XXL Nutrition

FOXO4-DRI (peptide) draait veroudering terug

Bezoekers in dit topic

Besteld in China. Goed spul, ik voel me jaaaaren jonger. Dat ik voortaan 6 vingers per hand heb, maakt me niet uit. Weet iemand trouwens een goed adres om een staart te laten couperen?
 
Besteld in China. Goed spul, ik voel me jaaaaren jonger. Dat ik voortaan 6 vingers per hand heb, maakt me niet uit. Weet iemand trouwens een goed adres om een staart te laten couperen?

Ja mutatie kan inderdaad een probleem vormen, aan de andere kant zouden we ooit een staart gehad hebben en is er ruimte om eentje te laten groeien. Kan ook voordelen hebben.

En een extra vinger kan nooit kwaad, lijkt me handig bij masturbatie.
 
Klopt maar nu zit die derde bal een beetje in de weg.
 
Werkt de link niet ??
 
ik pas het even aan als het lukt..
 
Vind z'n blog weinig interessant. Lage kwaliteit foto's met sterk varierende belichting en houding, en zijn bloedwaarden veranderen eigenlijk geen ruk, behalve dat z'n schildklierconditie achteruit is gegaan (kennelijk had hij een auto-immuunaandoening).
 
Dat vindt ik ook, ik volg nu op LongeCity is wel interessanter..
 
Vind z'n blog weinig interessant. Lage kwaliteit foto's met sterk varierende belichting en houding, en zijn bloedwaarden veranderen eigenlijk geen ruk, behalve dat z'n schildklierconditie achteruit is gegaan (kennelijk had hij een auto-immuunaandoening).

Weinig interessant idd, alsook zijn de resultaten niet overtuigend. Ik zou zelfs zeggen geen effect.. Maar ik vraag me af of hij niet teveel gebruikt heeft, dit zou voor een verwijdering van goede cellen kunnen zorgen (nog niet duidelijk of dit kan gebeuren).

Ook klopt zijn interpretatie van het effect op zijn testosteron volledig niet.

Ik heb het zelf ook getest, 5mg over 1 maand (165mcg/dag). Goedkoop als test kunnen verkrijgen, maar onvoldoende om werkzaamheid vast te stellen waardoor bloedonderzoek onnodig was. Een correcte dosis zou zijn 30mg/maand 3x, dus 90mg totaal met mogelijk pauze tussen elke maand.

Wat ik heb vastgesteld is:
- Beter zicht (zie heel slecht, lenzen/bril)
- Iets meer energie, honger en betere vertering.
- vreemd gevoel in handen eerste 2 weken alsook gewrichten, maar dit ging dus weg (mogelijk immuunreactie)
- ook een plaatselijke immuunreactie op injectieplaats eerste 2 weken.

Dit is ook door hem vastgesteld en een paar andere testers.

Als dit middel goedkoper wordt (en ik het kan betalen) ga ik voor 30mg/maand 3x, met bloedonderzoek. Ik heb afwijkende witte bloedcellen (te laag totaal en vooral neutrofielen) en bloedplaatjes. Dus een verbetering zou interessant zijn, maar tot nu toe twijfel ik over de werking bij mensen zoals bij de testdieren.

Maar uiteindelijk is het beter om af te wachten tot er meer onderzoek is gebeurd en liefst op mensen. Het zou zich anders kunnen gedragen waardoor een andere peptide moet gebruikt worden of verwijderen van senescente cellen alleen is onvoldoende. Ook kan de mogelijke immuunreactie voor onvoldoende werking zorgen (dosisafhankelijk en blijft dit aanhouden?).
 
Laatst bewerkt:
Dat vindt ik ook, ik volg nu op LongeCity is wel interessanter..

Als ze de correcte peptide hebben.. Productieproces heeft lang geduurd en is eerst ook misgegaan. Tot dat ze dit door een extern lab hebben laten testen weten we het niet.
 
Al getest op hamsters?
 
Stelletje gekkies. Accepteer nou maar gewoon dat een mens 80-85 jaar wordt gemiddeld, en probeer die tijd zo leuk en zo nuttig mogelijk in te vullen. De wereld zit toch helemaal niet te wachten op allerlei hoog-bejaarden die weigeren om dood te gaan?
 
Stelletje gekkies. Accepteer nou maar gewoon dat een mens 80-85 jaar wordt gemiddeld, en probeer die tijd zo leuk en zo nuttig mogelijk in te vullen. De wereld zit toch helemaal niet te wachten op allerlei hoog-bejaarden die weigeren om dood te gaan?
Tenzij je ernstig ziek bent.........
 
Stelletje gekkies. Accepteer nou maar gewoon dat een mens 80-85 jaar wordt gemiddeld, en probeer die tijd zo leuk en zo nuttig mogelijk in te vullen. De wereld zit toch helemaal niet te wachten op allerlei hoog-bejaarden die weigeren om dood te gaan?

Dat de wereld hier niet op zit te wachten zal mij worst wezen.
 
Stelletje gekkies. Accepteer nou maar gewoon dat een mens 80-85 jaar wordt gemiddeld, en probeer die tijd zo leuk en zo nuttig mogelijk in te vullen. De wereld zit toch helemaal niet te wachten op allerlei hoog-bejaarden die weigeren om dood te gaan?
Heerlijk. Pensioenleeftijd naar 150.
 
Back
Naar boven