MuscleMeat

Peiling Fox Gym Rotterdam DBB meeting 15:00 trainen (18:00 eten)

Welke datum komt voor jou het beste uit?


  • Totaal stemmers
    17
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Misschien ook eens kijken om de eerste keer naar de meet te komen, ben van plan het trainen terug op te pakken :roflol:
Kom van vlakbij Antwerpen dus Rotterdam is nog wel te doen. Zit eind juni al op Defqon, zal van daaruit vertrekken haha :p
 
Je moet de poll wel zo maken dat je kan zien wie welke datum stemt :o
hoezo? wil je sommige ontlopen? :P heb het juist expres zo gedaan haha
 
Laatst bewerkt:
Leuk plan, indien ik voldoende herstelt ben van mijn operatie ben ik er zeker bij!
 
hoezo? wil je sommige ontlopen? :P heb het juist expres zo gedaan haha
Als er een datum gekozen is kun je zo alle namen van die datum overnemen. En dan is straks een datum gekozen en dan kan opeens de helft niet meer en je weet niet wie op die datum gestemd heeft. Al vaak genoeg een meet georganiseerd:o
 
Als er een datum gekozen is kun je zo alle namen van die datum overnemen. En dan is straks een datum gekozen en dan kan opeens de helft niet meer en je weet niet wie op die datum gestemd heeft. Al vaak genoeg een meet georganiseerd:o
Precies. Ik stel de dagen dat ik kan af op ak zodat ik met hem mee kan rijden :)
 
Als er een datum gekozen is kun je zo alle namen van die datum overnemen. En dan is straks een datum gekozen en dan kan opeens de helft niet meer en je weet niet wie op die datum gestemd heeft. Al vaak genoeg een meet georganiseerd:o
kan dat niet meer aanpassen...
misschien jij wel aangezien je admin bent?
 
ak ik kan 11, 12, 25 en 26 juni + 2 & 3 juli. Welke dagen heb jij doorgegeven? Dan kies ik dezelfde als jij :)
 
Die shiki sushi tent ziet er wel heel chique uit trouwens.
 
Back
Naar boven