Fitness Seller

Fototjes van Joyce (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tania

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2003
Berichten
1.093
Waardering
2
Lengte
1m63
Massa
60kg
Vetpercentage
24%
Zo hier een paar fototjes, ben bezig vetpercentage te verlagen, dus allemaal niet zeuren dat deze nog te hoog is want dat weet ik ;)

commetaar is altijd welkom

http://www.pbase.com/19joyce82/inbox
 
Helemaal niet slecht, hoor.

Rug is al behoorlijk gespierd. Gewoon lekker door gaan. Op een paar van die plaatjes zie je zelfs de buikspieren die al stiekem door proberen te komen.

Ga zo door!!!!
 
Nette vooruitgang toch? De middel is al flink smaller en de armen en schouders steviger! keurig!
 
Goede vooruitgang hoor :D Zit al een mooie v-shape in je rug en je middel is ook al flink smaller. :thumbs: Ga zo door :D
 
Goede vooruitgang ja! Ik las dat je nu ook goede begeleiding hebt, dus ik ben benieuwd naar de volgende pics :thumbs:
 
Goede vooruitgang hoor!
 
Er zitten zo te zien al behoorlijke spieren onder je bescheiden vetlaagje! Nog ff omlaag in je vetpercentage zoals je zelf al zei en het ziet er goed uit denk ik.
 
Ziet er goed uit :thumbs:, je pecs lijken voor te lopen maar verder top!!!
 
Netjes hoor Joyce! Zitten aardig wat spieren onder dat laagje! Ben benieuwd als je straks in wedstrijdshape bent. Denk dat je een grote kans heb in dezelfde klasse te komen, waar ik vorig jaar in stond The Superbody. Ga je de titel van me overnemen dit jaar? ;)

Succes meid!
 
Aimee zei:
Netjes hoor Joyce! Zitten aardig wat spieren onder dat laagje! Ben benieuwd als je straks in wedstrijdshape bent. Denk dat je een grote kans heb in dezelfde klasse te komen, waar ik vorig jaar in stond The Superbody. Ga je de titel van me overnemen dit jaar? ;)

Succes meid!

bedankt allemaal,


Ik ga mijn best doen aimee :D
 
Zooo zeg dat ziet er al goed uit! :eek: Ga vooral zo door Joyce! :thumbs:
 
ziet er al heel goed uit Joyce! goeie vooruitgang
 
:thumbs:

squat je ook?


en waarom bal je je vuisten niet tijdens het poseren?
 
roxxe zei:
:thumbs:

squat je ook?


en waarom bal je je vuisten niet tijdens het poseren?


de meeste vrouwen houden hun handen open....

idd goede vooruitgang hoor! nou lekker door cardioen en er voor blijven gaan..
 
roxxe zei:
:thumbs:

squat je ook?


en waarom bal je je vuisten niet tijdens het poseren?

zie je volgens mij erg weinig vrouwen doen, ik vind het persoonlijk zelf ook mooier als ze het niet doen, spreid je vingers misschien een beetje, staat wat sierlijker.

verder moet ik zeggen dat je een bijzonder aantrekkelijke vrouw bent, met een zo te zien behoorlijk sterker geworden lichaam! Ga zo door! veel succes met cutten :thumbs:

@ reymysterio, t grapje is nu wel een keer gedaan of nie?
 
Roxxe, het antwoord op het poseren met gebalde vuisten heb je al gekregen
op het moment zit er geen sqaut in mijn schema, maar in het verleden gewoon lekker gesqaut (waarom eigenlijk de vraag ?)

BuilderB Ik moet nog gaan leren poseren, het is voor mij nog allemaal wat onwennig

Younggod, de wekker staat iedere dag netjes om 5:30
 
vond dat er meer definitie in je benen mocht, al zal dat wel een typisch vrouwenprobleem zijn ;)
 
Roxxe, er moet zeker meer defenitie in mijn benen komen, ze zijn gelukkig al goed voortuit gegaan. ik heb echt hele erge vetophopingen op mijn benen. Train op het moment helemaal geen benen, omdat ze daar gewoonweg niet mooier van worden, de benen zullen denk ik ook pas op het alllerlaatst goed komen. OP het moment is cardio het beste voor mijn benen.
 
Back
Naar boven