MuscleMeat

Fransie96 zijn weg naar Mr.O (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Shoulder press is idd met db's. Kan hoger maar krijg ze bij de 1ste rep niet omhoog. Zweet nogal tijdens het trainen en heb geen zin om mijn zweet te delen. Squat is echt een k*toefening. :trollface:
 
Idd knappe Shoulder press !

Zweten trek ik me niets van aan ... Probleem voor andere mensen :D :trollface:
 
Moet gewoon meer mijn onderarmen trainen. Schouders wil ik gewoon zo groot mogelijk hebben:) Op naar de 40kg Shoulder Press!
 
zijn hier nog stoute jongetjes?:mad:
 
Moet gewoon meer mijn onderarmen trainen. Schouders wil ik gewoon zo groot mogelijk hebben:) Op naar de 40kg Shoulder Press!
haha yeaah that's the spirit! gelijk verdubbelen dat gewicht!

maar met DL moet je niet stoppen man, als je iets niet voor elkaar krijgt moet je daar op trainen.. door oefeningen te ontlopen omdat je het niet kan of niet leuk vind word je nooit geen mr o.

kijk naar youtube, vraag hier tips of wat dan ook maar niet stoppen!

voor de rest ben je goed bezig
 
zijn hier nog stoute jongetjes?:mad:

Voor jou wel skinnie!

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 16:39 ----------

haha yeaah that's the spirit! gelijk verdubbelen dat gewicht!

maar met DL moet je niet stoppen man, als je iets niet voor elkaar krijgt moet je daar op trainen.. door oefeningen te ontlopen omdat je het niet kan of niet leuk vind word je nooit geen mr o.

kijk naar youtube, vraag hier tips of wat dan ook maar niet stoppen!

voor de rest ben je goed bezig

Thanks man! Ga wel door. Ga gewoon lager in gewicht denk ik.
Vandaag ga ik niet trainen ivm met school. Heb nu al 4 uur geleerd. zit wss tot elf uur te leren. #fml
 
toen ik begon met DL had ik ook net als jou echt pijn in me rug week lang en echt zo'n zeurende pijn.. maar ff je tanden op elkaar zetten en doorbijten.. je moet hem wel goed uitvoeren. kan je misschien niet een keer jezelf laten filmen? dan kunnen ze hier zien of je hem goed uitvoert en feedback geven.. TE licht heeft bij mij ook invloed op uitvoering dus zou niet 30kg deadliften incl. barbell natuurlijk er moet wel iets gewicht aan zitten.. Misschien een optie om DL als laatste oefening te doen omdat het dan geen invloed heeft op de rest van je training..

leer-se dan ga ik maar ff deadliften vanavond gehehe :cool:
 
Moet ff kijken. Filmen is wel echt het laatste redmiddel.
 
Pak alles zwaarder dan Jou dus ssshhhh :p

Haha ik heb nog nooit in een sportschool gestaan:rolleyes:
Ik ga morgen is kijken en denk dat dan ook alles vooruit vliegt:D
Trouwens jij weegt meer + traint langer;)

Maar fransie heeft echt zieke leg extensions en leg curls al:eek:
 
Wil de machine en uitvoering zien, zie gasten met 8x zijn benen minder doen :p

Weet nog dat ik bij basic fit ook leg extenstions kon van 110kg, nu bij bodies zit ik weer op 80-90kg.

Veel van die health city machines zijn ego boosters als het om gewichten gaat
 
Wil de machine en uitvoering zien, zie gasten met 8x zijn benen minder doen :p

We zullen zien met de flex cup haha, wat kost dat eigenlijk om mee te doen:O?
 
Ik ga mijn benen niet oppompen backstage hoor :p

Wrm niet;p? Ikke zeker wel , want ik denk dat ik echt punten kan pakken op mijn benen, volgens mij staan me benen er aardig bij voor iemand die 8 maandjes traint. Gwn paar walking lunges doen zonder gewicht en squats zonder gewicht.
 
Wrm niet;p? Ikke zeker wel , want ik denk dat ik echt punten kan pakken op mijn benen, volgens mij staan me benen er aardig bij voor iemand die 8 maandjes traint. Gwn paar walking lunges doen zonder gewicht en squats zonder gewicht.

Benen worden nooit gepumpt op een wedstrijd, verlies je al je lijnen.
Zoek begeleiding, dan krijg je dit soort dingen te weten.
 
welke lijnen?
 
Benen worden nooit gepumpt op een wedstrijd, verlies je al je lijnen.
Zoek begeleiding, dan krijg je dit soort dingen te weten.

Ik zie altijd meer lijnen als ik pumped ben???
Maarja komt misschien door hoge bf. Maarja we zullen ontopic voordat fransie boos word;p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven