AndroidHealthClinic

foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bodyphoto

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2008
Berichten
57
Waardering
0
Beste,
als tweedejaars fotografie student te Sint Lukas Brussel moet ik een eindwerk maken. voor dit eindwerk wil ik mijn versie op het laatste avondmaal creëren. het is een voorstelling van hoe het laatste avondmaal er zou uitzien als ze in de 21ste eeuw plaatsfond! hiervoor ben ik op zoek naar mannelijke en vrouwelijke bodybuilders om de apostelen te spelen.

Ik weet dat deze post eigenlijk niet is toegestaan,daarom had ik in de eerste plaats ge-emaild naar de administrators om hulp of nuttige adressen, maar sinds ik geen reply krijg, probeer ik het toch maar even zo... ik hoop dan ook dat deze post niet verwijdert wordt.

mensen die eventueel interesse hebben in poseren; je kunt me aaltijd emailen ( via dit forum kan je aan men mail toch?) voor voorbeelden van mijn werk en een uitgebreidere uitleg van het project.
Als student kan ik niemand betalen, iedereen die voor mij poseer krijgt echter aaltijd de bestanden digitaal en een print! ook ben ik zkeer blij om deals te maken zoals als je poseert voor mijn project ik zeker eens een shoot wil doen met je zoals jij het wilt!

Nogmaals sorry voor het overtreden van de regels, please forgive me

Dank bij voorbaat,
Scheurweghs Julie x
 
Yannick kan weer aan de slag.
 
Voor eventuele orale coïtus....hmm...
 
Hi Julie,

Heb je ook foto's van jezelf? If so, mail die even dan delete ik het topic niet. :thumbup:
 
Wat? Waar? Hoe? Wanneer? En voor de rest: doen wat MrJ, voor wat, hoort wat;)
 
sanca is your man
 
En wat zijn jou criteria van bodybuilders?
 
Ze moeten katholiek zijn.
 
Sorry, ik reken 850 euro per shoot, kan helaas geen uitzonderingen maken.
 
hiervoor ben ik op zoek naar mannelijke en vrouwelijke bodybuilders om de apostelen te spelen.


waren er vrouwelijke apostelen dan? :P
 
Jullie krijgen zeker geen Nederlandse les op die school??
 
Ik denk dat 18fitie hier wel in is geinteresseerd, dus pm hem even.
 
Hi Julie,

Heb je ook foto's van jezelf? If so, mail die even dan delete ik het topic niet.
------> en waarvoor is dat nodig dan :p
 
Hi Julie,

Heb je ook foto's van jezelf? If so, mail die even dan delete ik het topic niet. :thumbup:

Zodat je topic niet verwijderd wordt. :D
 
Dat is een standaard regel hier.
 
er waren geen vrouwelijke apostelen maar dat maakt niet uit :p het is mijn visie erop he, vrouwen dus niet uitgesloten ^^
 
thumb_thisthreadisworthlesswithoutp.gif
 
Neemt niet weg dat we coïtus met je willen...
 
Anale coïtus ter verduidelijking...
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

foto van mezelf:p nu tevreden? XD
en ja ik heb roze haar :d
 
Back
Naar boven