MuscleMeat

Fotos wido ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
olimentado ik kan alleen maar lachen om jou!!!
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
olimentado ik kan alleen maar lachen om jou!!!

Gelijk heb je!!! Dat is de juiste instelling! :banana:
 
oh p.s. mensen!!! bodybuilding is 1 grote show!! Of waren jullie dat vergeten!? Geen woorden maar daden..
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
4 jaar en 3 maanden en ja ik ben clean!



Jah en ik ben sinterklaas...
Respect heb ik voor iedere atleet,ook voor jou......
maar vertel geen fabeltjes van 600 gr eiwit, want zulke onzin geloof je toch zekers zelf niet, beginners kun je veel wijs maken.. maar de echten niet.

keep up the good work


rob
 
He Rob, Wie ben jij om te gaan vertellen dat mijn eiwitinname verzonnen is?
 
Wat is de omtrek van je arm ascendedasian ?
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
He Rob, Wie ben jij om te gaan vertellen dat mijn eiwitinname verzonnen is?

Hij bedoelt daarmee dat het onwaarschijnlijk is dat je door die hoge eiwitinname zo groot bent geworden
 
En kun je nou meer vrouwen naaien als je zo breed bent??
 
Ik ben ook niet alleen!! zo geworden door mijn hoge eiwitinname.. het is het totaalpakket.. Bodybuilding is no sport it's a way of life!
 
haha olimantado op jouw vraag kan ik kort antwoorden... het antwoord is ja!
 
dan ga ik ook maar eens mijn eiwitinname verhogen!! :D
 
Waarom ben ik de enige die die jongen gelooft?

Tof hoor! Maar morgen je hele trainings- en voedings-schema...

Espi
 
Asian: in dat geval: onder het topic chat en conversatie en daar de thread 'ga ik voor het geld of voor een zuiver geweten' kan je een goeie tip vinden om wat extra te verdienen!!
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
Ik ben ook niet alleen!! zo geworden door mijn hoge eiwitinname.. het is het totaalpakket.. Bodybuilding is no sport it's a way of life!

Ja weet ik! Ik train 4x in de week hard, eet elke dag ca.6000 calorieen. Ik eet nu 400 gram eiwit per dag, maar ik denk niet dat ik echt veel groter word als ik 600 gram in zou nemen ipv 400 gram.

Kan je je voedingsschema ook posten? Wat eet je ongeveer per dag?

:thumb: grtz
 
Hey Wido
Wat zijn jouw omtrekken (biceps, borst enz).
 
Wido, nu dat je vandaag al een aardige tijd op dit forum zit, heb je misschien de kans gehad om rond te kijken en ons uit de brand te helpen met wat tips hier en daar of ben je alleen in deze thread gebleven?
 
Originally posted by HardcoreMF


Hou aub een keer je hoofd dicht!!!! Het gaat hier over bodybuilden niet over karakter of een van je fietstochtjes! Hij ziet er geweldig uit, en jij bent een zielig dik propje met okselhaar....deal with it!!


laag!! heel laag! :mad:
 
damn, doe nie zo arrogant man!!! yuck!!!
 
In de sportschool ook al zón arrogante sjaak die zich jesus voelde en pauzes nam om ff te spuiten. Zout toch op man, kom er dan eerlijk voor uit weetje.. Heb ik nog beetje respect tenminste
 
Originally posted by DarkLegion
In de sportschool ook al zón arrogante sjaak die zich jesus voelde en pauzes nam om ff te spuiten. Zout toch op man, kom er dan eerlijk voor uit weetje.. Heb ik nog beetje respect tenminste

He DL heb jij het nou over Wido? bovenstaande hebben het over HardcoreMF!!!

:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven