MuscleMeat

Fotos wido ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
Laat nou een een foto van jezelf zien darklegion of durf je dat niet??? hier op het inet durf je wel stoer te doen natuurlijk als je anoniem bent he!?

Durf ik niet, lefgozer ben ik he!:bawling:
 
wanneer gaat deze flame put dicht?
 
Originally posted by DarkLegion


Durf ik niet, lefgozer ben ik he!:bawling:

:cool:

We zitten al aan de meer dan 200 nutteloze posts! Op naar de 400! weeheeee!
 
Pffffffff

Wel, hierbij mijn eerste post zeker op dit forum. Hmm, volg het al wel een tijdje hoor maar ik wou maar even zeggen dat dat gezeik hier wel buitenaardse vormen begint aan te nemen.
Die jongen ziet er gewoon supergoed uit en wat kan mij het schelen of ie gebruikt of niet. Het is mijn lijf niet.
Als ie gebruikt, prima werk, mooie kuurtjes gedaan. Als ie niet heeft gekuurt, nog mooier werk.
Zo, zullen we het nu hebben over zijn trainingstechnieken?
asCeNDeDaSiaN?

:D
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
<i><b>dus ik vind dat die juriaan en darklegend gewoon ff hun bek moeten houden als ze niks zinnigs te melden hebben.. of kunnen we dit forum niet beter de titel "Hoe maak ik iemand zwart?!" geven?

Ik heb al 3 keer gezegd dat ik het naturell of niet een knappe prestatie vind, en dan moet ik me bek houden, zosnel ben je toch niet op je teentjes getrapt bro! aightz!

ThIs ThReAt IS Going To Be BiG BiGgEr ThAn WiBo HiMsElF
 
Originally posted by Floyd
1. Meer vrouwen nken omdat je zo groot bent? Heb je vedder blijkbaar niks meer te bieden gehad..... :D Je weet dat dit onzin is vrind......

De beste manier om gezonde meisjes gillend van je weg te laten lopen is door te roken... ik ga me daar toch geen asbak uitlikken..
Ben ooit verleid door een uitzonderlijk knappe Canadees, maar helaas.. ik moest afhaken bij de eerste 'Franse' kus :(.. jammer, maar principes gaan voor alles...


:p

Espi

PS: Floyd stop eerst maar eens met roken.. je zit me al de hele dag uit te schelden op de Truukjes-draad..
 
<i><B><font face="arial" size="4" color="black">Beloofde Quadsschema + wat extra kont + kuiten van vandaag donderdag 16 januari 2003<br>
<br>

QUADS<br>

Lunges sets 3 reps minimaal 20 per been<br>
*Deze lunges dienen ook om goed op te warmen en voor te vermoeien!
Squat sets 3 reps minimaal 20<br>

Front squat sets 3 reps minimaal 15<br>

KUITEN<br>

Staande calf raises sets 3 reps minimaal 20<br>

Zittende calf raises sets 3 reps minimaal 30<br>
 
Originally posted by Esperantisto


De beste manier om gezonde meisjes gillend van je weg te laten lopen is door te roken... ik ga me daar toch geen asbak uitlikken..
Ben ooit verleid door een uitzonderlijk knappe Canadees, maar helaas.. ik moest afhaken bij de eerste 'Franse' kus :(.. jammer, maar principes gaan voor alles...


:p

Espi

PS: Floyd stop eerst maar eens met roken.. je zit me al de hele dag uit te schelden op de Truukjes-draad..

Is het echt zo erg? ik heb nog nooit een meissie gekust die rookt duz ik weet er niet zoveel van...rook zelf ook niet btw.
 
Originally posted by Vinny


Is het echt zo erg? ik heb nog nooit een meissie gekust die rookt duz ik weet er niet zoveel van...rook zelf ook niet btw.

Ja het is echt zo erg :(
 
hee asCeNDeDaSiaN, Paul is wel ok... Hijs wel eerlijk in wat ie neemt :)
 
Originally posted by DarkLegion
hee asCeNDeDaSiaN, Paul is wel ok... Hijs wel eerlijk in wat ie neemt :)

Paul is CLeaN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DL jij ziet ze echt vliegen gasT!!!
 
Originally posted by Esperantisto


De beste manier om gezonde meisjes gillend van je weg te laten lopen is door te roken


Hoezo??
Mijn vriendin rookt veel meer dan ikzelf....
 
QUADS<br>

Lunges sets 3 reps minimaal 20 per been<br>
*Deze lunges dienen ook om goed op te warmen en voor te vermoeien!
Squat sets 3 reps minimaal 20<br>

Front squat sets 3 reps minimaal 15<br>


thx!
Doe je altijd zoveel reps voor je beenoefeningen?
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Paul is CLeaN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DL jij ziet ze echt vliegen gasT!!!

Zeg ik dan dat hij gebruikt??
 
Originally posted by Olimantado



thx!
Doe je altijd zoveel reps voor je beenoefeningen?
sinds anderhalf jaar wel ik heb geleerd dat ik dan een betere pomp krijg en een goede burn. Ik ben ook van mening dat mijn quads op deze manier beter ontwikkelen je kan namelijk makkelijker op 100 kg nog een paar extra reps op een correcte wijze eruitpersen i.p.v. met 200 kg..
 
Wel leuk dat ie veel beenoef doet (zie ook mijn post bij Olimantado's vraag over beentraining).
Ik ben gaan differentiëren tussen de spieren die ik op kracht wil trainen (bovenlichaam , maar helaas RSI) , de spieren die uitsluitend op duur getraind hoeven te worden (gluteus, abs) en spieren die allebei moeten kunnen (quads, hams).

Echter, de basis/compoundoefeningen lenen zich volgens veel mensen niet zo voor veel hh..

Maar of iemand goed gaat op veel of op weinig hh, dat is sterk individueel (zie ook: [Link niet meer beschikbaar] ) met dank aan 3XL voor de verwijzing.
Ook aan welke sport je doet, wil je alleen maar mooi staan te wezen als BB-er of sterk worden (PL) of snel zijn (cardio-sporten). Van een oude rot (hardloopcoach) krijg ik te horen toch echt veel reps (tot bijna-falen) te moeten doen voor squats.. afijn, ik doe in ieder geval VEEL sets en de benen gaan heel hard vooruit...

Veel shocktherapie toepassen vind ik zelf wel geinig, dus niet veel hetzelfde.. maar ja, ik word daar dus vaak de grond over ingeboord.. dan maar als wispelturig en :mier: te boek staan...

:p

Espi, die nu ook de benen wil zien!!!!
 
wie zijn benen wil je zien espi?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven