MuscleMeat

Fotoshoot van je Lichaam waar je hard aan werkt..

Bezoekers in dit topic

madnx

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 jan 2008
Berichten
40
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
15%
Goedendag Allen!!

Ik ben een hele tijd hier niet actief geweest, helaas door chronische ziekten niet meer in staat om bodybuilding uit te voeren, maar gelukkig train ik nog wel 4 a 5 keer per week en onderhoud mijn spieren redelijk goed 100 kg 16% vet.
Maar ik heb eigenlijk het volgende, door mijn chronische ziekte ben ik ook niet meer in staat om volledig te werken helaas, maar heb van mijn hobby mijn werkzaamheden gemaakt als fotograaf..

Nu stel ik voor:
Uit ervaring weet ik dat je als fitness goeroe, bodybuilding, miss fitness gek op jezelf en je lijf bent en dat is niet meer dan logisch als je de hele dag aan je lichaam werkt..

Nu zoek ik heren en dames die deze passie ook graag willen vast leggen op de gevoelige plaat bij mij in mijn studiootje op zolder (met prof apparatuur)..
Bewerking is na wens te regelen maar ik houdt van harde foto's (zie kiekjesvanmichel facebookpagina) website is nog in de maak maar komt eerst daags vast ook in de lucht www.kiekjesvanmichel.nl..

Dus heb je de zelfde BB, fitness interesse maak snel een afspraak 0612337526, pm via Facebook of mail info@kiekjesvanmichel.nl

Dus gezellig praten over voeding, oefeningen, supplementen etc bij mij is niks te gek!!
jonger dan 18 even met begeleiding mee van volwassene..

Let op!! maar 50 euro per shoot met een max van een uur en 5 mooiste foto's digitaal..
 
Als dikke powerlifter geen behoefte aan een shoot van mijn body, maar je hebt echt wel een paar mooie composities geschoten. Zou wel eens willen zien hoe je mijn gym zou vastleggen.
 
Supervette portfolio!
 
Ik zou je nummer alleen wel ff weg halen...
 
Back
Naar boven