XXL Nutrition

Franse powerlifter betrapt op valsspelen bij IPF One Masters Powerlifting

Bezoekers in dit topic

RickW

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
28 feb 2019
Berichten
921
Waardering
1.562
Lengte
1m85
Massa
91kg
Fransman Mael Le Paven betrapt op dragen van een squat suit en een slingshot in een raw competitie. Niet eens door jury of wedstrijdorganisatie, maar door een andere powerlifter die hem tot buiten de gymzaal sprintend achtervolgt om hem te ontmaskeren.



Moest wel ff lachen om onderstaande insta comments op de video van de achtervolging :emo:

Screenshot_20210928-230520~2.png
 
Laatst bewerkt:
Belletje had wel moeten gaan rinkelen bij de scheidsrechters tijdens de bench press. Het is zo obvious dat er wel iets onder zijn shirt móét zitten door de manier waarop hij het platform op en af gaat met die armen omhoog.
Lifter is overigens direct voor het leven geschorst door de Franse voetbalbond. Snap echt niet hoe je er als lifter bij komt dat dit een goed idee is. Het is nou niet zo dat 'ie hier geld mee verdient ofzo.
 
Heb me er hier even in verdiept en hij deed het bij al zijn wedstrijden, zelfs nationaal.
 
Heb me er hier even in verdiept en hij deed het bij al zijn wedstrijden, zelfs nationaal.
Hoe weet je dit?
Viel mij ook al op dat ie op nationals rond dezelfde gewichten had gesquat en gebencht.
 
Hoe weet je dit?
Viel mij ook al op dat ie op nationals rond dezelfde gewichten had gesquat en gebencht.
Ik had het ook gezien en had het wat zitten opzoeken, filmpjes zijn normaal getimestamped op lift van hem, dit is zijn Europese bench waar hij zilver won

En hier ook nog 2 van zijn bench en squat van 2 jaar geleden op nationaal niveau in Frankrijk, andere 2 pogingen kan je met wat moeite in de filmpjes ook terugvinden :p

Grappig/triest hoe hij zich bij de squat ondanks dat hij zijn gewicht op de vloer laat vallen en net de voet van de spotters mist zich nog steeds vlug vlug uit de voeten moet maken van "ja, niets aan te doen".
 
Thanks

Het kan gewoon echt niet zo zijn dat niemand dit ooit is opgevallen. Een medelifter, coach, spotter, scheids, wedstrijdleiding, iemand moet dit toch eerder gezien hebben. Als iemand aan het opwarmen is en niet eens op diepte komt met 100 kilo (want dat lukt niet met een suit) dan zie je dat toch en dan weet je toch wat er aan de hand is. Aan zijn hele squatstyle ziet het getrainde oog überhaupt onmiddellijk dat 'ie een suit aan heeft.

Overigens vind ik op dat laatste filmpje die laders/vangers met een belt om ook wel grappig
 
Back
Naar boven