Fitness Seller

Fotoserie/documentaire Eerste Kuur

Bezoekers in dit topic

Kas van Vliet

Novice
Lid geworden
14 okt 2016
Berichten
10
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
Hey Guys,

Ik train nu een jaartje bij Sport Arena Hardcore Gym Eindhoven, leuke sportschool, misschien kennen jullie het wel. Sindsdien ben ik steeds meer geïnteresseerd geraakt in Anabole Steroïden. Niet om zelf te gebruiken, maar als kunstproject. Ik ben namelijk een documentair fotograaf die heel graag in contact wil komen met iemand die aan zijn eerste kuur gaat beginnen om hem of haar voor een lange tijd te volgen.

Om even duidelijk te zijn, ik heb absoluut niks tegen gebruik, misschien dat ik er in de toekomst zelfs ooit ook wel mee zou willen experimenteren. Maar laten we eerlijk zijn, in Nederland hangt er nog een behoorlijk negatief stigma omheen. Ik wil kijken of het tonen van de ware realiteit dat kan doorbreken. In mijn sportschool lopen genoeg jongens die gebruiken, maar die zitten al wel een flinke tijd aan de test, haha. Ik wil graag iemand vanaf zijn eerste dag volgen zodat ik de veranderingen van je fysiek en alles eromheen kan vastleggen.

Stel je zou hier aan mee willen werken, dan betekent dat wel dat we wel regelmatig contact hebben over de hele duur van jouw kuur en de nasleep. Het betekent ook dat je niet anoniem blijft. Uiteraard ben je niet strafbaar, maar je moet niet bang zijn om jezelf te durven tonen.

Mocht je het interessant vinden (en/of nog twijfelen, bel me gerust: alles is bespreekbaar. Ik realiseer me ten volste dat dit natuurlijk heel persoonlijk is. Het lijkt me leuk om iemand op deze manier te leren kennen.

Met vriendelijke groet,

Kas van Vliet

06 293 00 283
contact@kasvanvliet.eu
 
`Zou grappig zijn als je helemaal geen vergoeding ervoor krijgt :roflol:
 
Haha cool dat er meteen Sport Arena mensen zich melden.