Fitness Seller

Peiling Fox Gym Rotterdam DBB meeting 15:00 trainen (18:00 eten) (1 bezoeker)

Welke datum komt voor jou het beste uit?


  • Totaal stemmers
    17
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Gevoelsmatig wel als Ano_281122 meerijd.

Geeintjeeee 🙋‍♂️
1 voordeel wel. Net zoals de vorige keer in Nieuwegein weet ik de weg naar die gym een heel eind uit m'n hoofd dus kan ik jou navigeren als jij weer compleet niet op zit te letten en alle afslagen voorbij rijdt.
 
Welk treinstation in rotterdam is het dichtsbij trouwens?
 
1 voordeel wel. Net zoals de vorige keer in Nieuwegein weet ik de weg naar die gym een heel eind uit m'n hoofd dus kan ik jou navigeren als jij weer compleet niet op zit te letten en alle afslagen voorbij rijdt.
AFC052F2-1007-4961-ADD8-4FA747D5BA6A.jpeg
 
Valt wel mee, anderhalf uur. Maar weet niet of ik kom, moeilijk om zo ver uit te plannen.
als je het in je agenda zet is het niet zo moeilijk toch dan weet je dat je die middag of avond vrij kan houden :P
 
Shiki is wel echt top!
 
Shiki is inderdaad echt top. Maar niet iedereen is fan van sushi. En wel zo gezellig als we met iedereen rekening kunnen houden. Zit genoeg leuks in de buurt om te eten.
 
Shiki is inderdaad echt top. Maar niet iedereen is fan van sushi. En wel zo gezellig als we met iedereen rekening kunnen houden. Zit genoeg leuks in de buurt om te eten.
Het mooie van die AYCE sushitenten is toch juist dat je alles kan eten waardoor je er prima terecht kan als je niet van sushi houdt. Bij Shizen had ik ook geen sushi gegeten. Alleen vlees en vis.
 
Het mooie van die AYCE sushitenten is toch juist dat je alles kan eten waardoor je er prima terecht kan als je niet van sushi houdt. Bij Shizen had ik ook geen sushi gegeten. Alleen vlees en vis.
Hebben ze ook kip, rijst en broccoli? Ik wil m'n gains niet verliezen:flex:
 
Ze zullen vast geen rijst hebben in een AYCE sushi tent, in het belang van je gains kan je beter niet komen.
Rijst van de sushi in een plastic zak down! Leuk topic was dat
 
Het mooie van die AYCE sushitenten is toch juist dat je alles kan eten waardoor je er prima terecht kan als je niet van sushi houdt. Bij Shizen had ik ook geen sushi gegeten. Alleen vlees en vis.
Nee klopt zeker waar. Maar je hebt er altijd moeilijke mensen bij haha.
 
Bump want 10 is gezellig maar meer is altijd beter
 
Back
Naar boven