MuscleMeat

Fotos wido ! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by bestoldschool
Wido, nu dat je vandaag al een aardige tijd op dit forum zit, heb je misschien de kans gehad om rond te kijken en ons uit de brand te helpen met wat tips hier en daar of ben je alleen in deze thread gebleven?

Wido is eerst ff het forum aan het lezen en gaat als ie genoeg geleerd heeft de hieropgedane kennis verstrekken :p

Geintje hoor wido, je ziet er oke uit, maar geef het gewoon toe bro, er zit zelf een jongen op het forum die jou 3 jaar geleden nog in de gym heeft gezien als een ''ielig'' ventje!!! als je als je toegeeft behoor je tot de echte sportman!!!
 
Originally posted by Juriaan


He DL heb jij het nou over Wido? bovenstaande hebben het over HardcoreMF!!!

:D
Over wido. Maar goed, ik ga verders niet stoken.. Zoek het maar uit :D Maar wees gewoon eerlijk weet je ..
 
he darklegion ik vind dat jij je bijdehande rotbek ff moet houden!! in de sportschool spuiten donder toch op man! met je verzinsels idioot! dat jij nou zon stumperige mongool bent die niet weet hoe die moet groeien kan ik ook niks aan doen haha
 
ielig ventje??? ik?? dat ben ik nooit geweest! ik vind jullie zwaar zielig om dit soort dingen te verzinnen iedereen in hilversum weet dat dit bullshit is!!! maar goed ik ga er verder maar niet meer op in!
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
dat jij nou zon stumperige mongool bent die niet weet hoe die moet groeien kan ik ook niks aan doen haha


Heee, nou beledig je andere Aziaten... :D
 
Laat nou een een foto van jezelf zien darklegion of durf je dat niet??? hier op het inet durf je wel stoer te doen natuurlijk als je anoniem bent he!?
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
he darklegion ik vind dat jij je bijdehande rotbek ff moet houden!! in de sportschool spuiten donder toch op man! met je verzinsels idioot! dat jij nou zon stumperige mongool bent die niet weet hoe die moet groeien kan ik ook niks aan doen haha

:rolleyes:
 
olimantado bedoel je zulke aziaten?? Onverslagen wk natural bodybuilding en aziatisc kampioen...
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wido mag ik vragen waarom je zo ongelofelijk explosief reageert, je weet toch dat je naturell bent, normaal reageer je er ook niet zo op, en DL heeft eerder al de GYM vermeld waar hij jou een tijd heeft zien trainen en waar je verwijderd bent(toen was je niet iel maar veel minder als je nu bent en dan niet eens atletisch gespierd. Maar waarom zo aggeresief die reactie, je wist toch wel beter?
 
Moet ik gewoon effe zeggen hoor, van AS wordt je toch aggresiever? :p
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
Laat nou een een foto van jezelf zien darklegion of durf je dat niet??? hier op het inet durf je wel stoer te doen natuurlijk als je anoniem bent he!?

wilde je DL gaan opzoeken om m ff de tering in te slaan met nog een paar van die breje gasten :(
 
<i><b>ik was na 1 jaar atletisch gespierd kijk maar op mijn site daar staat een album sta ik naast een vriend een blonde genaamd paul! Dit soort rare verzinsels hoor ik zo vaak aan (niet inme gezicht.. maar hoor ik dan via via) en nu gaan er hier ook nog eens een paar mensen een schepje bovenop gooien... sinds het begin dat nils mijn fotos heeft gepost komen er toch allerlei rare reacties. Ik word voor van alles en nog wat uitgemaakt.. er worden dingen over mij verzonnen. Er staan toch fotos op mijn site met de data erbij sommigen foto's zijn zelfs 2 jaar oud en er is ook een album met een paar fotos van meer dan 3 jaar oud... dus ik vind dat die juriaan en darklegend gewoon ff hun bek moeten houden als ze niks zinnigs te melden hebben.. of kunnen we dit forum niet beter de titel "Hoe maak ik iemand zwart?!" geven?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1. Meer vrouwen nken omdat je zo groot bent? Heb je vedder blijkbaar niks meer te bieden gehad..... :D Je weet dat dit onzin is vrind......
 
Originally posted by Floyd
1. Meer vrouwen nken omdat je zo groot bent? Heb je vedder blijkbaar niks meer te bieden gehad..... :D Je weet dat dit onzin is vrind......

:haha:

Does it get any better?!?
 
<i><B>Jongen, ik heb nooit problemen gehad met meisjes.. ach floyd jij zal wel uit ervaring spreken he?!
 
*zucht* hoe lang gaat dit nog door?
 
wilde je DL gaan opzoeken om m ff de tering in te slaan met nog een paar van die breje gasten :( [/B][/QUOTE]

nou nee ten eerste heb ik daar niemand voor nodig... en ten tweede is hij het niet waard...
 
Luister Wido, ik zeg niet dat je het verkeerd doet bij de meiden. Maar als ik van nagenoeg alle meiden hoor "uhhh ik vin dat grote echt niet mooi hoor' en jij zegt dat de vrouwen er juist beter op gaan, zodoende maak ik er een opmerking over......

later


ps.
ervaring? Ik ben te lelijk om een vrouw te scoren....;) :D
 
Kunnen we eens wat meer respect tonen heren!

Is dit nu pure jaloezie of niet?
Mocht nu blijken dat mijn vertrouwen in Wido beschaamd wordt, dwz. dat ie de waarheid NIET heeft gesproken, dan zou ik hem ahw direct afmaken... maar tot het tegendeel bewezen is ga ik er van uit dat hij niet liegt.
Als ik niet geloofd zou worden terwijl ik de waarheid sprak, dan spring ik gewoonlijk letterlijk en/of figuurlijk uit mijn vel van kwaadheid! Dus wat straks geschreven wordt klopt niet..

Die gene die mij een paar blz terug aan viel, die wil ik anders figuurlijk wel even verrot slaan...

Espi (nu in een driftige bui, niet door de AS maar ben beetje hyper van caffeïne en cardio)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven