Fitness Seller

Fotos wido ! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik heb die fotos via de spiegel gemaakt want er was niemand in de buurt die ze kon maken.. ze zijn overigens wel een half jaar oud die foto's ik heb onderaan de lijst met foto's nog een foto staan van precies een jaar geleden..
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN

sinds anderhalf jaar wel ik heb geleerd dat ik dan een betere pomp krijg en een goede burn


Train je zo al je spiergroepen dan met die hoge reps of enkel je benen?
 
enkel mijn benen en buik en kuiten zie mijn bortschema maar van gister..
 
De meeste rokers hebben zowat hun hele reuk- en dus ook smaakvermogen verloren (want het meeste voedsel proef je niet, dat ruik je en dat merk je als nietroker wanneer je verkouden bent) .


Toen ik een keer liftte in Frankrijk, bleek de man die me een lift gaf gestopt te zijn met roken. Hij bleek volkomen verrukt te zijn over de 'Landluft' op het Franse platteland..
Ik wist niet of ik moest lachen of huilen dat iemand zulke doordringende lucht niet meer had kunnen ruiken tot hij eindelijk met zuurstofflessen rond moest rijden (hij had me een lift gegeven).
Ik geef trouwens ook steevast als antwoord op de eeuwige vraag of liften niet gevaarlijk is voor vrouwen, dat ik uiteraard nooit of te nimmer bij rokers ga zitten, tenzij ik het weer eens vergeet van te voren te vragen, ze beloven niet te roken of dat ik echt wanhopig om een lift verlegen ben... 2 mannen tegelijk hangt af van de situatie.. in Brazilië rijden de meeste truckers bijv. altijd samen. Ook in Cuba ben ik wel meegelift met 2 mannen tegelijk.. maar de weinige keren dat ik een verstokte roker tref probeer ik altijd zo snel mogelijk het vehikel te verlaten... maar sinds ik altijd te voren navraag of ze roken, heb ik daar nooit meer last van...

Espi (de knappe man in kwestie beweerde bij hoog en bij laag een gelegenheidsroker te zijn, die 1-2 sigaretten per week rookte).

PS: tuurlijk jouw benen, he he... wist je niet dat vrouwen ook op mooie gluteussen vallen... die voor de haterz is dus niet van jou, waar dan?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben me er wel degelijk van bewust dat vrouwen op bepaalde gluteussen vallen haha.. mijn quads, hams en gluteus zijn te zien in het album "My bodybuilding evolution"eerste album dus van de reeks..
 
Dit is vreselijk, ik kan het simpelweg niet bevatten, we hadden het over A.Asian zijn trainigsschema, begin je over roken.

Espi,wat is er met je aan de hand man. Je bent echt aan het doordraaien, met je rook-onzin, kap daar is mee, want je wordt echt vervelend. En ik kan me niet voorstellen, dat iemand me ongelijk geeft......
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

helaas te donker om veel te kunnen zien


[afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze dus.. en dat zijn dus idd niet van die potlood-dunne beentjes zoals je bij de meeste beginnende BB-ers ziet die alleen maar borst en schouders trainen...

Zoiets als die van ErEf maar dan drooggetraind dus..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Wido, jij pakt je benen aan met een vrij hoge repschema. En je ontwikkelt ze zo, das wel netjes. heb je weleens perioden dat je qua herhalingen een stuk lager zit dan, bv 5-10 of zit je altijd zo hoog......

(scheelt ook met blessures e.d.)
 
<i><b>Nou vroeger tot een jaar geleden deed ik nog leg press tot 470 kg 8 reps zelfde geld voor squats, tot 220 in smith machine mijn benen groeiden er wel van maar ik vind het relaxter om ze met veel herhaligen aan te pakken dan is de burn beter.. toen wisselde ik ook veel af de ene beensessie zware gewichten met minder reps en de andere x weer lichtere gewichten met veel reps, maar ik ben van mening dat alles draait om de intensiteit en corecte techniek.. zwaar of licht veel of weinig herhalingen... het boeit niet, als de intensiteit maar maximaal is.
 
En Wido wat eet je op een dag dan?
 
<i><B>Gem 8 maaltijden bestaande uit afwisselend volkoren rijst brood kip tonijn groene groentes en olieen. Ik hou het simpel!
 
Lijkt mijn schema er een beetje op? Qua hoeveel heid? :D
 
<i><B>bolognese saus hmm.. zit daar niet superveel zout in? (vocht vasthouden) Kwark en melk zit ook lactose in krijg je een dikke huid van.. Ja ik vermijd deze produkten zoveel mogelijk.. mijn eiwitinname ligt een stuk hoger en mijn vetinname een stukje lager maarqua koolhydraten zitten we ongeveer op dezelfde hoeveelheid ik iets meer...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
<i><B>Gem 8 maaltijden bestaande uit afwisselend volkoren rijst brood kip tonijn groene groentes en olieen. Ik hou het simpel!


Toch ook wel andere dingen? of niet?
 
En hoeveel gram koolhydraten, eiwitten en vetten eet je ongeveer per maaltijd? Thx :thumb:
 
Haha die foto met Jay en neefje is wel bruut :D
 
<I><B>nou direkt na de training eet ik ook cruesli voor de insulinepiek.. alhoewel ik ook 34 weken zonder suiker heb geleefd.. (Ja ik ben gek!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey als je tijd hebt kan je dan een keer een schemaatje neerzetten wat (hoeveel) je per dag binnenkrijgt?
 
<I><B>echt precies afwegen doe ik niet.. kip 1.5 a 2 ons per maaltijd tonijn 1 blikje das ongeveer 30 a 35 gram proteine ik kook altijd in de ochtend 800 gram rijst dat gaat dan meestal al voor de dag is op. Als ik brood neem bij de maaltijd neem ik 4 a 5 sneetjes met suikervrije jam.. groentes: broccoli, bloemkool. Ja het is vrij instinctief maar wel strict om de 2 uur eet ik.. ik mis nooit een maaltijd. Ja ik zal binnenkort een x een schema plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven