MuscleMeat

foto's

Bezoekers in dit topic

Ik ben zo geinspireerd, heb zelfs een tekening van je gemaakt om boven me bed te hangen

12112586612849839.jpg

:haha:
 
ik werk met beelden ,niet met woorden :p

Dat komt goed uit, ik ben namelijk ook nogal visueel ingesteld. Nee maar ik moet eerlijk zijn, als je die hoela hoepa ring uit je shirtje zou halen zou je toch wel 1 van de aantrekkelijkere dames op dit forum zijn. Helaas moet je het nu doen met een 8e plek.
 
Is de rol van Jezus al bezet?



:D
 
Ik ben zo geinspireerd, heb zelfs een tekening van je gemaakt om boven me bed te hangen

12112586612849839.jpg

youve got to much time on your hands XD
als je slim was, print je gewoon de foto uit ;)
vergeet ze niet te plastificeren natuurlijk, dan kan je de spermavlekken er gewoon afvegen en de foto mooi hergebruiken XD
 
Dat komt goed uit, ik ben namelijk ook nogal visueel ingesteld. Nee maar ik moet eerlijk zijn, als je die hoela hoepa ring uit je shirtje zou halen zou je toch wel 1 van de aantrekkelijkere dames op dit forum zijn. Helaas moet je het nu doen met een 8e plek.

Gewillige damens komen altijd op de 1e plek, ze kan dus nog heel snel stijgen! :D
 
youve got to much time on your hands XD
als je slim was, print je gewoon de foto uit ;)
vergeet ze niet te plastificeren natuurlijk, dan kan je de spermavlekken er gewoon afvegen en de foto mooi hergebruiken XD


Tijd speelt geen rol als het om jou gaat. En ik mors nooit hoor. Spuit altijd recht in een gat of in een doekje. Netjes van me he :D
 
Dat komt goed uit, ik ben namelijk ook nogal visueel ingesteld. Nee maar ik moet eerlijk zijn, als je die hoela hoepa ring uit je shirtje zou halen zou je toch wel 1 van de aantrekkelijkere dames op dit forum zijn. Helaas moet je het nu doen met een 8e plek.

haha een achtste plek is wel ok XD:D
 
zal m wel vervangen lekker bitchen weer vandaag ofniet:whip:

Ho ho, je kan rob G niet zomaar gratis spanken. Nu moet jij of hem een spank fee betalen, of mij karma geven :mad:
 
Ik weet anders wel iemand die we Judas kunnen laten zijn...
Rara...
 
Back
Naar boven