AndroidHealthClinic

Fotos wido ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat vind je trouwens van mijn trainingsschema?
 
Erg irri die lettertypes die ie overal gebruikt, typ ff normaal man. En rare defenitie van clean heb je ook.
 
<I><B>jamie als je je irriteert kijk je toch lekker niet
 
Zit wat in... maar waarom wil je eigenlijk altijd opvallen? Nu weer anders typen als de rest. Denk je dat je zo speciaal bent dan?
 
Originally posted by f*cking ecto
Wat vind je trouwens van mijn trainingsschema?

<I><B>euhm ja ik denk dat je trainingschema goed bij je doel past dus aankomen in gewicht! Ookal zou ik ipv 3 oefeningen biceps triceps 2 oefeningen doen of ipv 3 sets per oefening 2 sets per oefening te gaan doen.. en je voor je quads en hams zou ik een extra oefening toevoegen als ik jou was..
 
Originally posted by jamie
Zit wat in... maar waarom wil je eigenlijk altijd opvallen? Nu weer anders typen als de rest. Denk je dat je zo speciaal bent dan? [/QUOTE

<I><B>ik denk niet dat ik speciaal ben maar mischien ben ik wel een apart geval, ik heb in ieder geval mijn eigen style! Ik vind het zowiezo wel grappig dat allerlei mensen mij denken te kennen enzo.. You think you know me but yo've got no idea..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit alles lezende: ik vind het maar van een hoog "hee-hoo-ik-ben-tof-cHeCk-mAh-Een-BreEZaaaah" gehalte getuigen... Precies de mensen die op feesten met een wegwerkersbroek en een cowboyhoed de show willen stelen.. maar ik had me eigenlijk me voorgenomen niet op dit op in triestheid uitgelopen topic te reageren.. Later, Forza Utreg
 
<I><B>ik denk niet dat ik speciaal ben maar mischien ben ik wel een apart geval, ik heb in ieder geval mijn eigen style! Ik vind het zowiezo wel grappig dat allerlei mensen mij denken te kennen enzo.. You think you know me but yo've got no idea..
[/B][/QUOTE]

Originally posted by LeanderFCU
Dit alles lezende: ik vind het maar van een hoog "hee-hoo-ik-ben-tof-cHeCk-mAh-Een-BreEZaaaah" gehalte getuigen... Precies de mensen die op feesten met een wegwerkersbroek en een cowboyhoed de show willen stelen.. maar ik had me eigenlijk me voorgenomen niet op dit op in triestheid uitgelopen topic te reageren.. Later, Forza Utreg

<i><B>haha dit bedoel ik dus!<br>

als je me echt zou kennen zou je weten dat ik al 2 jaar niet meer uitga of feest! feestje bij iemand thuis kan nog net met goede voeding binnen handbereik
 
Ik doelde niet alleen op jou, maar ik denk dat je zelf ook wel aanvoelt dat jij, zoals je je tot nu toe provileert, helemaal in het beeld past van de toffe mannetjes met zonnebrilletjes, breezers en lichtstaafjes, maar goed, ik ga het er nie meer over hebben...
 
Originally posted by LeanderFCU
Ik doelde niet alleen op jou, maar ik denk dat je zelf ook wel aanvoelt dat jij, zoals je je tot nu toe provileert, helemaal in het beeld past van de toffe mannetjes met zonnebrilletjes, breezers en lichtstaafjes, maar goed, ik ga het er nie meer over hebben...

:haha: Super deze opmerking
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
als je me echt zou kennen zou je weten dat ik al 2 jaar niet meer uitga of feest! feestje bij iemand thuis kan nog net met goede voeding binnen handbereik

dit is wel respect voor de sport niet stappen, niet stappen dan mis je een deel van je jeugd vind ik
 
LMAO, als ik mod zou zijn geweest, dan zou ik eerder LeanderFCU en jamie een waarschuwing geven dan ascendedasian...

als iemand een andere schrijfsT heeft, moet ie dat toch zelf weten en hoef je je toch niet zo mee te bemoeien, en al helemaal erg vind ik personen die iemand anders beoordelen door zomaar dingen uit de lucht te plukken, terwijl je die gozer niet eens kent...

als een waarschuwing niet zou helpen, zou ik zulke gasten gewoon kicken of bannen, want de sfeer op een forum moet toch wel gezellig blijven en zo een waar je een ander zonder goede argumenten afkraakt???
 
deze thread gaat eindelijk de kant op die die op moet gaan, wido gaat inhoudelijk wat meer op de zaken in. kijk ik geloof nog steeds niet dat die clean is, maar het is zijn lichaam en zijn feestje, dus ik ben nu wel benieuwd naar zijn interpretatie van voeding en training. maar de mods houden het wel in de gaten..
 
ehm.. ff iets voor de duidelijkheid.. ik heb volgens mij geen verkeerde dingen gezegd hier.. ik moet mezelf alleen wel steeds verdedigen! Nils vroeg mij een paar dagen terug of hij mijn fotos mocht posten op deze site.. ik vond dat goed.. Nils raadde mij aan om mezelf ook te registreren hier, dat heb ik dus gedaan. Maar ik kreeg eigenlijk direkt al een golf van (negatieve kritiek over me heen) en fabels etc etc.. ik wil jullie vragen best beantwoorden hoor... verder vind ik het wel grappig want deze topic, zo heet dat toch? heeft binnen 2 en een halve dag wel heel wat bezoekers getrokken.. na ja ik hoor jullie wel weer Gr p.s. wees gewaarschuwd voor aankomend talent Nils!!!
 
Hee Newbieneo, loop je niet een beetje te hard van stapel met je 'kicken dit' en 'bannen dat'...... Wat zijn dat voor een NSB praktijken om 2 andere aan te wijzen, in de trend van 'heee, ik zou hun eraf schoppen' Het moet wel gezellig blijven.....
 
Zou je je omtrekken ook willen plaatsen?
 
Originally posted by NewbieNeo
LMAO, als ik mod zou zijn geweest, dan zou ik eerder LeanderFCU en jamie een waarschuwing geven dan ascendedasian...

Als de mods het nodig vinden mij te bannen, zullen ze dat niet laten. Daar hebben ze jou wijze raad niet voor nodig...
 
Originally posted by NewbieNeo
LMAO, als ik mod zou zijn geweest, dan zou ik eerder LeanderFCU en jamie een waarschuwing geven dan ascendedasian...

als iemand een andere schrijfsT heeft, moet ie dat toch zelf weten en hoef je je toch niet zo mee te bemoeien, en al helemaal erg vind ik personen die iemand anders beoordelen door zomaar dingen uit de lucht te plukken, terwijl je die gozer niet eens kent...

als een waarschuwing niet zou helpen, zou ik zulke gasten gewoon kicken of bannen, want de sfeer op een forum moet toch wel gezellig blijven en zo een waar je een ander zonder goede argumenten afkraakt???
Persoonlijk vind ik het niet nodig om een andere schrijfsT te hebben, op zijn eigen site is het zijn zaak maar dat constante vet cursief in posts hier is nergens voor nodig. Ik snap ook niet waarom hij het doet.
Ik vind trouwens dat er ook veel postieve reacties zijn gekomen, men stoort zich er enkel aan dat hij zou liegen over dat gebruik.
Maar ik stel voor dat we daar over ophouden want welles nietes daar heeft niemand wat aan.
Wat dat bannen of waarschuwen aangaat, dat gebeurd enkel als iemand een ander persoon omwille van zijn lichaam afkraakt.
 
he wido dude... zelfs al loopt mijn lever overuren te draaien ben ik nog steeds van mening dat jij later op de olympia podium staat... dus dan moet het wel goed komen... Greetz tha ultimate mies...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven