XXL Nutrition

Frank Zane gallery

Bezoekers in dit topic

frank_zane_007.jpg
 
Nice, zo zie ik het graag! :thumb:
 
nu wil ik het wel eens zeker weten,is die kerel nu all natural?

zoniet vindt ik het niet speciaal..

voor een natural is het topklasse,voor een gerbuiker kan het veel beter...
 
nu wil ik het wel eens zeker weten,is die kerel nu all natural?

zoniet vindt ik het niet speciaal..

voor een natural is het topklasse,voor een gerbuiker kan het veel beter...

I even saw in one of the big magazines that Arnold denies having used them, but Arnold was one of the first to bring steroids over to America. And everybody in the old days used them: Zane, Columbu, myself, Arnold, Larry Scott, Harold Poole, Dave Draper, and even Steve Reeves. There's no way to deny it. It wasn't much, nothing like today.

Aldus Sergio Oliva.
 
Pff zane is niet eens een BB. Denk dat je dat al kan bereiken door zo'n trilplaat ;)
 
Hij is een van de drie bb'er die Arnold konden verslaan (heb ik op een site gelezen). Door jaren te trainen, kon hij zwaardere en massievere bb'er verslaan vanwege zijn schitterende symmetrie (dit heb ik in een boek gelezen).
 
Ik vind dit mooier dan sommige van die massamonsters van deze tijd :)

Je kan wel zeggen massa is zwak (relatief met andere pro's) maar een hangbuik en bijv vocht slecht onder controle ziet er veel slechter uit dan dit.

Meer pics: [Link niet meer beschikbaar]
 
Respect voor deze man, want hij heeft een ripped to the bone fysiek en was voor hem bewuste keuze om niet zo opgeblazen groot rond te lopen en niet dat het niet groter kon. Was alleen maar een grotere overwinning voor hem om Arnie te verslaan. David tegen Goliath.
 
Respect voor deze man, want hij heeft een ripped to the bone fysiek en was voor hem bewuste keuze om niet zo opgeblazen groot rond te lopen en niet dat het niet groter kon. Was alleen maar een grotere overwinning voor hem om Arnie te verslaan. David tegen Goliath.

Juist. Ik hoorde dat Arnold, nadat hij was verslagen door Zane, zat te janken in de kleedkamer. Vanaf dat moment besefte hij dat hij er meer ripped moest uit zien. Vanaf toen stond hij dus ook met een lager vet% on stage! Dus massa of niet, Zane heeft wel invloed gehad in de bodybuilding-scene.
 
Aangezien hij Mr. Olympia is geworden kunnen we met recht spreken van een echte bb'er. Het gaat niet alleen om massa. Jammer dat sommige mensen kritiek uiten terwijl ze zelfs nog geen eens in de schaduw van Zane staan.
 
En het is hem vast niet moeilijk om een normale pak te vinden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Link naar de grotere foto:
[Link niet meer beschikbaar]
 
deze kerel is voor mij gewoon master. pracht fysiek, ik vind hem zeker zo leuk dan arnold!
 
Voor mij is dit fysiek het toppunt van esthetiek. (lees streeffysiek) Uit bb oogpunt waardeer ik meer massamonsters met behoud van symmetrie, kwaliteit, taille.
 
frank_zane_028.jpg


maaaaaan knetter droog!
 
Ik vind dat je mensen hun fysieken in waarde moet laten, niet iedereen wil er bloated bij lopen(ikzelf wel:D ).
Maar droge esthetische, symmetrische lichamen vind ik zelf ook mooi om te zien. Ik kijk zelf liever naar Dexter Jackson dan naar Ronnie Coleman, of upcoming man Phil Heath. Dexter is dan wel stuk groter dan Frank Zane maar in verhouding Zane-Arnie, is het ongeveer het zelfde.
 
Back
Naar boven