MuscleMeat

Fotos wido ! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by SUPERmies
he wido dude... zelfs al loopt mijn lever overuren te draaien ben ik nog steeds van mening dat jij later op de olympia podium staat... dus dan moet het wel goed komen... Greetz tha ultimate mies...
THaNX MieS!! eN WaT RoeP Jij DaN???

p.s. niet teveel zuipen!!!!! en drink die jus 'd orange 3 pakken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
WIDOOOOOOOOOOOoO DO A LAT SPREAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ronnie!!! you're MIES!!!!!!!
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze is echt sweet wido... je moet mij ook is leren om een volledige lat spread te kunnen maken.. met mijn lichaam dan althans.. haha
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

goeie most muscular vind ik dit man



[afbeelding niet meer beschikbaar]

Goeie abs...



[afbeelding niet meer beschikbaar]

nog goeie most muscular
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Sorry wido.. laatste goeie foto.....

Geintje hoor wido, je ziet er oke uit, maar geef het gewoon toe bro, er zit zelf een jongen op het forum die jou 3 jaar geleden nog in de gym heeft gezien als een ''ielig'' ventje!!! als je als je toegeeft behoor je tot de echte sportman!!!
anderhalf jaar terug 92 kilo.... hier vond ik je wel beetje mies, ielig en vet klein hoor... hahahaha... en je ziet er helemaaaaaaaal niet atletisch uit..... meer een soort van iemand die nog nooit gesport heeft als een echte sportman, maar teveel aan het feesten is....

en jij ligt je nu in je bed te groeien.. en ik loop hier mijn lever te vermiesen,,. doordat ik de hele dag wat glazen heb achterover geslagen... naja.. misschien krijg ik toch nog de 140 omhoog volgende week en kan ik je misschien een beetje bijhouden qua kracht dan hoop ik maar.. Heb ik ook wat.. hahaha

Greetz tha ultimate mies
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Wido
Wat zijn nou je omtrekken want zo kan ik pas echt weten als je breed bent. Want op die foto's kan je dat niet echt zien.
 
nee ik weet het ik oog heeeeeeel klein op foto's... je zou haast denken dat ik niet train... maar mijn armomtrek was de laatste x gemeten 48cm nog wat... en met pomp over de 50 cm
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
.... armomtrek was de laatste x gemeten 48cm nog wat... en met pomp over de 50 cm ....

Zeer netjes ! ! !

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
olimantado bedoel je zulke aziaten?? Onverslagen wk natural bodybuilding en aziatisc kampioen...
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Onverslagen??? Hij is als ik het jaartal goed heb in 2000 verslagen door Stan McQuay in een Muscle Mania wedstrijd.
Die wedstrijd heb ik nog op video.
 
nou zou best kunnen maar hij is wel iets van 10 jaar kampioen in indonesie voor de preciese uitslagen moet ik ff kijken in een oude sport en fitness en trouwens stan mcquay is ook een aziaat dus dan slaat die opmerking van olimantado nog steeds nergens op!! en ze zijn allemaal natural toch!?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
nou zou best kunnen maar hij is wel iets van 10 jaar kampioen in indonesie voor de preciese uitslagen moet ik ff kijken in een oude sport en fitness en trouwens stan mcquay is ook een aziaat dus dan slaat die opmerking van olimantado nog steeds nergens op!! en ze zijn allemaal natural toch!?

nee niet naturel. Als ze meedoen aan naturel wedstrijden wil niet zeggen dat ze niet kuren.
 
Originally posted by remarxxx


nee niet naturel. Als ze meedoen aan naturel wedstrijden wil niet zeggen dat ze niet kuren.
Wat is dan het verschil tussen iffbb wedstrijden en musclemania wedstrijden? Op beiden wedstrijden word er gebruikt zeg je..
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
Wat is dan het verschil tussen iffbb wedstrijden en musclemania wedstrijden? Op beiden wedstrijden word er gebruikt zeg je..

ik bedoel te zeggen dat bodybuilders die meedoen aan naturel wedstrijden vaak ook gebruikt hebben. Maar tegen de tijd dat er wedstrijden zijn niet meer gebruiken. Wellicht zijn er wat andere die dit beter toe kunne lichten....
 
HGH wordt niet getest bijv, terwijl het zowel bij MM en IFBB volop wordt gebruikt (vooral door de pro's die meedoen met MM)
 
Originally posted by bestoldschool
HGH wordt niet getest bijv, terwijl het zowel bij MM en IFBB volop wordt gebruikt (vooral door de pro's die meedoen met MM)

thank u haha :D
 
Mensen, dit theekransje is uit de hand aan het lopen.



Post je op/aanmerkingen op de daarvoor bestemde plaats !!

3
 
Laatst bewerkt:
<font face="impact" size="6" color="magenta">

HAMSTRINGS<br>

Stiff legged deadlift sets 3 reps 20-15<br>

Leg curl sets 3 reps minimaal 20<br>

KUITEN<br>

Zittende calf raises sets 3 reps 30-20

Staande calf raises sets 3 reps 30-20

Bij deze weer ff een trainingschema van mij gepost..

later
 
asCeNDeDaSiaN, alsjeblief... post dit waar HET MOET...

en gebruik in godsnaam een normaal lettertype.

hier gaat het over foto's en deze thread is al genoeg verziekt...

dus wil je een schema posten, maak dan een LOG thread in de trainingssectie, DANKU
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven