MuscleMeat

FOXO4-DRI (peptide) draait veroudering terug (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In
 
In, klinkt goed hopen dat het snel betaalbaar word want me kilometerteller staat inmiddels bijna op 32yrs
 
Dat we dat nog mogen meemaken :dunno: :D

Nu nog testen op "mens" apen :D
 
In(teressant)
 
Voor de onderzoekers onder ons een handig linkje. In principe zijn er meerdere plaatsen waar je het kan laten maken, maar waarschijnlijk ook duurder en voor kleine dieren (flesjes van 0,1-0,5mg).

Deze verkoopt het netjes voor een stap verder op grotere dieren te testen, wat toch nodig is voor de vooruitgang. Maar hij profiteert er van dat het vrij nieuw, daarom de prijs.. Is goedkoper te produceren (bulk) met 46 aminozuren.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Er was laatst ook iets bij rtl late night. Dat hadden ze ook getest op muizen.
 
In, klinkt goed hopen dat het snel betaalbaar word want me kilometerteller staat inmiddels bijna op 32yrs
Prijs lijkt me nog het minste van je zorgen, het is nog totaal onbekend wat dit doet bij mensen of op de lange termijn. Voor hetzelfde geld is het zelfs een immunogeen bij mensen, dan kan het snel klaar zijn met je :roflol:
 
at 40 yrs definitely in :)
 
Eén stofje en oude muis is als herboren

Is natuurlijk al verkrijgbaar in China :p Alleen vragen ze er momenteel 600 dollar voor, paar weekjes nog maar wachten (voor te testen op een grote hamster..of course).
Denk je nu echt dat je in China het echte middel zal kunnen bestellen. Is net hetzelfde verhaal als die myostatineblockers die je kan kopen op de zwarte markt. In China koop je namaak en brol en veel van die zaken zijn ronduit gevaarlijk en niet gecontroleerd. Ik denk dat de Chinezen vooral lachen met die westerlingen die van alles bestellen bij hun.
 
Denk je nu echt dat je in China het echte middel zal kunnen bestellen. Is net hetzelfde verhaal als die myostatineblockers die je kan kopen op de zwarte markt. In China koop je namaak en brol en veel van die zaken zijn ronduit gevaarlijk en niet gecontroleerd. Ik denk dat de Chinezen vooral lachen met die westerlingen die van alles bestellen bij hun.

Weet je wel hoeveel medicatie in de apotheek in China wordt geproduceerd? (grondstoffen). Er is inderdaad namaak, maar dat is bij alles zo.
 
Prijs lijkt me nog het minste van je zorgen, het is nog totaal onbekend wat dit doet bij mensen of op de lange termijn. Voor hetzelfde geld is het zelfs een immunogeen bij mensen, dan kan het snel klaar zijn met je :roflol:

Die kans is er, maar betwijfel het. Langdurig zou ik het alvast niet gebruiken, paar weekjes per keer voor wat senescente cellen te verwijderen (op een labrat..) en als het goed gaat (bloedonderzoek nadien) x aantal tijd nadien weer eens.

Er zijn een hoop peptides op de grijze markt die nu gebruikt worden en niet getest zijn op mensen. Mag natuurlijk niet..
 
Laatst bewerkt:
Sinds 1994 zijn ze hier al mee bezig?
 
Sinds 1994 zijn ze hier al mee bezig?

Ze zijn al even bezig met FOXO4 te onderzoeken en er zijn al andere middelen getest die hier effect op hadden, maar nog niet met zelfde effect als FOXO4-DRI
 
Cools doe jij werk of een opleiding als wetenschapper of iets dergelijks? Jij hebt namelijk altijd informatie en topics over onderwerpen meer die kant op.
Of vind jij het gewoon interessant en verdiep jij je er veel in?
 
Cools doe jij werk of een opleiding als wetenschapper of iets dergelijks? Jij hebt namelijk altijd informatie en topics over onderwerpen meer die kant op.
Of vind jij het gewoon interessant en verdiep jij je er veel in?

Interesse, tijd en noodzaak ;)
 
Back
Naar boven