MuscleMeat

Peiling Fox Gym Rotterdam DBB meeting 15:00 trainen (18:00 eten) (1 bezoeker)

Welke datum komt voor jou het beste uit?


  • Totaal stemmers
    17
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Volgende meet in Geldrop (bij Eindhoven). Mijn eigen gym gaat begin Juni open 🚀
Dan kan ik op de fiets!
47D3A54D-E744-48D3-8890-5438270EB80E.jpeg
 
Yesss, eigen gym. Met Technogym apparaten! Zal tzt de openingsdatum posten. Als er een meet plaatsvind is het dan voor DBB alleen
Ik kom wel langs tegen die tijd, vergeet het niet hier te melden!
 
Voor degene die de vorderingen bij willen houden. @potentiacoaching op insta. Pas begonnen dus nog in opbouw
 
Misschien in. Weet nog niet hoe ik zit met school tegen die tijd.
 
Hoooooi,

ik zag dat er weer een beetje interesse was ontstaan voor een DBB train en eet meet. Vandaar even een polletje opgestart voor een datum te kiezen.
Na het trainen zal er ook weer de mogelijkheid zijn om te gaan eten met zijn alle.

Er zit een sushi tent in de buurt (Shiki) (nog geen 5 minuten rijden)
Maar we kunnen als je wat anders dan Sushi wilt ook iets verder rijden naar wereld restaurant Altijd (15 min max)
Dit nader te bepalen natuurlijk.

Eerst een datum kiezen. dit kan tot 21 mei.
Daarna zal ik de poll aanpassen voor waar we kunnen gaan eten ;)
Is iedereen welkom? :)
 
Sinds vandaag weer begonnen met cutten. Hopelijk sta ik met de meet een beetje goed bij😂
 
18 juni tot nu toe favoriet. Zit dan net 1 week in mijn push fase 🐷
 
BUMP: nog 3 dagen om te stemmen.
(Kan altijd later nog aanschuiven natuurlijk maar de datum staat dan wel,vast nu kan je er nog invloed op hebben)
 
Ik zal er (waarschijnlijk) toch niet bij zijn, operatie met een maand verzet waardoor slechts 11&12 juni overblijven als opties voor mij.
 
Het zal 18 juni worden zo te zien.
Ik zal dit even bevestigen bij Foxgym van de week.
Ik zal de Pol ook even aan passen voor wie er mee gaat eten of niet.
 
Hoooooi,

ik zag dat er weer een beetje interesse was ontstaan voor een DBB train en eet meet. Vandaar even een polletje opgestart voor een datum te kiezen.
Na het trainen zal er ook weer de mogelijkheid zijn om te gaan eten met zijn alle.

Er zit een sushi tent in de buurt (Shiki) (nog geen 5 minuten rijden)
Maar we kunnen als je wat anders dan Sushi wilt ook iets verder rijden naar wereld restaurant Altijd (15 min max)
Dit nader te bepalen natuurlijk.

Eerst een datum kiezen. dit kan tot 21 mei.
Daarna zal ik de poll aanpassen voor waar we kunnen gaan eten ;)

Poll lukt me even niet om aan te passen dus svp hier even aangeven of je alleen komt trainen of ook mee gaat eten. En of je bij Shiki wilt (sushi en niet apart betalen dus gezamenlijke pot)
Of bij wereld restaurant Altijd (lekker goedkoop via socialdeal vaak en ook onbeperkt drinken)

Aanwezig 18 juni:
OP aangepast SVP aangeven of je alleen komt trainen of je ook mee gaat eten (of alleen eten) en waar Shiki of wereld restaurant Altijd

Danku
 
Het zal 18 juni worden zo te zien.
Ik zal dit even bevestigen bij Foxgym van de week.
Ik zal de Pol ook even aan passen voor wie er mee gaat eten of niet.
Als 18 juni definitief is dan dubbel check ik of ik wel kan, moet alleen oppas regelen voor me zoontje en me partner is die dag ook weg vandaar eerste instantie ik niet kon. Ff me schoonouders lief aankijken en dan komt het wel goed.
 
Eten en trainen! Geen voorkeur voor eten.
 
Back
Naar boven