Fitness Seller

Frank Zane

Bezoekers in dit topic

Rasputin

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 jan 2004
Berichten
186
Waardering
2
Ik kom er net achter dat er hier nog geen Frank Zane topic is.

Zane is IMO een van de beste bodybuilders die er ooit geweest is, misschien geen massa-monster, maar een fantastische estethiek.
Ik kan zelf helaas alleen niet zoveel plaatjes van de beste man vinden, verder dan www.frankzane.com en http://www.classicbodybuilders.com/frankzane.html
kom ik niet.

Dussssss, iemand nog links naar goeie (foto)site's van Zane?

Bij voorbaat dank. :)
 
zane is ook clean heeft nooit iets gebruikt
 
neen, maar dit is toch de atleet waar word over gezegd grootste naturel bb te zijn of zit ik mis?
 
Ik heb em altijd te klein gevonden persoonlijk :p
Zeer mooi voor het strand en de meisjes maar zelfs voor zijn tijd te klein (vind ik)
 
MartiNs zei:
wauw, zou deze gast dus nog helemaal naturel zijn??

FRANK ZANE

Nickname: The Chemist

Born: June 28, 1942

Birthplace: Kingston, Pennsylvania, USA

Current residence: California, USA

Height: 5'9"

Weight: 185 lbs

Official Site: www.frenkzane.com

Uhhhh....? :)
 
Svensson zei:
Zo'n fysiek moet zeker natural mogelijk zijn. Of hij het ook daadwerkelijk is weet ik niet, maar lijkt me zeer waarschijnlijk van wel.
Op papier is iedereen "natural" die deelneemt
 
tegenwoordig valt dit zeker wel natural te halen. Maar toen? We zijn nu veel verder met de kennis dan toen. Lijkt me dus stug dat meneer Zane 100% natural is ;)
 
sanniejj zei:
Op papier is iedereen "natural" die deelneemt
Oké, maar 't ging hier over de jaren '50. Weet niet in hoeverre er al met AAS geëxperimenteerd werd in die tijd, maar volgens mij was het toen nog niet zo dat je als pro per definitie gebruikt moest hebben om goed mee te kunnen komen. Kan me vergissen natuurlijk...
 
Svensson zei:
Oké, maar 't ging hier over de jaren '50. Weet niet in hoeverre er al met AAS geëxperimenteerd werd in die tijd, maar volgens mij was het toen nog niet zo dat je als pro per definitie gebruikt moest hebben om goed mee te kunnen komen. Kan me vergissen natuurlijk...

Jaren 50??? hij is geboren in '42..lijkt me eerder eind jaren 60 begin 70 dan dat onze Frank een beetje naam maakt niet dan??
Het is bekend dat Onze Frank graagvan de schildklierhormonen snoepte om zijn lichaam ''lekker'' strak te houden en er nu dus levenslang aan vast zit!!
En wat maakt een greep naar een ander hormoontje dan nog uit..
Deze jongens trainden in de "golden ages of bodybuilding'' met arnold als voorbeeld en die keek echt niet op een dianabolletje meer of minder dus dat slappe gelul over 'naturel' is grote onzin!!
 
Svensson zei:
Dude, lees eerst eens de hele thread door voor je begint te kwaken over slap gelul. Ik had 't over Irvin 'Zabo' Koszewski, die werd aangehaald door MartiNs.


Oke nie gezien dat t over die gast ging omdat de thread over frank zane ging!!!du du dude!!!!

En da is alvast voor als ze gaan beweren dat zane naturel is....slap gelul!!!!!
 
Trouwens nog iemand hier die me wat kan vertellen over de band van Zane?
Inzane heet het. :D

Kerel is trouwens ook nog steeds best wel in vorm:
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
zen benen zijn veel te klein imo, maar qua bovenlichaam zeker een mooi fysiek
 
OH MY GOD... Hoe durf je uberhaupt Frank Zane een bodybuilder te noemen :rolleyes: die kerel is een ongelooflijke mies die vet veel dbol + primo moest gebruiken om 75kg te wegen ofzo hahaha belachelijk...

Sorry hoor, maar hij heeft echt geen goed fysiek ofzo... Zal vast wel mooi zijn voor een fitness-fanaat, maar voor een bodybuilder vind ik t maar weinig voorstellen...

Ik heb nog een Flex workout video op me pc staan waarin hij met Shawn Ray ff traint. Vraagt Shawn hem zo hoe zwaar hij vroeger pakte in zijn olympia dagen met de leg press omdat ie nu zo licht ging. Zegt die Zane zo van dat ie nooit zwaarder dan 400lbs is gegaan... Dat lijkt me duidelijk waarom die benen nooit groeiden dan... Maarja squats zal ie ook wel nooit gehoord van hebben... :rolleyes:
 
Rasputin zei:
Trouwens nog iemand hier die me wat kan vertellen over de band van Zane?
Inzane heet het. :D

Kerel is trouwens ook nog steeds best wel in vorm:
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Respect voor die armen op zo'n leeftijd
 
Yep, ben ik helemaal met je eens.

We mogen hopen dat wij er allemaal op die leeftijd zo uitzien zeg! :thumb:
 
Back
Naar boven