MuscleMeat

Frank "The Chemist" Zane (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zeer mooie fitness fysiek!
 
Zelfs met een pak aan ziet het er goed uit

1572820074554.png


Laatst op de Arnold Classic hadden ze ook allemaal een pak aan, vooral bij Coleman zat het pak voor geen meter.
 
Zelfs met een pak aan ziet het er goed uit

Laatst op de Arnold Classic hadden ze ook allemaal een pak aan, vooral bij Coleman zat het pak voor geen meter.

phil n heath zien der ook bawz uit


 
Wat doet een grapefruit neukende bodybuilder in dit prachtige topic? :mad:
 
Twee dingen die me verbazen in dit topic:

1) Wedstrijdgewicht van 84kg bij 175cm?!

2) Hoe goed ziet hij eruit op zijn 64 jaar?!
 
For the last couple of months I've been training regularly three times a week with Fernandez, doing my new Let's Grow routine with everything right to make gains. Not attending Arnold Expo this year saved me a lot of energy which I've channeled into training. Plus, I've been consuming 75 grams of my new Egg White Perfection daily in various mixes before and after workouts and then after dinner. As a result I'm getting a tremendous pump in my workouts, check out this shot take after Tuesday's workout.

When I'm not training, eating, or sleeping I'm writing my next book Let's Grow. It's all about how to train, eat, relax and think to grow muscle and a positive attitude. It features my new three way split routine, is very detailed, just finished the rough draft and I'm shooting for publication in early May. Watch for it. Already have lots of pre-order requests from Building the Body quarterly subscribers. This routine is doing it for me, at age almost 72 I'm growing muscle. Who knew!

Still growing,
Frank Zane

Zane72.jpg
 
Echt een top fysiek, vind klassieke bodybuilders vele malen beter fysiek hebben dan de huidige bb.

Ben benieuwd naar z'n boek, lijkt me best interessant. Heeft hij al meerdere boeken geschreven?
 
Weet er iemand waar ik het boek Let`s grow kan bestellen? Zie hem alleen op de site van Frank Zane staan maar die shipped alleen naar de USA.
 
Vroegah, toen bodybuilders nog een kapsel hadden.
 
train with Zane!
 
Laatst bewerkt:
Weet er iemand waar ik het boek Let`s grow kan bestellen? Zie hem alleen op de site van Frank Zane staan maar die shipped alleen naar de USA...

Weet je dat zeker? Ik heb vrij recent wat besteld via zijn site en netjes thuis gestuurd gekregen!
 
Many people have asked me over the years what I would do differently if I had the chance to go back to my early years of training in the late 60's and early ’70's?

In those days, I did what was necessary for me to win. This included training with heavy weights: a precursor for injury. So if I could do it over again, I’d train with lighter weights, higher reps, no sets below 10 reps, with negatives slower than positives, and avoid injury. If I had done that, my physique wouldn’t have been quite as bulky, but with more definition and with less pain. I hope you find this advice helpful!

To learn more of my training secrets go to www.FrankZane.com and be sure to check out my Ultimate Bodybuilder Bundle which I highly recommend for bodybuilders of any age and any experience level.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat is nou wat ik me altijd afvraag als ik Frank zie.
Heeft hij dit fysiek bereikt op naturel niveau?
Heb in het verleden weleens gelezen dat hij niet alleen "The Chemist" werd genoemd omdat hij scheikundeleraar was. Ik denk dat hij net zo hard meekuurde als de rest.
 
Back
Naar boven