MuscleMeat

Fransie96 zijn weg naar Mr.O (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wordt er hier nog getraind ? :D

Best idd voor borst nog wat flyes inbrengen
 
Heb vrijdag wel getraind, maaaar het was poep, gewoon poep. DL ga ik uit mijn schema halen.
 
Training ging zowiezo niet lekker omdat ik ziek was (lees hoofdpijn en koorts). DL gewoon omdat ik de techniek niet fantsoenlijk onder controle krijg zonder er de rest van de training pijn in mijn onderrug aan ovver te houden.
 
werken aan je techniek, totdat het wel goed gaat:)
 
Hoe kan je nou bv van 50kg dl rug pijn krijgen? Gewoon oefenen
 
niet gelijk te zwaar gaan met DL

gwn lekker 3x5 pakken met deadlift, na de 5 reps verslechtert mijn techniek ook vaak.
 
potverdomme, hou eens op met mij om te praten:P ik kijk nog effe een training, als het dan nog niet lukt is het bye bye DL
 
gewoon deadliften, laat iemand anders even naar je techniek kijken of lees misschien anders het boek van rippetoe even door,
 
ga deadliften ofso, als je door de last in je ondderug niet verder kan trainen ben je gewoon een pussy :roflol:
 
ga deadliften ofso, als je door de last in je ondderug niet verder kan trainen ben je gewoon een pussy :roflol:

ja dan word je net zon sukkeltje als iwj, nou dat wil niemand
 
Fransie is verliefddddd



6 Gebruikers in dit topic? Episch.
 
je moet maar is op stronglifts gaan kijken daar staan allemaal van die tips die je deadlift techniek verbeteren, ALTIJD BLIJVEN DEADLIFTEN het is op de squat na de beste massa bouwer
 
Tja, als het niet lukt dan lukt het niet...

Tenzij je Fransie bent:)
 
gewoon doorgaan dus
 
Benen
Squat
12*20
10*50
8*70
6*80

Leg extensions
12*95
10*115
8*125
6*145

Leg Curl
12*85
10*105
8*107.5
6*110

Schouders
Shoulder Press
12*18
10*20
8*22
6*20

Front Raises
12*8
10*10
8*8
6*10

Ben lichtelijk depri atm
 
Wat een gewichten bij leg extensions ;p en ook wel lekker gesquat man.

Is die shoulder press met dumbbells? Zo ja is die al best sterk hoor:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven