Fitness Seller

FOXO4-DRI (peptide) draait veroudering terug (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Altijd leuk dit soort onderwerpen. Er zullen alleen maar meer en meer van zulke middelen ontdekt en op de markt komen. Ik volg mee :cool:
 
Hij wil het product zelf op de markt brengen en is nog niet getest op mensen, dus normaal.
Waar heb je dat gelezen? Ik geloof daar weinig van, in het aanvullend recht is opgenomen dat het intellectueel eigendom bij de werkgever ligt (de universiteit). Je mag dan wel als uitvinder geregistreerd worden bij bijvoorbeeld een patentaanvraag, maar het eigendom ligt bij de werkgever (de applicant).

Dat mag toch niet verwonderlijk zijn? Nog geen enkele klinische studie. Voor hetzelfde geld krijg je er superaids van.
 
Waar heb je dat gelezen? Ik geloof daar weinig van, in het aanvullend recht is opgenomen dat het intellectueel eigendom bij de werkgever ligt (de universiteit). Je mag dan wel als uitvinder geregistreerd worden bij bijvoorbeeld een patentaanvraag, maar het eigendom ligt bij de werkgever (de applicant).

Hij heeft dit zelf aangegeven in een interview, zal het eens zoeken.
 
Hij heeft dit zelf aangegeven in een interview, zal het eens zoeken.
Daar ben ik dan heel benieuwd naar. Dat is bijzonder ongebruikelijk voor een universiteit om in een contract op te nemen dat het intellectueel eigendom op uitvindingen (die betrekking hebben op de werkzaamheden zoals gespecificeerd in het contract) door de werknemer tijdens diensttijd, van de werknemer blijft.
 
[Link niet meer beschikbaar] dit zou het patent moeten zijn, applicant is gewoon de uni.
 
Daar ben ik dan heel benieuwd naar. Dat is bijzonder ongebruikelijk voor een universiteit om in een contract op te nemen dat het intellectueel eigendom op uitvindingen (die betrekking hebben op de werkzaamheden zoals gespecificeerd in het contract) door de werknemer tijdens diensttijd, van de werknemer blijft.

Ja dacht ik ook, maar er stond duidelijk in dat ze een bedrijf gingen oprichten en zelf het op de markt brengen. En dat dit niet gebruikelijk was omdat meeste onderzoekers daar de tijd en moeite niet willen insteken.

Ben nog aan het zoeken waar het weer in stond ;)
 
Ja dacht ik ook, maar er stond duidelijk in dat ze een bedrijf gingen oprichten en zelf het op de markt brengen. En dat dit niet gebruikelijk was omdat meeste onderzoekers daar de tijd en moeite niet willen insteken.

Ben nog aan het zoeken waar het weer in stond ;)
Je bent als onderzoeker ook totaal afhankelijk van superrijke investeerders mocht je het op eigen houtje willen doen. Het kost klauwen met geld om iets goedgekeurd te krijgen.
 
Je bent als onderzoeker ook totaal afhankelijk van superrijke investeerders mocht je het op eigen houtje willen doen. Het kost klauwen met geld om iets goedgekeurd te krijgen.

Klopt ik lees ook overal dat hij van plan was om mensen in de sector te contacteren. Stond in 1 artikel wat uitgebreider maar niet snel te vinden tussen al die artikels en is al even geleden. Vind het zo wel, even zoeken.
 
Eén stofje en oude muis is als herboren

„We zien in onze proefdieren verjonging op een aantal punten, voorlopig zonder nadelige effecten. Of die nadelen er zijn moet nog wel in veel meer detail worden onderzocht”, aldus De Keizer. „We kijken of we hiervoor een bedrijfje op gaan richten en we zoeken investeerders. Dit is geen werk om binnen een onderzoeksgroep te doen. Daar is het ook veel te duur voor.”

Dit is het niet, maar een deel ivm eigen bedrijf en investeerders.
 
Eén stofje en oude muis is als herboren

„We zien in onze proefdieren verjonging op een aantal punten, voorlopig zonder nadelige effecten. Of die nadelen er zijn moet nog wel in veel meer detail worden onderzocht”, aldus De Keizer. „We kijken of we hiervoor een bedrijfje op gaan richten en we zoeken investeerders. Dit is geen werk om binnen een onderzoeksgroep te doen. Daar is het ook veel te duur voor.”

Dit is het niet, maar een deel ivm eigen bedrijf en investeerders.
Ik ga kijken of ik 0,001% deel van het bedrijf kan betalen.
 
Dit is een verder stukje dat erin stond, maar weer niet helemaal :roflol: Begrijp er niets van, waar is dat hele verhaal naar toe. Blijf zoeken.

[Link niet meer beschikbaar]

"In Nederland heeft lang een taboe geheerst op het vertalen van wetenschappelijke resultaten. Zo van: bedrijven horen niet thuis in de academische wereld. Ook het uitleggen van het werk aan het algemene publiek stond niet zo hoog in aanzien. Ik heb er echter van genoten om dit nu te doen. Ik merkte wanneer je iets in begrijpelijke taal en op een enthousiaste manier uitlegt, je daar zelf ook van opbloeit. Ik erger me er soms aan dat er zo ongelofelijk veel goed fundamenteel onderzoek is in Nederland, maar dat de weerstand om dat te vertalen groot is. In Sillicon Valley heb ik echt een schop onder m'n kont gekregen om meer te doen met onze kennis. Nu besef ik: wij, wetenschappers, kunnen best zelf het voortouw nemen in vertalen van resultaten en het communiceren hierover naar het algemene publiek. Hup, die ivoren toren uit!"
 
interesse is er zeker :roflol:

Er zijn momenteel 268 gebruikers aanwezig in dit topic (1 lid en 267 gasten).
 
zojuist kwam het bij 20.00 journaal
Een 50 jarige man test het uit en na 25dgn heeft hij wat hoofdhaar terug
 
Laatst bewerkt:
Ja had ik al gelezen op foxo4dri.com

Zijn dosis was wel wat verkeerd berekend dus heeft veel meer gezet. En mogelijk zou een te hoge dosis ook gezonde cellen kunnen doden.

En hij loopt 1min langer ??? 5.5 min totaal

Ik zou ook graag willen vermelden voor alle bezoekers dat pindakaas opsmeren ook verjongende effecten heeft Galen
 
Nog een interessant artikel erover.

https://joshmitteldorf.scienceblog....gainst-aging-snapshot-of-a-fast-moving-field/

By analogy with chemotherapy for cancer, the value of a senolytic treatment is measured by its ability to kill senescent cells without doing harm to normal cells. The index called SI50 (SI for “selectivity index – 50%”) is defined by analogy to LD50 = the “lethal dose” of a toxin, the dose at which half of all cells die. SI50 is defined as the ratio of LD50’s for normal and senescent cells. It is the concentration of the agent at which half the normal cells die, divided by the concentration at which half the senescent cells die. Authors of the current paper report SI50 about 12. My guess is that 12 is an encouraging beginning, but it is not high enough to support a useful therapy. After a standard dose is injected in humans, the cellular concentrations vary from person to person and from tissue to tissue.

The encouraging fact is that, at the optimal dose, more than 80% of the senescent cells have succumbed to apoptosis, while the number of eliminated normal cells is still below detection:
Keizer-SI50.png
 
En wat leuke afbeeldingen.

fx1_lrg.jpg


gr3_lrg.jpg


gr4.jpg


rejuvmice.jpg
 
100mg zou nu rond de 4000 euro kosten. Best kan je boven de 95% zuiverheid zitten.

5-15mg is altijd duurder omdat ze doorrekenen voor kleinere hoeveelheden (veel teveel want peptide is niet heel groot).

90mg heb je nodig voor 3 kuren, 1 kuur bestond uit 30mg volgens de onderzoeker en hij heeft er 3 gegeven aan de muis.

Ben benieuwd hoeveel het uiteindelijk gaat kosten als het op de markt (bij apotheek?) komt, maar dat duurt nog 5 jaar dacht ik.
 
Back
Naar boven