AndroidHealthClinic

Foutje iedereen lezen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Door een foutje heb ik per ongeluk iedereen terug op het nieuw aantal posts gezet, dus zonder de posts v/h oude board.
Als je wil mag je terug een PM sturen met het aantal posts erin dat je hier + op het oude board samen had.

sorry voor het ongemak.
 
hmm... ff kijken bij mij...

140 + 0 = .................. 140!!! :D
 
BTW: dit is enkel voor de leden van het oude board, de nieuwe leden van dit board hoeven niet te PM'n
 
stelletje prutsers hier!:D :D :D :D ;), (hupsakee weer een post erbij )
 
Hee, sinds wanneer heb ik 1600 posts? Ik wil niet veel zeggen, maar sinds ik die 1000 heb gekregen, heb ik er niet 600 bijgepost hoor! :D
 
Hoeveel had je er dan?, ik heb maar wat ingevuld...
 
Originally posted by admin
Hoeveel had je er dan?, ik heb maar wat ingevuld...
(als wateen) Ik had aan jou gevraagd om er 1000 in te vullen, wat je gedaan had. en nu waren het er ineens 1600! :D ???
 
OK, thanks T, zie dat je er nu een iets plausibeler getal van hebt gemaakt. Sta ik volgens mij nog mee op de 3e plaats, mgoed :D
 
Ik had er ong 7 a 10 op het oude board kunnen die er ook bij :rolleyes: kom ik eerder bij de 150 :)

PS weer 1 :D
 
Nou wateen, als je niet oppast streef ik je zo voorbij. Nu je werkt heb ik tijd zat om het hele bord te vervelen met mijn ellenlange bijdragen :p .

Wat win je eigenlijk als je het grootste aantal bijdragen hebt? Respect of een gratis training van BigCat danwel T?

Esperantisto, die allang vergeten is hoeveel keer ze een bericht verstuurd had in het oude board..
 
Haha, ja dat schiet wel op ja, al zit ik nu ook wel eens stiekem op mijn werk te posten :)
 
Is dat zo boeiend dan dat iedereen kan zien hoeveel je hebt gepost of krijg je dan extra opties ofzo? Bij 2000 posts een pot creatine van de sponsor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven