met je schema's!"
JACK; "Kijk, tegen je buurvrouwen en op school of werk kan je zeggen dat je niets gebruikt, maar kom dat niet vertellen op een forum met alleen bb'ers, die zien echt wel wat je wel of niet doet"

ack man, ik kan het niet beter verwoorden!!!!

AMEN

Greetz Luca
 
Originally posted by HardcoreMF
.... Hou aub je hoofd dicht !!!! HardcoreMF .... deal with it !! ....
Waarom ga je zo tekeer bro ? relax man :o ever heard of RESPECT ?
Originally posted by matthieu
.... Op deze manier gaan veel fora naar de kl*te helaas .... Respecteer een ander, dan zal diegene jou ook respecteren ....
Ijzeren waarheden.
Originally posted by Ilya
.... zucht (of ben ik nu de enige met die mening ?) ....
Nee dus.

Op slot en @wido begin een nieuwe thread met als titel :
"Hoe train ik en wat eet ik" ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Vind deze thread beetje matig hoor. Zijn al genoeg meningen gegeven maar wil toch even de mijne posten.

Lijkt wel alsof iedereen wil horen of dhr. wido gebruikt heeft. Hij zegt nee, dat zegt hij. Geloof je het niet? Dan niet toch? Ik denk er ook wel het mijne van, maar discusseren op welles-nietus niveau vind ik ook zo zwak.

Algemeen iets: ik kan het wel voorstellen dat iemand die AS gebruikt er niet mee te koop loopt. Het blijft iets illegaals en vooral mensen van buiten de sport, die er dus geen verstand van hebben, tonen er weinig begrip voor en het geeft een hoop gezeik. Probleem is dat al die mensen wel meningen erover hebben. **** the world? Tja...

Deze jongen is nog nooit op dit forum geweest, hij is een opkomende BB die een toekomst op het podium heeft. Dan kun je wel zeggen je moet eerlijk zijn, maar je kunt iets ook verzwijgen, en als iemand het niet vertellen wil dan kun je wel op peter r de vries manieren proberen hem te laten bekennen, maar ik zet hier mijn vraagtekens bij. Hij is toch niemand verantwoording schuldig?

@ HardcoreMF ik snap wel dat je niet altijd zin hebt om haar verhalen te lezen, scroll er dan overheen. Forum is hier niet om jou persoonlijke voorkeur te bevredigen.

Laterzzz
 
Laatst bewerkt:
ok omdat jullie het zo vriendelijk vragen hier mijn borst/triceps schema van vandaag! wat overigens altijd verschillend is...

BORST<br>

incline dumbbell press 15 graden 3 sets reps 8-12<br>
inclinedumbbell press 45 graden 3 sets reps 10-6<br>
incline dumbbell flyes 30 graden 3 sets reps 15-12<br>

TRICEPS<br>

dippen tussen 2 bankjes sets 3 reps 15-12<br>
frensh press sets 3 reps 15-12<br>

He waarom word ik trouwens zo aangevallen hier, ik beantwoord alleen de vraag of ik clean ben.. of je me geloofd of niet dat is niet mijn probleem. Als mijn lettertype op mijn site jullie niet bevalt tja ook niet mijn probleem.
En euh voordat ik trainde was ik best dun ja omdat ik niet at.. maar een iele bouw had ik beslist niet... morgen komt mijn beenschema dan voor de geinteresseerden. Maar veel zal je er niet aan hebben omdat mijn trainingen nooit hetzelfde zijn! Later
 
Wido, volgens mij zijn jou foto's niet echt en heb je ze van 1 of andere Amerikaanse site geplukt!! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven