AndroidHealthClinic

Fouad Hsaini sterkste man van Merchtem(B) zware klasse

Bezoekers in dit topic

limbo strongman

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2007
Berichten
397
Waardering
0
Na zojuist telefonisch contact te hebben van Fouad Hsaini himself mag ik jullie mededelen dat mijn maatje de sterkste man van Merchtem (Belgie) met dik 10 punten voorsprong op Joeri Polfliet heeft gewonnen.
Dit is weer een mooie opsteker na een zwaar internationaal Kampioenschap van afgelopen weekend waar hij 4e op de sterkste man van zwitserland werd.
Hartelijk gefeliciteerd mijn Arkadesch!!en met mij nog vele mensen mee die dat jou wensen.
Op naar Zaterdag in Hollandscheveld(Hoogeveen)bij de wedstrijd van Senny Schonewille waar ik jou weer zal bijstaan in deze loodzware wedstrijd wat komen gaat.
groetjes Roy.
 
Zow, Fouad heeft een drukke agenda!
 
Weet iemand de rest van de uitslag?
 
Top! En die drukke agenda heeft een doel, namelijk nog sterker en meer ervaren worden.
 
that"s right my friend,you know what I mean!!!
Ik heb niets meer van je gehoord??
groetjes Roy
 
We babbelen zaterdag wel weer ff bij Roy!
 
Dit is de uitslag volgens mij

1. Fouad Hsaini
2. Joeri Polfliet
3. Dries Willaert
4. Florant Veldeman
5. Patrick De Meersman
6. Angelo Weigert (kan ook omgekeerd zijn met 7)
7. Steven Coppens (kan ook omgekeerd zijn met 6)
8. Michael Heiremans

Steve Ringoot is uitgevallen na het 4de onderdeel de zware voorwerpen erop leggen, zijn hand zat onder de gasfles toen hij het in de laadbak legde.
 
denk ook dat dat de juiste uitslag is ja :)
 
Dit is de uitslag volgens mij

1. Fouad Hsaini
2. Joeri Polfliet
3. Dries Willaert
4. Florant Veldeman
5. Patrick De Meersman
6. Angelo Weigert (kan ook omgekeerd zijn met 7)
7. Steven Coppens (kan ook omgekeerd zijn met 6)
8. Michael Heiremans

Steve Ringoot is uitgevallen na het 4de onderdeel de zware voorwerpen erop leggen, zijn hand zat onder de gasfles toen hij het in de laadbak legde.

volgens mij was Steven coppens 6e en Angelo weigert 7e maar ben niet tot de prijsuitreiking gebleve dus kan zijn dat er nog wa is aangepast aan de score om een of andere reden.
 
Ook goede prestatie van jou Dries :thumbs:

Kan iemand mij vertellen wanneer er weer wedstrijden zijn? Kan ik dat in mijn agenda zetten..
 
mja, spijtig da'k laatste ben geëindigd maar goed, volgende keer beter :D
 
Die blijft gaan die Fouad! :thumb:
Maar ook Dries heeft het hier goed gedaan.

Ben zaterdag in de buurt van Hoogeveen, zal kijken of ik naar de wedstrijd kan komen kijken.
 
Slechte voorbereiding achteraf gezien, een 2de plaats had er normaal wel moeten inzitten.
 
Back
Naar boven