Fitness Seller

Fotoserie/documentaire Eerste Kuur

Bezoekers in dit topic

Kas van Vliet

Novice
Lid geworden
14 okt 2016
Berichten
10
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
Hey Guys,

Ik train nu een jaartje bij Sport Arena Hardcore Gym Eindhoven, leuke sportschool, misschien kennen jullie het wel. Sindsdien ben ik steeds meer geïnteresseerd geraakt in Anabole Steroïden. Niet om zelf te gebruiken, maar als kunstproject. Ik ben namelijk een documentair fotograaf die heel graag in contact wil komen met iemand die aan zijn eerste kuur gaat beginnen om hem of haar voor een lange tijd te volgen.

Om even duidelijk te zijn, ik heb absoluut niks tegen gebruik, misschien dat ik er in de toekomst zelfs ooit ook wel mee zou willen experimenteren. Maar laten we eerlijk zijn, in Nederland hangt er nog een behoorlijk negatief stigma omheen. Ik wil kijken of het tonen van de ware realiteit dat kan doorbreken. In mijn sportschool lopen genoeg jongens die gebruiken, maar die zitten al wel een flinke tijd aan de test, haha. Ik wil graag iemand vanaf zijn eerste dag volgen zodat ik de veranderingen van je fysiek en alles eromheen kan vastleggen.

Stel je zou hier aan mee willen werken, dan betekent dat wel dat we wel regelmatig contact hebben over de hele duur van jouw kuur en de nasleep. Het betekent ook dat je niet anoniem blijft. Uiteraard ben je niet strafbaar, maar je moet niet bang zijn om jezelf te durven tonen.

Mocht je het interessant vinden (en/of nog twijfelen, bel me gerust: alles is bespreekbaar. Ik realiseer me ten volste dat dit natuurlijk heel persoonlijk is. Het lijkt me leuk om iemand op deze manier te leren kennen.

Met vriendelijke groet,

Kas van Vliet

06 293 00 283
contact@kasvanvliet.eu
 
`Zou grappig zijn als je helemaal geen vergoeding ervoor krijgt :roflol:
 
Haha cool dat er meteen Sport Arena mensen zich melden.

Helaas schuift het helemaal niks: je zult het moeten doen voor de fame, omdat je het leuk vind om aan mee te werken en misschien omdat je het ook belangrijk vind dat de wereld van anabole steroïden meer openbaarheid krijgt.

bodybuilding198 , voor documentaires wordt er vrijwel nooit iemand betaald. Niet omdat filmmakers of fotografen gierig zijn, maar zodra je iemand in je documentaire geld geeft, is hij geen bron meer, maar een acteur en een werknemer. Maar als je wilt kun heb ik altijd wel een nationale bioscoopbon voor je ;)
 
Voor bronnen moeten ook betaald worden. Zo werkt dat in deze wereld mattie
 
Veel Sport Arena mensen hier! Train zelf vlakbij, bij Jetts.
 
Ik denk dat je een half jaar te laat bent
Het festival seizoen is voorbij, maar ja dat zijn geen sporters
Jij zoekt gasten als Filemon, die veel te skinnie gaan starten en veel te weinig kennis van zaken hebben omtrent training en voeding.
Of je daar een doku over wil maken?
 
Muscletotaal checkin in:p
 
Haha cool dat er meteen Sport Arena mensen zich melden.

Helaas schuift het helemaal niks: je zult het moeten doen voor de fame, omdat je het leuk vind om aan mee te werken en misschien omdat je het ook belangrijk vind dat de wereld van anabole steroïden meer openbaarheid krijgt.

bodybuilding198 , voor documentaires wordt er vrijwel nooit iemand betaald. Niet omdat filmmakers of fotografen gierig zijn, maar zodra je iemand in je documentaire geld geeft, is hij geen bron meer, maar een acteur en een werknemer. Maar als je wilt kun heb ik altijd wel een nationale bioscoopbon voor je ;)
Fucking bullshit. Je bent gewoon gierig.
 
Dat was natuurlijk met een knipoog.

Bosco55555, ik ben niet per se op zoek naar het type Filemon. Dat vond ik maar een stereotyperende show en sloeg uiteindelijk helemaal nergens op. Ik zou het wel vet vinden om iemand die juist al langer bezig is te volgen. Iemand die het BB niet serieus neemt en gewoon even groot wil worden vind ik niet interessant.
 
Ga op zoek naar een BNN-er

Tip: Project, Arie "bananen"boomsma €?
 
ben je koningkasimir op insta?:P
 
Ja, maar gebruik ik denk ik al een jaartje niet meer of zo.

En nee, ik wil niks van doen hebben met bekende Nederlanders. Zelf kuren doe ik sowieso niet na pas één jaar trainen.
 
dit , realistischer kan de docu niet worden (mooi die uber alpha feelings tijdens de kuur en huilbuien en manlet feelings na de kuur)
Bedoelde eigenlijk dat niemand dit gaat doen als het gratis is. Fame, laat me niet lachen :roflol: weet half Nederland dat je spuiten in je kont knalt, niks fame aan.
 
Back
Naar boven