AndroidHealthClinic

foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik voel me aangesproken :mad:




+1 sommige meer dan anderen.. maar uiteindelijk zijn we het allemaal :D


O.T. voel me teven aangesproken tot de rol van Maria.. Is that seat taken?:meal:

Alhoewel ik fnaaf voor het eerst ga trainen beter laat dan nooit haha:cool:

rol niet bezet, want maria zit nu eenmaal niet in het laatste avondmaal :p
en sorry dat je je aangesproken voelt over dat voeten ding XD nixs persoonlijks he ;)
 
ik heb a eeuwen geen dreads meer in men haar gehad :p dusja XD en als je je haar wast stinken die zowiezo niet :p
er is een verschil tussen goahangers= stinekrds en (cyber) goths = proper :D

kom er maar in anabolic :D
 
Nee wij zitten heel de dag de krant te lezen.... ;) ook al lijkt het eigenlijk wel zo.
 
je traint niet
komaan
je moet toch wel iets van sport doen ?
 
Trouwens ff on topic:D..
Als ik een auto zou hebben dan was ik misschien wel bereid om naar belgië te komen maar helaas de middelen staan het niet toe:o
 
Zoals elk fotoshoot topic gaat ook deze op slot.

Ik wil hem nog wel even een kwartiertje open houden ivm eventuele nude pics, maar zie dat niet zo heel snel gebeuren. :(
 
je traint niet
komaan
je moet toch wel iets van sport doen ?

ja coïtus :D ik heb vroeger heel veel gesport
maar dan een geblesseerde knie en moeten stoppen, nu heb ik er gewoon geen tijd meer voor :p alle tijd kruipt in fotograferen en dergerlijke
maar door de hoeveelheid dat ik met materiaal moet sleuren blijf ik wel fit enzo :p
 
Zoals elk fotoshoot topic gaat ook deze op slot.

Ik wil hem nog wel even een kwartiertje open houden ivm eventuele nude pics, maar zie dat niet zo heel snel gebeuren. :(

sorry no can do :p
 
ja coïtus :D ik heb vroeger heel veel gesport
maar dan een geblesseerde knie en moeten stoppen, nu heb ik er gewoon geen tijd meer voor :p alle tijd kruipt in fotograferen en dergerlijke
maar door de hoeveelheid dat ik met materiaal moet sleuren blijf ik wel fit enzo :p

dus je doet gewoon veel om dat lijntje te behouden ? :D
 
Back
Naar boven