MuscleMeat

Franse minister wil verbod op Red Bull (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nu moeten al die 12-14 jarigen Wodka puur drinken... het wordt ze ook niet makkelijk gemaakt zeg... arme stakkertjes.
 
Je ziet al vaak kinderen van 10 jaar met AH Energy Drink lopen, of Bullit, Rodeo, enz.. Maar het lijkt me eerder de taak van de ouders om het te verbieden voor hun eigen kinderen.

Offtopic: Kent er iemand Rockstar?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je ziet al vaak kinderen van 10 jaar met AH Energy Drink lopen, of Bullit, Rodeo, enz.. Maar het lijkt me eerder de taak van de ouders om het te verbieden voor hun eigen kinderen.

Offtopic: Kent er iemand Rockstar?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja vette games maken die ook... GTA
 
Hier is het al jaren heel hip om rode wodka met RB te drinken.

Dan uis het vijf uur s ochtends lig je strontbezopen in je bed van al die wodka die wegdrinkt als limonade maar klaarwakker van de 20 blikjes RB die je op hebt.

Ik denk dat de meeste van iets anders wakker liggen dan van die flesjes RB. En pakken ze tegenwoordig geen flesje GHB om dan te kunnen slapen ? :p
 
Gewoon de ligth versie pakken van het Carrefour-merk nemen ;)
Energie drank light dus :p Zilver blikjes. Zit net evenveel in en heeft
zelfs bijna dezelfde smaak.

idd, ik heb eens een "vergelijkende studie" (lees: veel blikjes drinken van beiden merken) tussen de echte red bull en golden power van de aldi. is volgens mij exact hetzelfde.
 
Ben er mee eens dat jonge kinderen geen redbull zouden moeten drinken evenals alcohol. Op je 12e aan die zooi vind ik belachelijk. Ook prima dat ze daar misschien een leeftijd aan willen stellen maar net als alcohol komen kinderen er dan toch wel aan.

Ouders spelen een grote rol in dit soort zaken en zouden zelf ook moeten nadenken wat ze in huis halen, voor alcohol, redbull-achtige dranken en 'slecht' voedsel want ze zijn zelf verantwoordelijk voor de toestand waarin hun kinderen verkeren.
 
idd, ik heb eens een "vergelijkende studie" (lees: veel blikjes drinken van beiden merken) tussen de echte red bull en golden power van de aldi. is volgens mij exact hetzelfde.

Dacht dat er in die van de Aldi & Lidl geen taurine zat ??? Ofwel ???
 
Dacht dat er in die van de Aldi & Lidl geen taurine zat ??? Ofwel ???

op een blikje van de aldi staat:

Energy drink met taurine en hoog cafeïnegehalte (30mg/100ml).

en even verder: zuurteregelaar natriumcitraten (E331) taurine (4g/l, 0.38%/l)
 
ik vind die energiedrank maar vies ik drink het alleen op feestjes gemixt met alcohol, geef mij maar elke dag een AAtje
 
golden power = kattepis :P
 
Met redbull word je gewoon opgelicht ik heb eens een blikje rb en golden power naast elkaar opengemaakt en opgedronken en het smaakt gewoon exact het zelfde en de voedingswaarde is ook gewoon het zelfde. oftewel rb is gewoon oplichterij

en tsja je hebt ook van die bruggertjes bij ons op school die standaard 8 blikjes van die ah sit op een dag drinken en die worden dan helemaal hyperactief dus kan me wel enigzinds voorstellen dat ze het voor jonge kinderen willen gaan verbieden
 
Huhhhh, hoe moet ik dan mijn nachtposten overleven? Nu werken die dingen nog prima
 
RB+wodka=good stuff :o
 
Ik vind een red bulltje wel goed te doen hoor, vaak voordat ik ga trainen klok ik er ff 1 naar binnen, maar koffie helpt ook goed ;)

Maarja ik denk dat ik beter red bull kan drinken ipv koffie aangezien ik met red bull de sterkte niet kan bepalen, en met koffie wel :P en ik drink mijn koffie heeel sterk :D
 
Back
Naar boven