Fitness Seller

Fototjes van Joyce (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

niets op aan te merken ======>progressie noemen ze dat
 
Ik heb niet mijn best gedaan om ergens te lezen wat je streven is maar als ik zo door de thread blader wil je naar een wedstrijd fysiek toe werken.

Maar als ik het goed heb kom je vanaf "0" en probeer je nu naar een hoogtepunt te werken.

Persoonlijk vind ik jouw fysiek erg vrouwelijk en mochten wat mij betreft meer vrouwen er zo uitzien... ;)
Maar daar gaat het hier niet om.
Wat de anderen ook al genoemd hebben is dat je vooruitgang te bewonderen is. En ik ben benieuwd naar hoe jij je ontwikkeld in de komende maanden of jaren.

Succes,
The_Oak
 
helemaal niet gek!!!ga zo door;)
 
Netjes hoor!!! je gaat lekker!!!
 
Waarom staan die vrouwen altijd zo met hun handen omhoog alsof ze je gaan omtoveren in een slijkkikker? ???
 
anak zei:
Waarom staan die vrouwen altijd zo met hun handen omhoog alsof ze je gaan omtoveren in een slijkkikker? ???

omdat ze je willen omtoveren in een slijmkikker?

dude, ziet er toch niet een uit een vrouw met gebalde vuisten?
 
'k vind dat wel :cool:
 
The_Oak zei:
Ik heb niet mijn best gedaan om ergens te lezen wat je streven is maar als ik zo door de thread blader wil je naar een wedstrijd fysiek toe werken.

Maar als ik het goed heb kom je vanaf "0" en probeer je nu naar een hoogtepunt te werken.

Persoonlijk vind ik jouw fysiek erg vrouwelijk en mochten wat mij betreft meer vrouwen er zo uitzien... ;)
Maar daar gaat het hier niet om.
Wat de anderen ook al genoemd hebben is dat je vooruitgang te bewonderen is. En ik ben benieuwd naar hoe jij je ontwikkeld in de komende maanden of jaren.

Succes,
The_Oak

Ik wil gaan voor de wedstrijd 2 oktober YBF.
Ik was/ben ineens mijn te dikke lichaam zat, en toen bedacht ik me dat ik voor mezelf en anderen wilde bewijzen dat ik ook gewoon een goed uitziende meid kan worden, en omdat ik fitnessen zo leuk vind en omdat ik al een aantal jaartjes trainde lijkt het me leuk om naar een wedstrijd toe te trainen, en dan heb ik voor mezelf echt een doel en een dikke stok achter de deur.
Ik hoop er vrouwelijk uit te blijven zien, maar ik ben bang dat die vrouwelijke vormen heel erg gaan afnemen :( maar goed ik zou het al leuk vinden als het allemaal in verhouding bleef, maar ach we zien wel.
 
Joyce zei:
Ik wil gaan voor de wedstrijd 2 oktober YBF.
Ik was/ben ineens mijn te dikke lichaam zat, en toen bedacht ik me dat ik voor mezelf en anderen wilde bewijzen dat ik ook gewoon een goed uitziende meid kan worden, en omdat ik fitnessen zo leuk vind en omdat ik al een aantal jaartjes trainde lijkt het me leuk om naar een wedstrijd toe te trainen, en dan heb ik voor mezelf echt een doel en een dikke stok achter de deur.
Ik hoop er vrouwelijk uit te blijven zien, maar ik ben bang dat die vrouwelijke vormen heel erg gaan afnemen :( maar goed ik zou het al leuk vinden als het allemaal in verhouding bleef, maar ach we zien wel.

Ik vind het goed dat je je motivatie haalt uit een aantal zaken die je beschrijft. Zoals de wedstrijd, op dat moment je te "dikke" lichaam en dat je je wilt bewijzen naar anderen toe.
Laat vooral dat laatste niet je hoogste streven worden. Ik denk wanneer je streeft naar "meetbare grootheden" (o.a. vetpercentage, kracht, gewicht enz.) dat je jezelf veel meer een plezier doet en dat de motivatie aanblijft.

Zo is er niks killing voor je motivatie als mensen zeggen:"joh ik zag niet dat jij aan sport deed..." Terwijl jij je kapot beult...

Maargoed ik merk dat de motivatie goed aanwezig is en zoals ik al eerder zei is je progressie te bewonderen en daarbij ook je fysiek ;)
 
ff net naar je fototjes gekeken ;), maar wat een progressie... :thumbs:
Je kunt je echt in korte tijd droog zien worden !, netjes :dance: :thumbs:
 
builderB zei:
omdat ze je willen omtoveren in een slijmkikker?

dude, ziet er toch niet een uit een vrouw met gebalde vuisten?

Idd, ik vind het er zoiezo niet uitzien die poses op een figure contest.
Die poses zijn voor bodybuilding gemaakt om de massa mooi te tonen, maar bij figure is er geen massa en dan ziet het er niet uit.
Dan kan het lichaam wel mooi zijn maar come on het ziet er op zo'n manier toch retarted uit.
 
Back
Naar boven