MuscleMeat

Peiling Fox Gym Rotterdam DBB meeting 15:00 trainen (18:00 eten)

Welke datum komt voor jou het beste uit?


  • Totaal stemmers
    17
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ivm reserveren wel 2 weken van te voren want het zit daar bijna altijd helemaal vol. (Shiki)
 
Aangezien Ano_081222 een kneus is en heeft gestemd terwijl het toch te ver is en niet op de 12e heeft gestemd en wel op de 18e... is het een gelijkspel spel tussen deze 2 datums...

Mensen waarvan het toch de 12e beter uitkomt dan de 18e?
 
18 juni wordt hem niet. Helaas.
 
Pff, allemaal grote gasten straks bij de meet. Ik durf bijna niet meer te komen opdagen😅
 
Rustig ik moet ook gewoon werken anders kan ik niet mee met eten haha

Zelf zat ik te denken om 1800 te gaan eten. Dus trainen tot 1730?
Geen idee hoelang sommige mensen trainen.
ak Traint maar een uurtje. Maar ik train al snel 2,5 uur zeker benen wat ik dan heb haha.
Ik zal er daarom denk ik rond 1400 al zijn.
Maar denk 1500 beetje mooie tijd is? 2/2,5 uur om te trainen en ouwehoeren en dan 30 min om om te kleden en naar shiki te gaan. Als je daar kwartiertje eerder bent zal,ook niet zo erg zijn.

Zal,morgen gaan reserveren. Voor wie zich hebben opgegeven dus 8 mensen gaan mee eten?
 
Ik ben er bij met een vriend van me! Wengstertje zal er ook rond 14:30 zijn.
 
Rustig ik moet ook gewoon werken anders kan ik niet mee met eten haha

Zelf zat ik te denken om 1800 te gaan eten. Dus trainen tot 1730?
Geen idee hoelang sommige mensen trainen.
ak Traint maar een uurtje. Maar ik train al snel 2,5 uur zeker benen wat ik dan heb haha.
Ik zal er daarom denk ik rond 1400 al zijn.
Maar denk 1500 beetje mooie tijd is? 2/2,5 uur om te trainen en ouwehoeren en dan 30 min om om te kleden en naar shiki te gaan. Als je daar kwartiertje eerder bent zal,ook niet zo erg zijn.

Zal,morgen gaan reserveren. Voor wie zich hebben opgegeven dus 8 mensen gaan mee eten?
Ik voel een subtiele uitnodiging om een leg day van 2.5uur te draaien! Ik ben er wel om 14.00 als je een sessie samen wilt doen! 🤝
 
Hoelaat aanwezig ik kan misschien komen is er iemand die vanuit groningen rijd?
 
Hoelaat aanwezig ik kan misschien komen is er iemand die vanuit groningen rijd?
Volgens mij wilt Wanna ook komen en die woont ook ergens in die hoek. Misschien optie samen carpoolen met andere die ook vanuit daar komen?
 
Volgens mij wilt Wanna ook komen en die woont ook ergens in die hoek. Misschien optie samen carpoolen met andere die ook vanuit daar komen?
Klopt dan moet ik naar leeuwarden en dan kom ik niet meer thuis savonds
 
  • Sad
Waarderingen: ak
Klopt dan moet ik naar leeuwarden en dan kom ik niet meer thuis savonds
Ja is lastig zolang je geen rijbewijs hebt. Openbaar vervoer is geen optie vanuit groningen. Die vriend waarmee je traint heeft hij geen rijbewijs?
 
Ja is lastig zolang je geen rijbewijs hebt. Openbaar vervoer is geen optie vanuit groningen. Die vriend waarmee je traint heeft hij geen rijbewijs?
Jawel maar geen auto
 
Back
Naar boven