AndroidHealthClinic

Framedrop log: DC (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Framedrop

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2009
Berichten
3.050
Waardering
160
Lengte
1m93
Hee mensen!

Nu ik ga beginnen met een nieuw trainingsschema wil ik beginnen met het bijhouden van een log. Dit is de eerste keer dat ik zoiets onderneem, dus ik ga hoop dat ik t goed doe.

Ik zal beginnen met wat basisinfo:

Leeftijd: 21
Lengte: 1,96
Gewicht: 89 Kilo (vlak voor trainen)

Ik ben in oktober 2008 begonnen met trainen. compleet zonder plan en zonder motivatie. en groeide gewoonweg niet (joh :P).
2 maanden later ben ik hier op 1 of andere manier terecht gekomen en blijven hangen. ik begon het krachttrainen steeds interessanter te vinden en begon met een waardeloze split routine die een standaard fitnesschick die daar stageliep in elkaar had gedraaid.

Ik ben overgestapt op Fullbody in januari na het lezen van een artikel over fullbody dat gegeven word bij het 'welke trainingsmethode past bij mij' topic/sticky. Ik heb toen getraind met een aangepast schema dat in dat topic stond. Mij werd afgelopen week in een topic daarover verteld dat dit ook neit een ideaal schema is, en daarom ben ik nu op zoek gegaan naar iets nieuws.

Ik heb de stickys doorgelezen en ben tot de conclusie gekomen dat ik een Doggcrapp schema wil gebruiken. Ik begrijp inmiddels hoe het werkt, maar zou graag op en aanmerkingen op mijn schema willen door mensen die op dezelfde maneir trainen.

A: Chest, Shoulders, Triceps, Back width, Back Thickness

B: Biceps, Forearms, Calves, Hamstrings, Quads

Edit: Ik zag ook het trainingsschema van Maniac in zijn topic.
Ik heb besloten dit schema over te nemen met een aantal aanpassingen.
Iig Front squat verandert door een 'gewone' squat. de rest zie ik nog even.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Succes ermee:)
 
Gisteren de eerste training (A1) gedaan.
Ik heb besloten eht schema van maniac over te nemen met een aantal aanpassingen, en heb de beginpost aangepast.

Benchpress:65 kg / 16 reps. rp
Military Press: 32,5 kg / 12 reps. rp
Tricep Dips: bodyweight / 18 reps. rp
Lateral Pulldown: 65 kg / 16 reps. rp
Cable Row: 60 kg / 16 reps.

Zeker geen monsterstats, maar ik doe mn best :)

Ik zie dat ik t gewicht vrij redelijk heb gekozen, aangezien ik op de tricep dips na net boven de minimale reps uitkom. Zal volgende keer bij de dips wat gewicht gaan gebruiken.

In tegenstelling tot het fullbody dat ik tot nu toe deed, heb ik meer t idee dat ik keihard getraind heb. T is toch een vreemde stap, van nooit tot failure, tot 3x failure in 1 setje :P

Ik heb t gevoel dat doggcrapp wel een methode voor mij is.

Ik hou jullie op de hoogte :)
 
Back
Naar boven