Fitness Seller

foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Precies, daarom zijn we dus destijds met zo'n 30 kickboxers naar zijn deur gegaan.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik moet toch wat doen met mijn vrije tijd, en ik vind het wel iets hebben.
Mooie foto's.

Wat je met je naam al wel niet kan vinden tegenwoordig.
Jammer dat op je myspace geen fotos staan, of ik heb ze niet gezien :(

De bijnaam is ook mooi trouwens The Pink Photograhper.
op men myspace staan wel foto's :p maar daarvoor moet je ingelogt zijn om ze te kijken :p
 
Al veel apostelen voor die bbq gevonden???
 
Nou je mag er best zijn . Spijtig dat ik niet op cockteasers met fluokleur in hun haar val .
 
Nou ik vind je een lekker lichaam hebben hoor...je mag er best zijn dame
 
ja ik kan idd niet op tegen die sexyness :p

Ik vind gothics wel sexy, maar ik heb altijd het idee dat die dreadlocks naar vuilniscontainer ruiken. Nou kan dat af en toe wel kinky zijn, maar doorgaans is het toch wel een afknapper. Kan je dat touw wel een beetje wassen Pinky?
 
Je vind al die aandacht wel leuk :p

haha ik ben ook maar een vrouw he :p en voor zover ik weet is elke vrouw een atention seeking whore :p maar even serieus mss minder over hoe ik er uit zie en meer over wie er nou komt poseren voor me?:d:D
 
Nou je mag er best zijn . Spijtig dat ik niet op cockteasers met fluokleur in hun haar val .

Is toch voor een photoshoot, denk niet dat ze er zo dagelijks rondloopt.

Hoopt nou dat ie niks verkeert gezegd heeft:rolleyes:
 
*slijm* *slijm* jezus man ik stik in jullie slijm :rolleyes:

:slotje: who is with me?
 
Ik vind gothics wel sexy, maar ik heb altijd het idee dat die dreadlocks naar vuilniscontainer ruiken. Nou kan dat af en toe wel kinky zijn, maar doorgaans is het toch wel een afknapper. Kan je dat touw wel een beetje wassen Pinky?

ik heb a eeuwen geen dreads meer in men haar gehad :p dusja XD en als je je haar wast stinken die zowiezo niet :p
er is een verschil tussen goahangers= stinekrds en (cyber) goths = proper :D
 
ik heb a eeuwen geen dreads meer in men haar gehad :p dusja XD en als je je haar wast stinken die zowiezo niet :p
er is een verschil tussen goahangers= stinekrds en (cyber) goths = proper :D

Goahangers en Cybergoths? Jij speelt te veel World of Warcraft!

Maaruh, om je te matsen ga ik er stilzwijgend maar vanuit dat je bij het laatste soort hoort, als het je nu maar niet naar je bol stijgt.
 
Is toch voor een photoshoot, denk niet dat ze er zo dagelijks rondloopt.

Hoopt nou dat ie niks verkeert gezegd heeft:rolleyes:

nou dat roze stuk froufrou vanvoor is wel echt :p en loop ik nog steeds mee rond :p
 
Back
Naar boven