Fitness Seller

Foto's

Bezoekers in dit topic

Gabberpiet90

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De eerste twee foto's zijn van een maat van mij, de laaste twee dat ben ik zelf.

Stats van eerste 2 foto's:
52 kilo
170 cm
16 jaar
doet ongv 1/2 maanden thuis trainen

Stats van laatste 2 foto's
67 kilo
188 cm
16 jaar
ik doe ongv 1/2 maanden thuis trainen
en ik heb januari 2005 tot eind zomervakantie 1x in de week gefitnesst in sportschool(meer voor de gezelligheid),in de zomervakantie niet meer getrained

Wij zouden graag wat commentaar ontvangen van jullie , graag met onderbouwing zodat we er iets mee kunnen doen. We gaan wanneer de herfstvakantie is afgelopen abbonement nemen op een sportschool.
Ons doel is massa winnen maar niet in de richting van bodybuilding maar om wat sportiever over te komen.

Excuses voor de slechte poses.

Veel eten, gezond, veel water drinken. Veel trainen, alle spieren. Vooral veel oefeningen doen waar je veel spieren ineens mee gebruikt. Wel evegoed aan je rust denken :).

Ga maar eens flink eten, correctie VRETEN Je bent 1.88 meter en je weegt 67 kilo komop, werk aan de winkel! Succes ermee!

Ja klopt, er wordt aan gewerkt ik ben de laatste 2 maanden al wat aangekomen dus er zit al wat vooruitgang in :P, kunnen jullie uit de foto's opmaken welk gedeelte achter loopt

Je hoeft je geen zorgen te maken over wat achterloopt.. dat komt over 2 jaar wel :P.

Ja klopt, er wordt aan gewerkt ik ben de laatste 2 maanden al wat aangekomen dus er zit al wat vooruitgang in :P, kunnen jullie uit de foto's opmaken welk gedeelte achter loopt

voor zover ik zie zie ik je borst gigantisch achterlopen, ga maar eens flink bulken en massa kweken, hierbij wens ik je succes!

je lijkt sprekend op je maat, maar voor 16 jarige heb je wel goede armen! je hebt een heeeeeeel smalle middel dus dat zal je v form te goede komen

Veel eten, gezond, veel water drinken. Veel trainen, alle spieren. Vooral veel oefeningen doen waar je veel spieren ineens mee gebruikt. Wel evegoed aan je rust denken :).

idem dito, je haalt me de woorden uit de mond ;)

vooral de rust bevorderd de groei, die je nodig hebt!

suc6!
:cool:

tja idd stel een goed voedingsschema op: kijk eens in de link in mijn signature.

je hebt wel een heeeel smalle taille trouwens! dacht eerst dat het photoshop ofzo was.

damn you midsectie is zo groot als je nek :|
snel naar de 5000Kcal aan voedsel dude

Ik ben van jongs af aan al aan de magere kant geweest.
Ik heb de laatste jaren al het voedsel nodig gehad voor het groeien.
Maar ik ben nu ongv klaar met groeien aldus de schoolarts.
Met een beetje geluk gaat het voedsel nu naar de spieren.

(zelfde foto maar dan zonder ander formaat, miss geeft dit een beter beeld)

Voedsel kan altijd naar de spieren, je eet gewoon niet genoeg. Schoolartsen zijn gay die weten echt niks van bb.

Ik had het niet over bb maar over de lengte van mijn lichaam.
En ik heb geen voedsel schema maar ik eet toch zeker tot ik vol zit.

hm ja natuurlijk moet je eten tot je vol zit, maar belangrijker is hoeveel keer per dag en nog belangrijker WAT voor eten.

Ik had het niet over bb maar over de lengte van mijn lichaam.
En ik heb geen voedsel schema maar ik eet toch zeker tot ik vol zit.

Lengte, groei, het maakt geen flikker uit. Zolang je er maar boven zit met je inname, kun je spiergroei creeeren.

In in het weekeinde geen pillen en blotebarst hakken!!

Ik wist hier wel raad mee. Ga flink bulke jonge!

Dan heb ik het niet over 2000 kcal maar over de 6000 kcal EXCLUSIEF weight gain shakes! per dag. En natuurlijk flink trainen elke dag.
Ook natuurlijk aan je eiwitten zitten hè. Op zo'n 120gram per dag.

Back
Naar boven